|
|
Loetje
|
|
|
Ik kan niet eens kijken. En dan lees ik jullie commentaar en dan wordt ik nog angstiger |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mazraoui echt drama tot nu toe op het middenveld |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Het is wachten op de 2-1 Hopelijk voor rust en dan na rust eroverheen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik krijg van Warrior iets heel anders door.
1e wedstrijd die ik mis dit seizoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan het daar dat mazraoui überhaupt weer op de middellijn staat. En Ziyech op de eigen 16. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Utrecht gaat niet met 11 man eindigen |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 15:09 schreef Loetje het volgende:[..] Ik krijg van Warrior iets heel anders door. 1e wedstrijd die ik mis dit seizoen Utrecht heeft de bus geparkeerd, maar met een beetje geduld komen we daar gewoon doorheen. Denk ook niet dat Utrecht met 11 man gaat eindigen vandaag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 15:09 schreef Loetje het volgende:[..] Ik krijg van Warrior iets heel anders door. 1e wedstrijd die ik mis dit seizoen Ik vind Ajax ook beter. Komt niet tot veel kansen maar ze zijn er wel. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, de arbitrage maakte geen goede indruk daar hij de wedstrijd nog steeds niet goed aanvoelt.
Heeft al teveel fouten gemaakt in de eerste helft, waar Ajax recht op had op (meerdere) vrije trappen o.i.d.
Nu moeten wij de Utrechtse Muur doorbreken daar ze alleen maar veel overtredingen (blijven) maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 15:11 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Ajax ook beter. Komt niet tot veel kansen maar ze zijn er wel. Normaal komt Ajax heel makkelijk tot kansen. Dat zegt ook heel veel.
Zal er niet makkelijk er op worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van de beek ook nog niets goed gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan doet ie dat. Hoppppppppaaaaa |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Mooi zo. En na rust eroverheen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godzijdank.
Moederdag, zoonlief niet te genieten.... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch lekker meegenomen, met 2 -1 de rust in. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Ik denk oo dat er straks 1 vanaf gaat. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
PSV heeft het ook niet makkelijk in Alkmaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Laat dat maar bazoer wezen. De frustratie straalt eraf bij hem! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
het enige wat veel ajax spelers nog fout doen is dat ze vaak kiezen om een bal vast te houden wanneer die snel doorgespeeld moet worden en andersom. je komt daardoor vaak in de duels. anyway blij dat het 2-1 staat! |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Utrecht speelt echt zwak en is veelal alleen maar bezig met fysiek geweld. Dit ajax is veel te sterk voor dit Utrecht |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mijn arme, arme hart.
Ziyech erg goed, de rest staat te vaak toe te kijken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wat heeft Ziyech gegeten? Speelt erg goed en werkt hard! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Liever hij in vorm nu dan niet... |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Nou de graafschap staat op dit moment voorlaatste die hebben woensdag nog ergenst om voor te spelen. Hopelijk verliest psv vandaag dan zijn we gewoon kampioen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ziyech denkt 'Ik ga absoluut niet in 1 week 2 prijzen verliezen' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En terecht. Besef dat hij op die beker na, ondanks zijn kwaliteit nog niks gewonnen heeft. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 15:29 schreef Loetje het volgende:[..] En terecht. Besef dat hij op die beker na, ondanks zijn kwaliteit nog niks gewonnen heeft. Precies. Zat de rest er maar precies zo in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit even wat anders te kijken op Livescore...
Emmen niet gunstig. Als wij al winnen, speelt De Graafschap voor rechtstreeks lijfsbehoud |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ziyech echt goed! Vooral strijdvaardig! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ondanks ik het niet zie, is dat laatste mentaal en dat gaat de doorslag geven denk ik nu |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu de schroom ervan af gooien en lekker blijven doordrukken naar de 3 - 1 en 4 - 1.
Dit wetende omdat Utrecht niets meer kan accepteren met (nog meer) overtredingen, daar anders een rode kaart misschien wel in de lucht zit voor hen.
PSV op 0 - 0 , dus hebben we nu even lekker 2 punten voorsprong, i.p.v. (de nog mogelijke) 3 punten.
HUP AJAX ! ! ! ! ! ! ! ! ! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ok kom op! Eroverheen nu. PSV laten zien dat er dit seizoen geen prijs in zit voor ze |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien schone brengen voor mazraoui. Die speelt veel te nerveus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind Veltman doorgaans ook veel meer rust uitstraalt |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
PSV 1 -0 achter.
HUP AJAX ! ! ! ! 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godsamme mazraoui. En weer doe je niets. Staat er gewoon bij te kijken op zijn eigen zestien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kom op jongens. Gewoon eroverheen nu PSV moet ook een tik verwerken nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zelfde als Ajax, die tijd is er niet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Man man Mazraoui, die MOET je maken |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jongens kom op man. Die moeten er echt in hoor |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We moeten oppassen dat we niet op / met twee gedachten gaan spelen, maar volledig voluit gaan voor de 3 - 1. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
PSV heeft ook het nodige geluk weer vandaag. Balletje op de paal en eentje net naast binnen 3 minuten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 15:55 schreef Jaccio het volgende:PSV heeft ook het nodige geluk weer vandaag. Balletje op de paal en eentje net naast binnen 3 minuten Die komen altijd weg en scoren zelf |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Je ziet wel echt een ajax die voor het kampioenschap speelt gelukkig |
|
|
|