|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
17% van de Nederlanders rookt nog. Toch wel behoorlijk gedaald. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Drenthe heeft evengoed nog ruim 50 hunebedden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuws man. Heb je toch nog iets op zuid.
Wist je trouwens dat het nieuwe winkelen het warenhuis met 10tallen zelfstandigen gaat worden? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat de Super League er rap aan gaat komen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit vindt Royston niet leuk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Samen paardrijden op het strand met Leroy |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is er een van Ar , de hengst dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 april 2019 - 19:28 schreef van geil het volgende:28,5 plus 18 plus 5 ? plus 5 ? schuld, verborgen in de boeken Vrienden van , Goldman Sachs en twee hypotheken. Das pak m beet 57 miljoen schuld. En dan schat ik de hypotheken nog laag in. Voor Igor, nog een keertje. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Bedankt, de bedragen staan geen vermelding bij voor wat. Maar goed hij verdient ook geld.
Totale uitgaven van geel ca. 65 miljoen onder zijn bewind. Inkomsten ca. 115 miljoen. =50 miljoen winst. Voor van geel 45 miljoen in t rood. Heeft de club dus gered |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joh , lees nu eens 1 keer wat er staat , en verwar niet allerlei kerncijfers met elkaar. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 18:36 schreef van geil het volgende:Joh , lees nu eens 1 keer wat er staat , en verwar niet allerlei kerncijfers met elkaar. Staat wartaal. ? ? En verborgen in de boeken. Ben Je daar de accountant? En kerncijfers daar draait het om.
Missers zitten erbij, onder de streep is wat telt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wartaal , haha , gewoon bekende cijfers die Feyenoord naar buiten brengt. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 april 2019 - 08:29 schreef VVout het volgende:Zorgelijk, het nieuwe seizoen komt er aan en het is binnenkort komkommertijd in voetballand. We hebben geen prijs. We hebben geen TD. We hebben daarom geen visie wat betreft nieuwe aankopen. We hebben geen zekerheid over Jan de Jong. We hebben geen geld. Als je wilt beginnen over wat we wel hebben dan is het de Kuip en het gras en Stam die volgens mij ook vol vraagtekens moet zitten, maar dan ben je wel uitgelult. Wanneer in vredesnaam gaan we eens wat horen wat er op touw gezet wordt, vindt dit eigenlijk helemaal niets en zeer zorgelijk. Niet zo huilen we hebben de JC schaal. Martin heeft verleden jaar al gekocht er komt jeugd door die zijn vastgelegd door van GeelWij kunnen pas kopen of huren als Tapia, Ayoub, Vermeer, Bothegin en vd Heijden weg zijn. Misschien pakken we een goede prijs voor Vilhena heb je een budget. Geen visie de visie is jeugd. Overmars doet het goed in Mokum. Kuyt met Stam en Janssen en of Brard genoeg voetbalkennis. Geen geld eerst die bagger verlopen. Jan de Jong er komt wel weer een ander geef de man een kans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Haha nee, die heb ik zojuist in een ander topic gepost. 2017 en 18 is 11.8 miljoen winst. Rechtstreeks uit eigen boeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joh , denk nou eens na. Een gezin kan bijvoorbeeld een huishoudboekje hebben met het saldo van dat jaar. Dus inkomen , en uitgaven ......en daar 10.000 aan overhouden en sparen ....... Maar dat is een begrotingsboekje van een jaar, daar staan dus niet de totale schulden in van bijvoorbeeld een hypotheek van 300.000 euro en ik noem maar iets , een auto van 12.000. Je verward allerlei kerncijfers, en denkt dat alles maar winst is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Schulden zijn wel minder dan 2008:
2018 -> 22.909.918 euro 2017 -> 22.393.602 euro 2016 -> 21.092.824 euro 2015 -> 23.285.921 euro 2014 -> 24.959.328 euro 2013 -> 27.494.050 euro 2009 -> 33.996.173 euro 2008 -> 36.120.952 euro
Winst: 2018 -> 11.800.000 (Champions League inkomsten) 2017 -> 6.200.000 2016 -> 5.800.000 2015 -> 13.600.000 2013 -> 2.700.000 2012 -> 6.400.000 2011 -> -6.300.000 2010 -> - 9.300.000 2009 -> -16.800.000
Per saldo zijn we financiëel wel gezonder dan toen. Maar als je gaat spreken in termen van "waarde elftal" dan staat Feyenoord er vrij beroerd voor. Voor Feyenoord is het verder van fundamenteel belang meer Europees voetbal te spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is inderdaad wel positief dat we zwarte cijfers schrijven . Maar het fundament is heel slecht geworden inderdaad , in noodgang. Dat moet rap veranderen , anders kan bovenstaande weer een probleem gaan worden. