|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ach gossie, Nijhuis die tot vervelens toe overal uitlegt het voetbal aan te voelen. Hou toch op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En weer een verdedigende wissel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Joh nog paar wedstrijdjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 22:28 schreef R()b het volgende:[..] Ach gossie, Nijhuis die tot vervelens toe overal uitlegt het voetbal aan te voelen. Hou toch op. Ja gaat nergens over. Maar je geeft de scheids wel gelegenheid om.m te geven. En dat blijft een stuk domheid.bij Steven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, de trainer heeft elk scenario van de week doorgenomen. NOT. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zomaar Ajoepie een paar minuutjes in de ploeg. Gio is vast aan t malen geslagen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De billen nog even tegen elkaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Inmiddels drie keer gezien dat AZ spelers na affluiten aan de bal blijven zitten. Waarom is dat dan geen geel... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 22:30 schreef MightyAce het volgende:[..] Ja gaat nergens over. Maar je geeft de scheids wel gelegenheid om.m te geven. En dat blijft een stuk domheid.bij Steven. Daar hebben er meerdere last van. Scheids kan hem geven, het hoeft niet. Per week kan je voor wegpakken of trappen van de bal, nog wel 45 kaarten geven. Nijhuis die in de media verschijnt als de feel good scheids. Vandaag gewoon slecht er zit geen lijn in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Joepie kan wel een kaartje hebben. Speelt toch zo goed als nooit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 22:33 schreef R()b het volgende:[..] Daar hebben er meerdere last van. Scheids kan hem geven, het hoeft niet. Per week kan je voor wegpakken of trappen van de bal, nog wel 45 kaarten geven. Nijhuis die in de media verschijnt als de feel good scheids. Vandaag gewoon slecht er zit geen lijn in. Terwijl de aanslag op Cuco genegeerd werd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nuttige overtreding |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij ging nog even voor rood |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gohhhh ik denk we gaan nog 2 min door |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede overwinning, maximale eruit geperst |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goed hersteld van een dramatische eerste helft |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zoals het hoort 3 punten! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel apart dat van de Brom volledig de tactiek bijstelde, 0 druk vooruit de eerste 20 minuten. Dat is echt typisch dit seizoen voor AZ Nu ook bij fox , 25 punten verspeeld na een voorsprong. 25 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
AZ 25 punten verspeeld na een voorsprong dit seizoen. Wtf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De perschef wou ook een momentje ,vuile graflul |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2019 - 22:41 schreef van geil het volgende:Wel apart dat van de Brom volledig de tactiek bijstelde, 0 druk vooruit de eerste 20 minuten. Dat is echt typisch dit seizoen voor AZ Nu ook bij fox , 25 punten verspeeld na een voorsprong. 25 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Oogt als een stresskip langs die lijn, niet echt handig voor je team. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens , daar staat hij ook om bekend En waarom ging Stengs er zo vroeg af ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok, nou dat was wel vroeg dan . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja ik snap nu onderhand wel waarom ja, niet best.
Klinkt misschien stom wat ik nu ga zeggen. Maar is het iemand wel eens opgevallen hoe vaak trainers van kleinere clubs, hun beste speler eruit halen. Echt ze hebben er allemaal een handje van. Misschien zit daar ook wat fout bij van den Brom. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijne overwinning.
Wissels vond ik schandalig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FRed1908
|
|
|
Na seizoen voorbij eindelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Toch erg sneu voor die gozert! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2 e helft een kleine voldoende.ik ging er voor zitten ik denk Clasie gaat vlammen maar ...nee.vond alleen Malacia opvallen. Maar nu bouwen .en trouwen Ayoub jongens jongens wat is die slecht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blessures gun ik niemand. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2019 - 08:54 schreef piet de paler het volgende:2 e helft een kleine voldoende.ik ging er voor zitten ik denk Clasie gaat vlammen maar ...nee.vond alleen Malacia opvallen. Maar nu bouwen .en trouwen Ayoub jongens jongens wat is die slecht Heb jij Ayoub gezien? Nee, toch? Die heeft twee keer de bal kunnen raken.
Clasie wel. Zeker. En die was voortreffelijk. Driehonderdeenenzeventigduizend achthonderdzesenzestig balcontacten. Waarvan driehonderdeenenzeventigduizend achthonderdvijfenzestig volstrekt zinloos waren. Want. Ja. Hij had iets te bewijzen na de perikelen van voorgaande week.
Alsjeblieft. Laat die gozer weggaan. Dan mag je van de seizoenskaarten vijftig euro duurder maken. Het is het waard! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat zeg ik ook, ik vind wel dat indien Vilhena weggaat Ayoub ook hem kan vervangen. Ook blind rondrennen en ballen afpakken, ver komen en het dan verprutsen...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. Het leek weer een standaard zaadpartij te worden.. maar 2e goed rechtgetrokken. Mede door een technisch uitstekende goal van de lach van Zuid, én een uitstekend ingevallen St Juste! Martina KAN echt niet meer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2019 - 09:45 schreef Frstu het volgende:[..] Heb jij Ayoub gezien? Nee, toch? Die heeft twee keer de bal kunnen raken. Clasie wel. Zeker. En die was voortreffelijk. Driehonderdeenenzeventigduizend achthonderdzesenzestig balcontacten. Waarvan driehonderdeenenzeventigduizend achthonderdvijfenzestig volstrekt zinloos waren. Want. Ja. Hij had iets te bewijzen na de perikelen van voorgaande week. Alsjeblieft. Laat die gozer weggaan. Dan mag je van de seizoenskaarten vijftig euro duurder maken. Het is het waard! Dat werd ook wel eens tijd dat Clasie goed was, het hele seizoen nog niet gezien zal hem niet missen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: blij dat hij eraf ging.!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Op een brancard. Dat vind jij lekker? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe dit in de 2 e helft zag je toch dat er wel wat voetbal in zit AZ werd toch overklast, en dat is dan de runner up. Wel lekker dat ik die enge bek van vd Brom niet heb moeten zien. De wannabee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zodra Feyenoord de druk wat opvoerde, zakte AZ als een plumpudding in elkaar. |
|
|
|