BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - maandag 01 juli 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 18:09 schreef moa het volgende:

[..]

Als je er puur en alleen maar financieel naar kijkt valt het niet te weigeren. Maar je verkoopt met Berghuis ook je status als topclub, je kan het naar je supporters eigenlijk niet maken.
Hoezo? Zowat elke club verkoopt zijn topspelers. Niet nieuws onder de zon. Denk dat Berghuis ook wel een beetje uitgepierd is bij Feijenoord. Nu met Stam erbij, moet hij ook nog eens gaan mee verdedigen. Daar heeft hij helemaal geen zin in.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 juli 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Volgens mij wacht Berghuis geduldig af tot psv het geld kan neertellen om hem binnen te halen.
Pas dan kielhalen die lul.
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 21:51   quote  deeplink  
Kan er toch helemaal niets van, lekker naar PSV
PSV een beetje verzwakken.
ar
 ar - maandag 01 juli 2019 - 21:53   quote  deeplink  
De kogelbrief is al in de maak.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 21:48 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Hoezo? Zowat elke club verkoopt zijn topspelers. Niet nieuws onder de zon. Denk dat Berghuis ook wel een beetje uitgepierd is bij Feijenoord. Nu met Stam erbij, moet hij ook nog eens gaan mee verdedigen. Daar heeft hij helemaal geen zin in.
Concurrenten.

Barca verkoopt niet aan Real en visa versa.
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 22:14   quote  deeplink  
Moet ineens hard trainen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juli 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Ja hahaha lopen lopen en nog eens lopen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 juli 2019 - 22:17   quote  deeplink  
Daar houdt Steven niet van.
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 22:22   quote  deeplink  
Heeft gelijk z'n vlassnor verwijderd voor meer zuurstof
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 02 juli 2019 - 05:47   quote  deeplink  
Kalas naar Bristol, daar kan een streep door
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 juli 2019 - 06:32   quote  deeplink  
Goedemorgen ........weer niets!!!!!!
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 02 juli 2019 - 08:42   quote  deeplink  
Wat een gezeik om Berghuis hier weer. Moeten juist blij zijn dat er nog een speler wat waard is en hem dan ook maar snel verkopen. De rest van spelers komt niet eens in de buurt van de 10 miljoen en volgend jaar is hij 28 en levert hij ook nog maar de helft op. Dus laat hem lekker gaan en wees hem dankbaar dat hij bij Feyenoord eindelijk weer eens wat geld in het laatje brengt en hij destijds voor de helft is komen ballen. Die jongen heeft tenminste nog ambities kan de rest nog wat van leren in t elftal en een doel voor ogen. Helaas, maarja doelen als CL spelen en kampioen worden zijn tegenwoordig beter te behalen bij pisvee dan bij ons.
moa
 moa - dinsdag 02 juli 2019 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 08:42 schreef yoghurt17 het volgende:
Wat een gezeik om Berghuis hier weer. Moeten juist blij zijn dat er nog een speler wat waard is en hem dan ook maar snel verkopen. De rest van spelers komt niet eens in de buurt van de 10 miljoen en volgend jaar is hij 28 en levert hij ook nog maar de helft op. Dus laat hem lekker gaan en wees hem dankbaar dat hij bij Feyenoord eindelijk weer eens wat geld in het laatje brengt en hij destijds voor de helft is komen ballen. Die jongen heeft tenminste nog ambities kan de rest nog wat van leren in t elftal en een doel voor ogen. Helaas, maarja doelen als CL spelen en kampioen worden zijn tegenwoordig beter te behalen bij pisvee dan bij ons.
Dat laatste daar moet je wat aan doen, te beginnen met je beste spelers behouden en niet verkopen aan een concurrent. Als je ooit nog CL wilt halen of kampioen wilt worden moet je niet beginnen met je concurrenten te versterken, zij hoeven alleen maar een voorronde te overleven en ze kunnen weer 40 miljoen bijschrijven.
kenny
 kenny - dinsdag 02 juli 2019 - 11:14   quote  deeplink  
om CL te spelen had v geel beleid met visie moeten hanteren , dat is niet gebeurd en staan we nu met een kleurloos elftal en lege bankrekening
ik hoop echt dat feyenoord nu een goede TD met een netwerk visie en goed beleid weet te strikken wat hard nodig is om jezelf weer topclub te mogen noemen , dan komen succes en CL er vanzelf weer
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 02 juli 2019 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 08:47 schreef moa het volgende:

[..]

Dat laatste daar moet je wat aan doen, te beginnen met je beste spelers behouden en niet verkopen aan een concurrent. Als je ooit nog CL wilt halen of kampioen wilt worden moet je niet beginnen met je concurrenten te versterken, zij hoeven alleen maar een voorronde te overleven en ze kunnen weer 40 miljoen bijschrijven.
Je moet je beste spelers zeker houden, maar als dit je laatste kans is om die speler te verkopen voor de hoofdprijs en er geen stuiver op de bank staat moet je dat ook doen. Ik zie liever 3 versterkingen terug van het geld dat hij oplevert, dan een niet gemotiveerde Berghuis die straks ook wegens zijn leeftijd nog maar de helft waard is. Er zijn versterkingen nodig en nu gaat dit vrijwel niet. Met de verkoop van Berghuis is dit wel mogelijk en geef ik ons meer kans op het halen van die CL, dan wanneer wij hem niet verkopen en er geen versterkingen komen.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 02 juli 2019 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 11:14 schreef kenny het volgende:
om CL te spelen had v geel beleid met visie moeten hanteren , dat is niet gebeurd en staan we nu met een kleurloos elftal en lege bankrekening
ik hoop echt dat feyenoord nu een goede TD met een netwerk visie en goed beleid weet te strikken wat hard nodig is om jezelf weer topclub te mogen noemen , dan komen succes en CL er vanzelf weer
Wat had jij gedaan?
En was dat gegarandeerd succes?
Wou hij niet jorgenson behouden en hoe heeft dat uitgepakt ondanks jorgenson liever weg ging?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2019 door igor korneev --
kenny
 kenny - dinsdag 02 juli 2019 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 13:03 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Wat had jij gedaan?
En was dat gegarandeerd succes?
Wou hij niet jorgenson behouden en hoe heeft dat uitgepakt ondanks jorgenson liever weg ging?
ik ben geen TD maar de aanpak van v geel heeft duidelijk niet gewerkt daarbij had hij die 19milj voor jorgensen altijd moeten pakken en dat is niet achteraf makkelijk lullen
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 02 juli 2019 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 13:21 schreef kenny het volgende:

[..]

ik ben geen TD maar de aanpak van v geel heeft duidelijk niet gewerkt daarbij had hij die 19milj voor jorgensen altijd moeten pakken en dat is niet achteraf makkelijk lullen
Vind jij.
Word er zojuist niet door is yoghurt beweerd dat de beste spelers behouden moeten worden?
Ook een winter transfer voor minder dan in het van geel topic werd geëist hadden de fans hem levend gelyncht
moa
 moa - dinsdag 02 juli 2019 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 11:36 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Je moet je beste spelers zeker houden, maar als dit je laatste kans is om die speler te verkopen voor de hoofdprijs en er geen stuiver op de bank staat moet je dat ook doen. Ik zie liever 3 versterkingen terug van het geld dat hij oplevert, dan een niet gemotiveerde Berghuis die straks ook wegens zijn leeftijd nog maar de helft waard is. Er zijn versterkingen nodig en nu gaat dit vrijwel niet. Met de verkoop van Berghuis is dit wel mogelijk en geef ik ons meer kans op het halen van die CL, dan wanneer wij hem niet verkopen en er geen versterkingen komen.
Ik ben het er ook wel mee eens dat hij voor een mooi bedrag weg mag, en dat zijn leeftijd daar nu goed voor is is ook een feit. Volgend jaar is hij wat minder waard, over 3/4 jaar heb je hem afgeschreven.

Vind het vooral een probleem om hem aan PSV of Ajax te verkopen, door je beste speler(s) naar directe concurrenten te laten gaan zet je de deur open voor herhaling en neem je effectief afstand van je concurrentie positie. Verkoop je Berghuis aan PSV heb je nog zeker 3-4 jaar last van hem misschien wel langer, als je daardoor opnieuw en opnieuw de aansluiting, CL en kampioenschappen misloopt is de schade vele malen groter dan de transfersom die je nu ontvangt.

Hij kan gewoon veel beter een transfer maken zoals Luuk de Jong dat nu doet, dan ontvang je er ook gewoon 15 miljoen of meer voor en kan je je ook versterken. Laat PSV maar lekker ergens anders zoeken.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 02 juli 2019 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 14:11 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben het er ook wel mee eens dat hij voor een mooi bedrag weg mag, en dat zijn leeftijd daar nu goed voor is is ook een feit. Volgend jaar is hij wat minder waard, over 3/4 jaar heb je hem afgeschreven.

Vind het vooral een probleem om hem aan PSV of Ajax te verkopen, door je beste speler(s) naar directe concurrenten te laten gaan zet je de deur open voor herhaling en neem je effectief afstand van je concurrentie positie. Verkoop je Berghuis aan PSV heb je nog zeker 3-4 jaar last van hem misschien wel langer, als je daardoor opnieuw en opnieuw de aansluiting, CL en kampioenschappen misloopt is de schade vele malen groter dan de transfersom die je nu ontvangt.

Hij kan gewoon veel beter een transfer maken zoals Luuk de Jong dat nu doet, dan ontvang je er ook gewoon 15 miljoen of meer voor en kan je je ook versterken. Laat PSV maar lekker ergens anders zoeken.
Snap ik, maar ik denk dat we met die 20 miljoen dichterbij het kampioenschap en CL gaan komen dan met een mogelijk ook nog eens ongemotiveerde Berghuis en geen 20 miljoen. Straks heeft hij net zo'n seizoen als Jorgensen en hebben we geen andere spelers aangetrokken, dan wordt het echt een jeugd elftal wat gaat spelen aankomend seizoen.
Dan liever zonder Berghuis en 3 versterkingen van 5 a 6 miljoen, dat maakt het elftal pas echt sterker.
van geil
 van geil - dinsdag 02 juli 2019 - 16:54   quote  deeplink  
Japiooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 03 juli 2019 - 06:53   quote  deeplink  
Wéér niets......
FFvhL
 FFvhL - woensdag 03 juli 2019 - 07:30   quote  deeplink  
Stengs voor Berghuis lijkt me goeie deal.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 03 juli 2019 - 08:20   quote  deeplink  
zie nog steeds liever die Skov Olsen komen:

https://www.transfermarkt.nl/andreas-skov-olsen/profil/spieler/432982
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juli 2019 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 07:30 schreef FFvhL het volgende:
Stengs voor Berghuis lijkt me goeie deal.
Mij niet, die gaat 200% weer een blessure oplopen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juli 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 08:20 schreef yoghurt17 het volgende:
zie nog steeds liever die Skov Olsen komen:

https://www.transfermarkt.nl/andreas-skov-olsen/profil/spieler/432982
Inmiddels onbetaalbaar
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juli 2019 - 08:32   quote  deeplink  
Vente —> Groningen?
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 03 juli 2019 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 08:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Inmiddels onbetaalbaar
Net als ieder ander voor dit feyenoord... zucht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2019 door yoghurt17 --
VVout
 VVout - woensdag 03 juli 2019 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 08:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Inmiddels onbetaalbaar
Lees toch 8 Milj. 20 vangen voor Bergluis en doen zou ik zeggen, want dat kan dan toch.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 03 juli 2019 - 09:02   quote  deeplink  
En ja hoor Narsingh weer genoemd met zijn 40 minuten speeltijd vorig seizoen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juli 2019 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 08:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Lees toch 8 Milj. 20 vangen voor Bergluis en doen zou ik zeggen, want dat kan dan toch.
Ik denk niet dat wij 20 voor de kaptafel krijgen, daarnaast denk ik ook niet dat het volledige bedrag herinvesteerbaar gaat zijn en dat wij Skov te weinig kunnen bieden :)
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 03 juli 2019 - 10:24   quote  deeplink  
Dat van die 20 miljoen zal wel weer niet... maar er is ook nog 9 miljoen van Vilhena en een positieve balans van 7 miljoen van de uitgaande transfers vorig seizoen.
Dan mag je toch verwachten dat er zeker wel de helft (18 miljoen) aan transfergeld beschikbaar is..
VVout
 VVout - woensdag 03 juli 2019 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wij 20 voor de kaptafel krijgen, daarnaast denk ik ook niet dat het volledige bedrag herinvesteerbaar gaat zijn en dat wij Skov te weinig kunnen bieden :)
Kom op, achter de donkere wolken schijnt de zon. Ik zie het alleen ook niet gauw gebeuren, t's op dit moment nou niet zo dat je je Europees in de kijker speelt bij ons, wat toch telt bij talentvolle spelers.
kenny
 kenny - woensdag 03 juli 2019 - 11:07   quote  deeplink  
ook ik wordt ongeduldig en zit te wachten op een aankoop , 020 en psv zijn al lekker gericht bezig , toch vind ik dat feyenoord en jaap het goed doen , geen paniek aankopen en zoals we van de buitenkant kunnen zien lijkt het erop dat jaap gericht kijkt en kwaliteit wil en de tijd neemt om te kijken wat hij heeft en wat hij nodig heeft en kan halen , ook wacht hij misschien op wat verkopen zodat er wat meer in kas is om te besteden
die japieooo bevalt mij nu al erg goed traint om beter te worden houd van veel trainen en gericht trainen , ik denk dat de haren van v gastel overeind staan met zijn trainen onder de verheijen methode
igor korneev
 igor korneev - woensdag 03 juli 2019 - 11:16   quote  deeplink  
Juist, met deze legerbaas aan t roer kan t publiek rustig afwachten
nr 10
 nr 10 - woensdag 03 juli 2019 - 11:17   quote  deeplink  
Ik begreep dat ze bezig zijn Tymochuk uit de oude doos te halen.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 03 juli 2019 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 11:17 schreef nr 10 het volgende:
Ik begreep dat ze bezig zijn Tymochuk uit de oude doos te halen.
Zelfs Johan Cruyff heeft interesse
:0
VVout
 VVout - woensdag 03 juli 2019 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 11:20 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Zelfs Johan Cruyff heeft interesse
:0
Haha.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 15:05   quote  deeplink  
Zit wat in: Stam die eerst die serieuze oefenwedstrijden wil zien om dan te weten wat hij nog nodig heeft.
VVout
 VVout - woensdag 03 juli 2019 - 15:37   quote  deeplink  
'Stam blokkeert transfer Nuytinck en zet Fer in de wacht'