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Omzet Feyenoord: 2018 -> 99,4 miljoen 2017 -> 68,7 miljoen 2016 -> 60,6 miljoen 2015 -> 61,8 miljoen 2013 -> 45,2 miljoen 2012 -> 38,7 miljoen 2011 -> 38,2 miljoen 2010 -> 40,6 miljoen 2009 -> 43,5 miljoen 2008 -> 43,0 miljoen 2007 -> 38,2 miljoen 2006 -> 37,9 miljoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 18:41 schreef Positivo het volgende:[..] Niet zo huilen we hebben de JC schaal. Martin heeft verleden jaar al gekocht er komt jeugd door die zijn vastgelegd door van GeelWij kunnen pas kopen of huren als Tapia, Ayoub, Vermeer, Bothegin en vd Heijden weg zijn. Misschien pakken we een goede prijs voor Vilhena heb je een budget. Geen visie de visie is jeugd. Overmars doet het goed in Mokum. Kuyt met Stam en Janssen en of Brard genoeg voetbalkennis. Geen geld eerst die bagger verlopen. Jan de Jong er komt wel weer een ander geef de man een kans. Dat klinkt als een plan, moet dus niet zo moeilijk zijn voor Feyenoord er ook één te presenteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Algemene ledenvergadering.En bijzondere ledenvergadering. 5 en 12 juni. Supporters steunen Feyenoord. De 2de avond is in verband met eventuele financiële bijdrages voor de jeugdopleiding.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 20:31 schreef van geil het volgende:Het is inderdaad wel positief dat we zwarte cijfers schrijven . Maar het fundament is heel slecht geworden inderdaad , in noodgang. Dat moet rap veranderen , anders kan bovenstaande weer een probleem gaan worden. Klinkt al een heel stuk reëeler. Kunnen we het financieel wanbeleid van t lijstje schrappen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 21:34 schreef VVout het volgende:[..] Dat klinkt als een plan, moet dus niet zo moeilijk zijn voor Feyenoord er ook één te presenteren. Precies Burger, Hansson,Summerville, Geertruida Kokcu lekker doorschuiven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 - 08:15 schreef Positivo het volgende:[..] Precies Burger, Hansson,Summerville, Geertruida Kokcu lekker doorschuiven. Ik kan het er wel mee eens worden, zie liever dat er vanuit de jeugd wordt gebouwd. In z'n geval doet het er niet direct toe dat je de top 2 niet haalt, maar gezien de mogelijkheden van de andere clubs zal je er niet ver vanaf zitten.
Hoofdzaak talent ontwikkelen en kapitaal, niet nutteloze middelmaat gaan halen en het geld overboord gooien, ook geen geblesseerde ziekenboeg gevallen die weer wegrennen als ze zich zelf in de picture gespeeld hebben maar bovengenoemde gewoon gaan gebruiken en de kans geven. Misschien is het bv ook voor Sinestra nog niet te laat en Vente, waarbij ik nu hoor dat Sinestra ook als back heeft gespeeld vroeger? Proberen man, geef die gasten toch eens speeltijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik snap dat soort dingen niet. Gaan we nu nieuwe Feyenoord-supporters werven in Amerika? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk meer weer een ingang om talenten hierheen te halen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou Japan doen of China |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Onderdeeltje van het netwerk hè, denk hierbij eerder aan spelers en ressources i.p.v. supporters. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ben jij nog zo viraal joh? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Viraal als in wat hahahah |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Wel weer t mooiste veld. Zou KNVB miljoenen voor moeten geven als prijs |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volgens mij bedoel je iets anders? Probeer viriel eens. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Is er ooit een voetballer uit Florida gekomen? (Anders dan Mickey Mouse of Goofy.)
Het lijkt me makkelijker een inuit te vinden die de marathon in twee uur en vier minuten rent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 22:09 schreef van geil het volgende:Algemene ledenvergadering.En bijzondere ledenvergadering. 5 en 12 juni. Supporters steunen Feyenoord. De 2de avond is in verband met eventuele financiële bijdrages voor de jeugdopleiding. Niemand ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Eens kijken wat wij zonder geld neer kunnen zetten alleen huren. Bijlow, Haps, Fer, St Juste, Geertruida, Larsson, Clasie, Kokcu, Berghuis Isaac en Jorgensen. Lijkt mij een aardig elftal indien fit. Maar goed erachter heb je Burger, Hansson ,Summerville, Bothhegin, Malacia ea Zou Eboue erbij halen voor Geertruida en de jeugd gedurende het seizoen brengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2019 - 06:55 schreef Positivo het volgende:Eens kijken wat wij zonder geld neer kunnen zetten alleen huren. Bijlow, Haps, Fer, St Juste, Geertruida, Larsson, Clasie, Kokcu, Berghuis Isaac en Jorgensen. Lijkt mij een aardig elftal indien fit. Maar goed erachter heb je Burger, Hansson ,Summerville, Bothhegin, Malacia ea Zou Eboue erbij halen voor Geertruida en de jeugd gedurende het seizoen brengen. Hahaja die Isaac is al onderweg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 22:09 schreef van geil het volgende:Algemene ledenvergadering.En bijzondere ledenvergadering. 5 en 12 juni. Supporters steunen Feyenoord. De 2de avond is in verband met eventuele financiële bijdrages voor de jeugdopleiding. ..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
12 juni dus een bedelavond voor mensen die al zoveel geven . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Omdat alles zo goed gaat tenslotte |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja, ik wil wel bijdragen! Aan een cursus: 'Hoe verkoop ik een speler'. Dan kan het aalmoes bakje in de kast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaten vullen is weer begonnen . |
|
|
|