|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:24 schreef Loetje het volgende:[..] Daar staan 4 man, Van de Beek staat al 3x goed nu en iedere keer gaat die naar Ziyech die onder druk niks kan 4 van Vitesse en twee van ons. Verder niemand in de 16 te bekennen. Van de beek was er ook alweer niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hopppppppppaaaaaaaa. Ziyech. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:25 schreef remco k het volgende:[..] 4 van Vitesse en twee van ons. Verder niemand in de 16 te bekennen. Van de beek was er ook alweer niet. Nu 3x wel. Maar oké, variatie doet het hem hè |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat doet Ziyech dit slim! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wereld actie door dat draaien hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schitterende pass van Blind op Tadic en wat slim dan van Ziyech op die voorzet van Tadic. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel apart dat er zo vaak op dezelfde plek ruimte komt en dat niemand erin loopt. En niemand die bal geeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dit is Ziyech dus weer hè...
Wat ik zei, of alles gaat mis en ineens dit weer. Dit was ook echt briljant |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dolberg trouwens lekker actief. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hands? Kan Kamphuis nooit zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dolberg trouwens een prima eerste helft. Na zo vaak slecht gespeeld te hebben mag dat een keer gezegd worden. Leurt en trekt. Vecht en is sterk aan de bal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:28 schreef Loetje het volgende:[..] Dit is Ziyech dus weer hè... Wat ik zei, of alles gaat mis en ineens dit weer. Dit was ook echt briljant Daarom zou ik hem er ook zelden af halen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:29 schreef remco k het volgende:Dolberg trouwens een prima eerste helft. Na zo vaak slecht gespeeld te hebben mag dat een keer gezegd worden. Leurt en trekt. Vecht en is sterk aan de bal. Maakt heel veel ruimtes, de rest anticipeert alleen totaal niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Met zelden eens. Maar soms mag het wel een keer. Soms is die gewoon kapot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van de Beek ook heel zwak. Misschien Ziyech op 10 en Neres erbij? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch nog gelukkig met de 1 -0 de rust in.
Nu moet Vitesse wel komen, daar dit ons meer kansen kan geven om een tweede en derde doelpunt te maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maak de kansen dan een keer af. Dit was vreselijk egoïstisch van Dolberg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hopelijk breekt het ons niet op |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede eerste helft. Niet heel veel kansen met zelfs dit seizoen slechts zelden zo'n dominant Ajax gezien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is zeker.
Al hou ik er wel van dat hij dan ook totaal niet blij is met zon wissel. Een echt raspaarden die je pas mist als hij er niet meer is.
Onmisbaar in de basis elf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou ik hier niet doen. Te druk voor Ziyech daar. Laat hem maar lekker vanaf de zijkanten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] Dat is zeker. Al hou ik er wel van dat hij dan ook totaal niet blij is met zon wissel. Een echt raspaarden die je pas mist als hij er niet meer is. Onmisbaar in de basis elf. Kijk afgelopen zaterdag, dat is zo'n moment |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:33 schreef Eide het volgende:Goede eerste helft. Niet heel veel kansen met zelfs dit seizoen slechts zelden zo'n dominant Ajax gezien. Eens hoor. Zonde van de grote kansen die er waten. En de grote kansen die ze weigerden te creeeren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Trouwens, wat oogt Ajax fris. Maargoed, dat zal veranderen als het lang spannend blijft |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: is ook alles meegezegt... neres is gewoon basis.. niet voor niks dat de groep gelijk op hem afvliegt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien wel de mooiste goal van het seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:34 schreef Loetje het volgende:Trouwens, wat oogt Ajax fris. Maargoed, dat zal veranderen als het lang spannend blijft Eens. Vanaf de eerste minuut een stuk frisser. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:36 schreef nummer10 het volgende:[..] is ook alles meegezegt... neres is gewoon basis.. niet voor niks dat de groep gelijk op hem afvliegt Zoals bruggink al zegt. Waarschijnlijk gewoon een dolletje tussen twee maten.
Maar dolberg gewoon een goede eerste helft. Balvast. Er worden niet voor niets zoveel overtredingen op hem gemaakt. Werkt hard en was een paar keer een prima aanspeelpunt.
Dit lijkt meer op de dolberg die ik wil zien dan dat hij de afgelopen tijd heeft laten zien.
Maar goed. Al zou hij er zes maken ga jij nog niet toegeven dat ie nu goed speelt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Zoals bruggink al zegt. Waarschijnlijk gewoon een dolletje tussen twee maten. Maar dolberg gewoon een goede eerste helft. Balvast. Er worden niet voor niets zoveel overtredingen op hem gemaakt. Werkt hard en was een paar keer een prima aanspeelpunt. Dit lijkt meer op de dolberg die ik wil zien dan dat hij de afgelopen tijd heeft laten zien. Maar goed. Al zou hij er zes maken ga jij nog niet toegeven dat ie nu goed speelt. heeft die al een goal ? loopt ook vaak zat totaal verkeerd.. beter als wat het was, maar hij is het gewoon niet... genoeg andere spitsen die ook knokvoetbal spelen maar het ook net niet zijn.. en dat is dolberg in mijn ogen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2019 - 21:46 schreef nummer10 het volgende:[..] heeft die al een goal ? loopt ook vaak zat totaal verkeerd.. beter als wat het was, maar hij is het gewoon niet... genoeg andere spitsen die ook knokvoetbal spelen maar het ook net niet zijn.. en dat is dolberg in mijn ogen... Hij loopt juist vrijwel de gehele helft iedere keer goed man. Alleen geen bezetting achter hem. Wordt hier vaak zat gezien.
Maar ja. De vorige keer dat ie wel een goal maakte klaagde je over andere dingen. Nu scoort ie nog niet en is dat het weer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Begrijp ik trouwens niet. Zaterdag na 4 dagen niet fit en nu na 3 wel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffff godsamme man. Die MOET je maken klootzak. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Had inderdaad de 2 - 0 moeten zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jezus, voor rust Ziyech over het hoofd zien en nu niet meer de koele kikker zijn!
Dit kan op gaan breken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Thuis. Weer een hele andere emotie. 20:45 potje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als jij het al zo zegt, doet wel goed ouwe;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ja maak nie uit wieal zet je christensen in de spit s maar haal dolberg er maar uit verschrikkelijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Echter, jij zoekt louter je moment. Tot die tijd is het zwijgen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook niet slim dit De Ligt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tagliafico ook niet zo sterk als anders hoor. |
|
|
|