Gelukkig lees ik begrijpbare dingen ja, niet zomaar iedere oud Feyenoorder binnen halen, hij moet in zijn systeem passen. Hij wil ook graag de talenten inpassen, het heeft geen zin daar een speler voor te halen die je niet veel beter maakt en geen groei meer in zit. Top Jaap, je foute keuze van destijds begint al langzaam te vervliegen in mijn achterhoofd.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 juli 2019 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 15:37 schreef VVout het volgende:
'Stam blokkeert transfer Nuytinck en zet Fer in de wacht'

Gelukkig lees ik begrijpbare dingen ja, niet zomaar iedere oud Feyenoorder binnen halen, hij moet in zijn systeem passen. Hij wil ook graag de talenten inpassen, het heeft geen zin daar een speler voor te halen die je niet veel beter maakt en geen groei meer in zit. Top Jaap, je foute keuze van destijds begint al langzaam te vervliegen in mijn achterhoofd.
Over drie maanden:

Stam oprotten, de eerste fout was dat ie geen ervaren spelers gehaald heeft!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 16:01   quote  deeplink  
Of, over 3 maanden: zie je wel, zie je wel?
kenny
 kenny - woensdag 03 juli 2019 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 15:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Over drie maanden:

de ervaren spelers moeten iets extra toevoegen en anders gewoon de jeugd , prima visie van jaap , denk dat jaap het een stuk beter gaat doen dan voorgaande jaren en daar moet hij gewoon de tijd voor gaan krijgen om elftal en spelers te ontwikkelen , kijk kampioen ga je voorlopig niet worden die kloof is ( nog ) te groot maar met goed beleid visie en gerichte aankopen die extra's brengen moet je het gat langzaam gaan dichten
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 juli 2019 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 16:01 schreef FR-Henk het volgende:
Dat kun je op twee manieren uitleggen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 16:17 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dat kun je op twee manieren uitleggen
Ja, raadselachtig he?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 juli 2019 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 16:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, raadselachtig he?
Nee, meer een Mark Rutte uitspraak
VVout
 VVout - woensdag 03 juli 2019 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 15:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Over drie maanden:

Nee, dacht het niet want dit is waar we voor zouden gaan en waarover ik met sommige andere genoegen nemen dat schreven we al enige tijd terug. Doel is opbouwen met eigen jeugd in hoofdzaak , als dat weer op de rails is kun je pas verder.
VVout
 VVout - woensdag 03 juli 2019 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 16:01 schreef FR-Henk het volgende:
Dat zijn die mensen die het hardst zeiken als een seizoenkaart een beetje duurder kost en dan niet begrijpen dat Feyenoord het niet op de bank heeft staan.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 17:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat zijn die mensen die het hardst zeiken als een seizoenkaart een beetje duurder kost en dan niet begrijpen dat Feyenoord het niet op de bank heeft staan.
Yep, precies dat.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 16:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nee, meer een Mark Rutte uitspraak
Moet je Mark wat minder voorzetten geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

0.0182859