|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon een kutclub maar nu ff niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Neuzen die neuzen uitschakelen. Geneuzel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Werd je ook lachend wakker maat?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghéhé, lekkers. Goed bezig klapwiek... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kunne we van 8 mei geen feestdag maken tis wel eens vaker goed gegaan op die dag.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat zei je nou vanochtend tegen mij aan de telefoon? Iets met trots en joden volgens mij! En geen woorden verdraaien vriend! ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou, je zou toch spontaan met een steen aan je enkel in de gracht springen. Maak je niet druk, is toch niet diep genoeg, je bezeerd je hooguit aan een fiets. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Speciaal liedje voor jou!
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bedankt voor de moeite en de zorg, top ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bijzonder om te doen een halve week nadat wij een mooie prijs hebben opgehaald in jullie stadion. Heel bijzonder ook nadat wij dusdanig veel ventjes hebben opgehaald waar wij een elftal mee op de been kunnen brengen waar je alleen maar van kan dromen als Feyenoorder zijnde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2019 - 19:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat zei je nou vanochtend tegen mij aan de telefoon? Iets met trots en joden volgens mij! En geen woorden verdraaien vriend! ;-) Pffff dat was gisteren ipi9949. Alweer vergeten. Denk zoiets dat ik trots op je vrouwtje bent daar ze zulke lekkere jodenkoekjes bakt??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2019 - 22:55 schreef remco k het volgende:Bijzonder om te doen een halve week nadat wij een mooie prijs hebben opgehaald in jullie stadion. Heel bijzonder ook nadat wij dusdanig veel ventjes hebben opgehaald waar wij een elftal mee op de been kunnen brengen waar je alleen maar van kan dromen als Feyenoorder zijnde. Whaaaaa tijd voor je maandelijkse opname in de plaatselijke ggz-instelling geloof ik.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 - 06:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Pffff dat was gisteren ipi9949. Alweer vergeten. Denk zoiets dat ik trots op je vrouwtje bent daar ze zulke lekkere jodenkoekjes bakt??? Hahahaha klootzak!! ;-)
Je was toch wel trots dat die "joodjes" zover waren gekomen! Vond je eigenlijk best wel knap! Je vond het zelfs jammer dat ze de finale niet hebben gehaald.
Hahaha die Griekse zon doet je geen goed ouwe! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 - 07:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Whaaaaa tijd voor je maandelijkse opname in de plaatselijke ggz-instelling geloof ik.. Whahahahahahaha!! Waren de resultaten van Ajax niet de reden dat je op vakantie ging? Rij je nog rondjes in een auto met een mooi kenteken! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ben nog steeds niet bijgekomen wahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahahahaha!! Waren de resultaten van Ajax niet de reden dat je op vakantie ging? Rij je nog rondjes in een auto met een mooi kenteken! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha ik zou 13 mei erbij doen! Staan er hele mooie foto's in de kranten! Ajax met de schaal!!! |
|
|
|