|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 12 mei 2019, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 12 mei 2019, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Mulder
Giovanni van Bronckhorst kijkt uit naar de laatste thuiswedstrijd als hoofdtrainer van Feyenoord. ‘Ik ga er zondag van genieten, want ik denk dat alles bij elkaar komt van de laatste vier jaar,’ zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het duel met ADO Den Haag.
Na afloop van de wedstrijd staat de club met de supporters uitgebreid stil bij het afscheid van Van Bronckhorst en Robin van Persie, die officieel afzwaait als profvoetballer. ‘Ik weet niet wat er allemaal gaat gebeuren, dus laat het over me heen komen,’ aldus Van Bronckhorst.
Luxe ‘Ik wil de emotie voelen die ik op dat moment ga voelen, daar kun je je niet op voorbereiden. Het is denk ik een luxe en mooi om op deze manier afscheid te kunnen nemen. Dat is voor veel trainers in de voetbalwereld niet weggelegd.’
Van Bronckhorst sluit een periode af van twaalf jaar, waarin hij zijn profloopbaan beëindigde, assistent-trainer en hoofdtrainer werd bij zijn club. ‘De band met de club zal altijd blijven. Het voelt ook wel raar om nu afscheid te nemen, maar ik sta nog steeds achter mijn keuze. Het zal al met al een speciale wedstrijd worden.’
Dankbaar Dat wordt het ook voor Van Persie, die zijn allerlaatste wedstrijd als profvoetballer gaat spelen. ‘Robin heeft gebracht wat ik van hem had verwacht,’ sprak Van Bronckhorst. ‘Hij heeft de club heel mooie momenten gegeven met zijn spel. Daar ben ik hem ook heel dankbaar voor als trainer’.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben er niet bij helaas, ik zit op Samos..nu best wel ff balen..
5-0 (5x van Persie) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4-1 , drie keer v Persie. Mooie ereronde v Persie en Gio , twee fantastische ambassadeurs ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vanochtend moederdag vieren, en dan door naar Rotterdam. Belooft een bijzondere middag te worden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen woorden voor eigenlijk, veel geluk allebei Gio en Robin voor de toekomst en geef die schijt ooievaars er van langs zo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fox sport 4.. laat ik nou alleen 1,2 en 3 hebben :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat een stelletje neuzen, dat word een stream vissen dan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Kom maar hier kijken dan haha :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als iemand een stream hebt voor me graag anders ken ik enkel dat schakelkamer zien en dat zal wel enkel over die jeuden gaan voornamelijk.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 12:22 schreef RenatoBos het volgende:Als iemand een stream hebt voor me graag anders ken ik enkel dat schakelkamer zien en dat zal wel enkel over die jeuden gaan voornamelijk.. In pb of? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mag thanx in advance.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer geen Kökcü maar dan weer Toornstra. Het gaat NERGENS meer om. Geef jeugd de kans.
Kut trainer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 13:26 schreef MMM het volgende:Weer geen Kökcü maar dan weer Toornstra. Het gaat NERGENS meer om. Geef jeugd de kans. Kut trainer. Jammer maar 2e helft dan maar ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gewoon marketing in de hoop dat 10.000 mensen dat kanaal activeren. :/ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Via de app streamen naar je tv, kanaal 7.
Op naar de Kuip nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen COMMON FEYENOORD |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ooohhh Robin van persie!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi camera shot van Gaal, ik waande hem heel even als TD :) Koeman aanwezig, hoog bezoek voor van Persie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Foxsport 4 heb uk via app |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Tommie als je delta app hebt kun je Fox 4 kijken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ria had al een (haperende) stream gevonden. Effe kijke dan maar. Thx ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 14:45 schreef tomson het volgende:[..] Ria had al een (haperende) stream gevonden. Effe kijke dan maar. Thx ! Lukt niet met inloggen hahaha. Fuck it :p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klote met die streams, ga schakelprogramma kijken en zo ook F1. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja loopt 30 seconden achter dat is irritant maar ja... Ik weiger een extra zender aan te vragen van die ratten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Probeer eens op youtube. Feyenoord Ado Den haag live |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Doe mij het schakelprogramma maar :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker al die stream rotzooi. Worden nu al plat gespamd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja kan ook ,kom net binnen ,moederdag dus mis hier en daar de aansluiting haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz