|
|
remco k
|
|
|
Sierhuis irriteert me mateloos.
Dat je gewoon je best doet tegen je eigen club hou ik zelfs van.
Maar het publiek opjutten. En dan zon bal de hoek in trappen die terug moet naar Ajax kan ik niet tegen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En ook dit is vermoeidheid he... 3x niet uithalen en weer alles traag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Slechter spelen en verkeerde keuzes maken. Ja dat komt volgens mij door vermoeidheid.
Maar hè als jij daar anders over denkt prima toch. Hoef je niet iedere post aan te wijden toch of wel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana die 40 seconde pakt bij een doeltrap. Ook al vermoeidheid.
En nu alles door de licht spelen....
Alles over de grond heeft 4 aannames nodig. Ook vermoeidheid.
En ik krijg vermoeidheid van een trainer die niet ingrijpt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 19:43 schreef remco k het volgende:[..] Slechter spelen en verkeerde keuzes maken. Ja dat komt volgens mij door vermoeidheid. Maar hè als jij daar anders over denkt prima toch. Hoef je niet iedere post aan te wijden toch of wel. Nou dat doel ik niet eens zozeer op jou. Niet alles is gewoon vermoeidheie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tuurlijk, weer geen overtreding |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wordt een beetje moe van supporters die alleen maar juichen als het goed gaat dit seizoen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ga je zo de titel verspelen tegen fucking Groningen, wat een teringbende tot nu toe. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 19:46 schreef remco k het volgende:Ik wordt een beetje moe van supporters die alleen maar juichen als het goed gaat dit seizoen Iedereen is er ook bij als het niet goed is. Benoemen dan ook goede dingen. Ik stoor me aan dat hosanna gedoe wat alles maar goed praat terwijl je al bijna 5 jaar helemaal niks hebt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 19:48 schreef Loetje het volgende:[..] Iedereen is er ook bij als het niet goed is. Benoemen dan ook goede dingen. Ik stoor me aan dat hosanna gedoe wat alles maar goed praat terwijl je al bijna 5 jaar helemaal niks hebt Zeker irritant. Hoef ik me gelukkig niet over aangesproken te voelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Heeft Ziyech al iets goeds gedaan vandaag? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
bijna iedereen ver onder de maat trouwens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zou ik ook zeker niet doen gozer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Al 5 wedstrijden niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het elftal er gewoon erg vermoeid uitzien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ten Hag laat vooral zien wederom heen ene vorm van kloten te hebben |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik begin te vrezen ... loopt voor geen meter ... traag als dikke stront tegen de berg op ... en ogenschijnlijk geen bezieling. Bah woensdag geweldig en nu weer dir gekut. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Groningen pakt bij alles nu een halve minuut |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Neres komt en niet door op links en Ziyech niet op rechts.
Ga dan die posities wisselen. Ziyech op tien tafic naar links en neres op rechts. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gas op de zuigers stelletje lamstralen ... ten Hakelaar vers bloed brengen lulletje rozenwater. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Donny ook niet zoals de laatste tijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 19:53 schreef remco k het volgende:[..] Neres komt en niet door op links en Ziyech niet op rechts. Ga dan die posities wisselen. Ziyech op tien tafic naar links en neres op rechts. Bijvoorbeeld of 1 van die 2 eruit. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Woensdag misschien wel de beste middenvelder van Europa en nu volstrekt onzichtbaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moeten nu al 7 minuten bij |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Worden er gewoon 3 of 4 waarschijnlijk ... tijdrekken wordt noot afdoende bestraft door die flierefluiters. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Irritante tering boertjes |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Geen enkel moment het gevoel dat ze dit over de streep gaan strekken. Dit lijkt te steken op een 0-0 |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En nog maar een kwartier ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er zit ook helemaal niks in gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dan moet je het wel eens van een vrije trap hebben, maar hij kan het echt niet hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 20:03 schreef Hasjkoph het volgende:Geen enkel moment het gevoel dat ze dit over de streep gaan strekken. Dit lijkt te steken op een 0-0 Of 1-0 eraf met de ruimte die je geeft nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdegodver wat ben je belangrijk |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Die wordt afgekeurd. Ik zie het zo gebeuren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zie Makkelie hem afkeuren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nu ook compact gaan staan. Niet teveel ruimte weggeven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had eerlijk gezegd ook wel gekund. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu is het zonde dat neres eraf is en niet Ziyech. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Koppie erbij houden en helemaal in de eigen 16. Ook Groningen scoort veel in slotfases |
|
|
|