|
|
Hasjkoph
|
|
|
En dit is dan weer compleet onnodig |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Deze tegendoelpunt had zeker niet gehoeven, als de achterhoede niet zo sloom was. Toch wel jammer, eigenlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dat is toch gewoon rood voor Koolwijk? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2019 - 19:14 schreef Onze Ajax het volgende:Deze tegendoelpunt had zeker niet gehoeven, als de achterhoede niet zo sloom was. Toch wel jammer, eigenlijk. Dit begon echt al voorin. Kwestie van duels mijden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Mazraoui mag van mij voorgoed banken. Geef mij Joël maar. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja, dat klopt. Daar heb je gelijk in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En WEER doet Ziyech helemaal niks. Wissel die gewoon eens een keer man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kunnen hele dure tegengoals zijn. Houden vrijwel nooit meer de 0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een teringscheids is dit! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ook ik vind Ziyech slecht spelen. Hopelijk wordt hij gewisseld. Maar ik denk wel, dat we mogelijk met 5 - 1 kunnen gaan winnen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat is dat voor een mafketel met een fluitje? Koolwijk is gewoon rood en die laatste actie een pingel. Probeert ie ook een Serdartje te doen of zo? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Je mag een scheids natuurlijk niet slaan of schoppen, maar een balletje onder zijn neus punteren kan wat mij betreft wel ff. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijk de potten van Van Boekel met PSV maar eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik dacht met die Turk de slechtste scheids wel gevonden te hebben, maar Boekeltje heeft de winst nog niet opgegeven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e rood die die niet geeft! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kom op, nog even 20 minuten geconcentreerd vol gas ... staat het 6,7-1 kun je verder freewheelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme kut Ziyech joh... Echt alles gaat fout bij die gozer. Geef hem lekker rust ofzo |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ziyech wat ben je toch aan het kloten |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Echt veruit de slechtste Ajax speler: Mazraoui. Godsamme wat een tering drama is die gozer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech en Mazraoui, van mij mogen ze er allebei uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Overall wel. Vandaag overtreft alleen Hakim hem |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3-2 zie ik ook nog wel gebeuren |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ziyech overdrijft een.beetje en zoekt te moeilijke oplossingen, maar is na het uitvallen van de Jong wel de enige met een een poging tot creativiteit. Ben vooral benieuwd hoe ze het dinsdag op gaan lossen, want Mazraoui kun je echt niet tegenover de Juve aanval zetten ... wat een prakker. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ja Ziyech, je kunt ook proberen naar een bal toe te gaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2019 - 19:43 schreef pth het volgende:[..] Ziyech overdrijft een.beetje en zoekt te moeilijke oplossingen, maar is na het uitvallen van de Jong wel de enige met een een poging tot creativiteit. Ben vooral benieuwd hoe ze het dinsdag op gaan lossen, want Mazraoui kun je echt niet tegenover de Juve aanval zetten ... wat een prakker. Ach nee joh... Als je alles inlevert, lever je helemaal geen enkele kwaliteit. Die komt echt van Van de Beek en Ekkelenkamp |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit zijn toch pingels joh |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een klote scheidsrechter ! ! ! ! ! Weer de zoveelste fout van hem. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die van Boekel moeten ze een baksteen voor zijn teringbek smijten. Wat een stuk stront is dat die vuile klootzak. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nu pas kijkt de VAR er naar? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit is echt een goedmakertje hoor! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Van Boekel hoerenjong. Is minimaal geel en eigenlijk rood. Wel een pingel en geen kaart??? Wat een waardeloze flierefluiter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, 4-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sorry, maar voet van Koolwijk is niet gestrekt. Die van voor rust is meer pingel dan dit! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mooi binnengeschoten Tadic |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dan is dat dus ook geel als het een penal is... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Volkomen terecht. Maar 2x rood niet gegeven en 2 pingels eerder niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2019 - 19:49 schreef Ajax Warrior het volgende:Sorry, maar voet van Koolwijk is niet gestrekt. Die van voor rust is meer pingel dan dit! Maar hij raakt de licht wel. Gestrekt been bepaald niet of het een pingel is gap |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2019 - 19:49 schreef Ajax Warrior het volgende:Sorry, maar voet van Koolwijk is niet gestrekt. Die van voor rust is meer pingel dan dit! goedmakertje van de var indd |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch de gerechte doelpunt. 4 - 1. Maar wel door de VAR, omdat van Boekel zijn zoveelste fout begaan heeft. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Goedmakertje? Is gewoon rood, gestrekt been met open zool vooruit. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3 goals uitlopen op zaterdagavond...wel lekker hoor!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Volgens mij moet De Ligt rusten nu |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ga 4000€ inzetten op GEEN rood voor de tegenstander van Ajax, volgende rondje is van mij :) |
|
|
|