|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha jij bent bioscooppubliek! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Stelletje zeikwijven! Beetje rookpotten, meer niet! En hoort bij het spandoek. Simpel, boete is al bij prijs van kaartje ingecalculeerd! Onzin. Spel stil, boete en alweer slechte publiciteit voor het Ajaxpubliek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kristensen is hetzelfde als de controle in het stadion. Ze ogen streng, maar komt er zo langs. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Krijg je als je pas gaat fouilleren als de harde kern al binnen is. Harde kern mocht zonder controle doorlopen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Andere kant blijf ik het raar vinden, hier janken we overal om. Gebeurd overal dit En daar zeggen ze dat het er bij hoort. Blijf Nederland een triest land vinden. Niet dat ik het goed keur ofzo, maar toch |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:23 schreef Eide het volgende:[..] Onzin. Spel stil, boete en alweer slechte publiciteit voor het Ajaxpubliek. Ach ja, lekker belangrijk! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
0-3 en counting ... slachten die bende |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wow wow wat waren die spelers uit hun ritme foor het vuurwerk! Nou nou, poeh poeh! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Goed hoor, die Huntelaar. 3 - 0. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:24 schreef Loetje het volgende:Andere kant blijf ik het raar vinden, hier janken we overal om. Gebeurd overal dit En daar zeggen ze dat het er bij hoort. Blijf Nederland een triest land vinden. Niet dat ik het goed keur ofzo, maar toch Ach, gewoon machtig mooi! Dat gejank van mensen tegenwoordig! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Publiekswissel voor Huntelaar ... kun je woensdag nog wel eens heel hard nodig hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens. Klinkt als politiek gelul bijna |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Actie hoor bij het spandoek. Niks op veld gegooid! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Daley Blind erg goed ook, vadaag weer.... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:27 schreef pth het volgende:Publiekswissel voor Huntelaar ... kun je woensdag nog wel eens heel hard nodig hebben. Inderdaad. KJH kan woensdag wel eens heel erg belangrijk zijn voor Ajax, om zo de finale te kunnen bereiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2019 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat is dan weer een wissel, die ik niet begrijp |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: als dank voor bewezen diensten op de trainingen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Mensen zakdoekjes nodig?? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat gaat lekker zo, 4 - 0. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Minste man op de helft, maar scoort wel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Verguisd, maar wel een lekkere goal! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wisselen op zijn hoogtepunt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel weer uitgespeelde goals he vandaag |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Hartstikke leuk, maar het is een profclub en geen sociale werkplaats. Gewoon een miskoop die zo snel mogelijk weg moet, voegt helemaal niets aan Ajax toe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:37 schreef pth het volgende:[..] Hartstikke leuk, maar het is een profclub en geen sociale werkplaats. Gewoon een miskoop die zo snel mogelijk weg moet, voegt helemaal niets aan Ajax toe Hij heeft iig nog geen enkele bal goed gespeeld. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Leuke T-Shirts ‘wij zijn voor niemand bang’. Volgende keer misschien eerst denken en dan doen bij die Willem II kneuzen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De cornervlag draagt nog meer bij dan die Labyad ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Stelletje zeikwijven! Beetje rookpotten, meer niet! En hoort bij het spandoek. Simpel, boete is al bij prijs van kaartje ingecalculeerd! Nu gaat het goed. De vorige keer luidde het de overwinning van Pec in.
En het haalt niets uit. Je moedigt je ploeg er niet eens mee aan.
Echt volkomen zinloos om te doen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De Johan Cruijff schaal is lekker binnen voor Ajax. Nu op naar de volgende prijs.
En,de aandelen zullen morgen ook wel weer lekker gaan stijgen voor Ajax, lijkt mij. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:48 schreef Onze Ajax het volgende:De Johan Cruijff schaal is lekker binnen voor Ajax. Nu op naar de volgende prijs. En,de aandelen zullen morgen ook wel weer lekker gaan stijgen voor Ajax, lijkt mij. KNVB-beker.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax wordt toch niet in de bioscoop gespeeld? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: O ja, foutje van mij. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat is vast 1, op naar de volgende ... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gefeliciteerd mannen !!! Dit is 1, op naar de volgende |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gefeliciteerd gappies!
Hopelijk volgt er meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen gefeliciteerd man. Dit is de eerste. Dus niet met lege handen. Nu op naar Tottenham in de arena.
Spannend. Dit voelt na afloop toch als een tussendoortje. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Nu gaat het goed. De vorige keer luidde het de overwinning van Pec in. En het haalt niets uit. Je moedigt je ploeg er niet eens mee aan. Echt volkomen zinloos om te doen. Zakdoekje nodig baby! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor. Gewoon realistisch. Misschien kan je er een stapeltje van in de fik steken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Raar antwoord op die vraag |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 19:58 schreef remco k het volgende:Iedereen gefeliciteerd man. Dit is de eerste. Dus niet met lege handen. Nu op naar Tottenham in de arena. Spannend. Dit voelt na afloop toch als een tussendoortje. Denk dat dit een geweldige boost richting woensdag geeft. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Daley Blind voor mij man of the macth! |
|
|
|