|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schöne gozer wat speel je ruk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch wel bizar, Ajax komt op 0-1, volledig onder controle en ineens zo'n overtreding en we zijn het helemaal kwijt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekker 1-2 met veel geluk Mag ook wel een keer.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heb ik voor jou gap ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was het eerste wat ik dacht... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kerel!! Hoe is het? Kom je speciaal terug voor de saté? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Poh Donny, dat was een moment geweest zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er zijn er echt een paar waar ik er wel klaar mee ben. Dit moet je toch gewoon uitspelen joh... Het zal ook eens makkelijk gaan he... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: APIK!!!! Doe maar ouwe!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom weer zo'n kansloos schot... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Waarom krijgen wij (Blind)een penalty tegen e Veltman geen vrije trp |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij vond het te Makkeliek... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aanvalspel is weinig mis mee vandaag tot op heden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Even contentratie herpakken boys |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfoeh, 2-3 hangt nu wel in de lucht. Ajax na de 1-3 weer aan het verslappen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind dt Makkelie wel erg makkelie tegen ons fluit.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Valt wel mee. Probeert aan beide kanten wel te laten gaan Ajax verslapt zelf weer eens na de 1-3. Gaan duels half aan en trekken benen terug. Dan lijken het overtredingen, maar is niet. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij krijgt een saté met alles dr op en dr an |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Lkkr schot fijn dat hij hem eens goed raakt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knappe wedstrijd van dit Ajax.
Ik zie namelijk echt een elftal dat niet meer okselfris is. Toch blijft het frivool en leuk om te zien. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De Wit voor Schone en Huntelaar voor Tadic |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 20:03 schreef remco k het volgende:Knappe wedstrijd van dit Ajax. Ik zie namelijk echt een elftal dat niet meer okselfris is. Toch blijft het frivool en leuk om te zien. Je ziet wel gelijk hoe belangrijk concentratie is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die Isac wint toch aardig wat van de ligt en blind hoor. Aardige speler. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mooi moment!
Is die nou geblesseerd of wat zegt die nou tegen Ten Hag? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tikkie gehad. Liep al niet meer okselfris. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker. Heb niet vee op hem gelet. Hoorde afgelopen week veel over hem doordat ie nu tegen Ajax speelt. Maar oogt inderdaad heel compleet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Proost! Op bijna een dag koploper. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nouja, hopelijk niks ergs |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind dit een knappe overwinning. De eerste helft was Willem twee er een aantal keer dichtbij. Niet zozeer met doelpogingen maar wel met de goedlopende aanvallen waarbij de laatste pass vaak slecht was. Ajax creëerde zelf ook een aantal kansen. Tweede helft gewoon een goed Ajax gezien. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. We staan iig voor 1 dag weer bovenaan |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ten Hag is een TOP trainer, meer laat ik niet los. Feli mensen xxx |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 20:21 schreef remco k het volgende:Ik vind dit een knappe overwinning. De eerste helft was Willem twee er een aantal keer dichtbij. Niet zozeer met doelpogingen maar wel met de goedlopende aanvallen waarbij de laatste pass vaak slecht was. Ajax creëerde zelf ook een aantal kansen. Tweede helft gewoon een goed Ajax gezien. Ik vond Ajax voorin echt een uur uitstekend spelen. Goede, mooie en snelle aanvallen met heel veel beweging.
Heel veel gaf Ajax niet weg. Normaal is de hele voorhoede van Willem II dreigend, maar het was enkel Isak die in het spel voor kwam en na de 1-3 Crowley soms. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
6 dagen, 3 potten. 2x uit en 12 goals gemaakt. Valt niet tegen. Hoewel het allerzwaarste er nu de komende 2 weken aan gaat komen. Zal weinig trainen zijn tussen de wedstrijden, maar heel veel rusten |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote: Goede voorspelling!!! Ik was in Tilburg. Wat een fantastische aanvallen in met name de tweede helft!! Echt een prima pot gespeeld. Nu weer de druk opgevoerd op onze concurrent. Weet zeker dat als we iedere zatwrdag blijven winnen, dat pisvee gaat bezwijken onder de druk... Proficiat allemaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2019 - 23:31 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Goede voorspelling!!! Ik was in Tilburg. Wat een fantastische aanvallen in met name de tweede helft!! Echt een prima pot gespeeld. Nu weer de druk opgevoerd op onze concurrent. Weet zeker dat als we iedere zatwrdag blijven winnen, dat pisvee gaat bezwijken onder de druk... Proficiat allemaal. Roep dat laatste nou niet te hard. Morgen een wedstrijd die ze al 20 jaar niet verliezen. Dan 2 hele makkelijke thuiswedstrijden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 01:43 schreef Loetje het volgende:[..] Roep dat laatste nou niet te hard. Morgen een wedstrijd die ze al 20 jaar niet verliezen. Dan 2 hele makkelijke thuiswedstrijden. Dan wordt het eens tijd dat Vitesse thuis een keertje wint. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gelijkspel is al voldoende joh. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mocht Ajax dan alles winnen zou het ook wel lekker zijn richting Eindhoven om op doelsaldo kampioen te worden.
Zeker gezien de uitspraken van een aantal daar dat het doelsaldo niet belangrijk is. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
He is het mogelijk dat dit Ajax met dit doelsaldo niet dik bovenaan staat ?? dat vragen vele kenners zich af.En dat allemaal door de slingerballen die Luuk de Jong er aan alle kanten inkopt.Een ander systeem hebben ze bijna niet.PSV is niet anders als 3 goede voorhoede spelers 2 aardige backs en een paar afgekeurde Ajacieden en een afgekeurde Duitser. |
|
|
|