|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Bijna elke wedstrijd dat hij meespeelt levert tegen doelpunt op door domme fouten, aanvallend loopt het altijd fout bij hem, slecht pass, ik vind hem roekelozer als Haps en st Juste bij elkaar.. Het ging Ace om roekeloosheid waardoor je jezelf blesseerd. Tenminste dat is wat ik er van begreep |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het ging Ace om roekeloosheid waardoor je jezelf blesseerd. Tenminste dat is wat ik er van begreep Ja, dat zit er bij Malacia ook in. Want hij gaat als een dolle stier duels aan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
3 punten heel belangrijk, goed gedaan op zo'n kut veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het ging Ace om roekeloosheid waardoor je jezelf blesseerd. Tenminste dat is wat ik er van begreep Whahahahaha scoort ie ook nog ff |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet best maar wel 3 punten! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die zag ik effe niet aankomen hahaha.. Malacia ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaat die verslaggever zichzelf nog afvragen of het de bedoeling was. Manmanman wat je moe van die lui pffff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd mannen.! Ik vond het een knappe zakelijke overwinning |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een mooie roekeloze goal om het af te sluiten, top weer 3e. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als er bloemetjes hadden gegroeid in t gras,was Steven ze nu liggend aan t plukken Haha.. op een kunstgrasveld :))) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker ,hij maakt veel sliddingen (misschien vaak telaat)maar op de juiste manier. Jij hebt een zwak voor die jongen ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De 3 doelpunten had ik voorspeld, alleen had ik met ons middenveld/ verdediging en dat kut kunstgras 2 nog weltegendoelpunten verwacht.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut,maar geloof mij Haps blesseerd zich altijd in een roekeloos duel. Ik zou altijd spelen met die kleine,totdat zijn lichaam te vermoeid is voor de volgende pot |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Absoluut,maar geloof mij Haps blesseerd zich altijd in een roekeloos duel. Ik zou altijd spelen met die kleine,totdat zijn lichaam te vermoeid is voor de volgende pot Toch vrees ik met Malacia nog vaker met 10 man te komen staan. Zijn ingrepen zijn nog een beetje hoekig en ruw rond de randjes zullen we maar zeggen :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:32 schreef tomson het volgende:[..] Toch vrees ik met Malacia nog vaker met 10 man te komen staan. Zijn ingrepen zijn nog een beetje hoekig en ruw rond de randjes zullen we maar zeggen :p Jazeker maar op de bank word hij niet beter,en hij heeft gewoon meer talent dan Haps. Daar zullen de meeste het niet mee eens zijn maar dat moet maar dan haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou daar kan ik wel in mee. Haps is al "gearriveerd" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat klinkt heel raar uit jou mond..geARriveerd, wat heb je gedaan met hem.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jazeker maar op de bank word hij niet beter,en hij heeft gewoon meer talent dan Haps. Daar zullen de meeste het niet mee eens zijn maar dat moet maar dan haha Haha.. kiezen of kabelen dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop dat Jaap Stam dat verlies wel herkend en gewoon met Malacia gaat spelen. Ayoub voor Clasie ,en Nieuwkoop voor Martina maar achter St Juste . Hansson erbij als concurent voor Larsson,Summerville achter Berghuis,Hendriks voor van der Heijden ,Geertuida voor Botteghin en als breekijzer als extra spits .Kökcu erin voor van Persie . Zoiets maar er moet nog meer bij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat klinkt heel raar uit jou mond..ge ARriveerd, wat heb je gedaan met hem.. Je bent er weer ff, en de ranzigheid schiet weer uit alle kanalen hé. Bah. Dit is een nette topic ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zie, jij bent net zo erg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2019 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop dat Jaap Stam dat verlies wel herkend en gewoon met Malacia gaat spelen. Ayoub voor Clasie ,en Nieuwkoop voor Martina maar achter St Juste . Hansson erbij als concurent voor Larsson,Summerville achter Berghuis,Hendriks voor van der Heijden ,Geertuida voor Botteghin en als breekijzer als extra spits .Kökcu erin voor van Persie . Zoiets maar er moet nog meer bij Dan wordt het geen top 3 de eerste jaren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En je geeft hem een zeven...? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Oh.. iets te enthousiast ja, hij was het slechtst ook nog:)) Correctie.. een 4. |
|
|
|