|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha Henk is een vaasje :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV komt met een bod (geruchten) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zal wel een afknapper worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Al is het bod 40 miljoen.. boeien. Gaat nie gebeuren nie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ook een veto recht afgedwongen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er al nieuws nee, dan neuk ik weer verder |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Narsingh aub niet vindt dat zoon trut altijd zijn been inhouden. Hij is snel had je ook voor Becker kunnen gaan zelfde niveau. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik wordt langzaam ongeduldig en daarbij strontchagrijnig....... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik krijg met de dag meer schik en word er helemaal vrolijk van. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Veeg t van je schouders en schud t van je af. T kan me niet veel meer schelen, morgen weer een dag.
Een kleine Frans Duits in de maak |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goedemorgen grrrrrrrrrrr weer niets |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Joh blijf lekker weg. Snap niet dat Harry daar zo blij van wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind hem niet goed genoeg. En ook belangrijk, een seizoen niet gespeeld.. Dus die komt weer met een achterstand binnen.
Snel, diepgang dat wel. Maar aan de bal onvoldoende kwaliteiten.
Vervanger van Berghuis of betekent dit dat Berghuis op 10 komt? ALS Jaap met een 10 gaat spelen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ging even kijken naar zijn skills en goals van de afgelopen jaren. Het begint en stopt bij Psv en oranje.. Alsof hij er een aantal tussenuit is geweest. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Narsingh is minder als Berghuis, we willen Vooruit niet Achteruit! Dus wegblijven! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laatste seizoen 43 minuten(!!!!!!!!!!) gespeeld, 2 keer ingevallen. En 2 potjes bij het 2e elftal, 135 minuten.
In een heel seizoen 178 minuten, wat moet je hier nou mee?
Ik snap dat hele beleid bij Feyenoord niet hoor |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Als je vooruit wil dan heb je meer aan diepte dan aan berghuis haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Op zich wel eens, maar had dan wel graag 30 Assists i.p.v. 3 in het tabelletje staan. Dus niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Karsdorp in beeld bij PSV ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ie het al ziet zitten zal het een paar procentje's van de transfersom gaan brengen, heeft een contract tot jun 2022 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou mij tegenvallen als Karsdorp naar Pisvee zou gaan |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Narsingh nou ja Larsson heb ik wel gezien. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dan moeten we hem zelf ophalen, zal zeker een miljoen of 8 kosten dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Narsingh is een rechtsbuiten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lees zojuist dat hij ook vanaf links en in de spits kan spelen ...lol |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Heeft zo'n beetje 95% van zijn wedstrijden rechts buiten gespeeld, dus de rest van die wedstrijden is uit nood geweest.
Als Narsingh komt kan je er van uit gaan dat die voor de basis komt en rechts buiten.
Larsson - Jorgensen - Narsingh - - - - - - Berghuis - - - Ayoub - - - Tapia Malacia - Botje - Geertruida - Janmaat - - - - - - Bijlow
Niet heel verkeerd en hopen dat er dan speeltijd voor Kokcu, Hansson, Toure e.d. is want die hebben dat wel nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
20 euro verloren aan dat kut Peru. Het goede nieuws is dat die Tapir nu misschien wat oplevert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan ook rechtsback spelen , en aardig keepen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2019 - 19:40 schreef van geil het volgende:20 euro verloren aan dat kut Peru. Het goede nieuws is dat die Tapir nu misschien wat oplevert. 12 keer je inleg voor een bet op Peru in de finale, grijp je kans :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Toch een aardige prestatie |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2019 - 19:36 schreef moa het volgende:[..] Heeft zo'n beetje 95% van zijn wedstrijden rechts buiten gespeeld, dus de rest van die wedstrijden is uit nood geweest. Als Narsingh komt kan je er van uit gaan dat die voor de basis komt en rechts buiten. Larsson - Jorgensen - Narsingh - - - - - - Berghuis - - - Ayoub - - - Tapia Malacia - Botje - Geertruida - Janmaat - - - - - - Bijlow Niet heel verkeerd en hopen dat er dan speeltijd voor Kokcu, Hansson, Toure e.d. is want die hebben dat wel nodig. Kokcu? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Narsingh alleen nog medische keuring volgend AD. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Berghuis weg 100 prct |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Prima, geld in de kontzak , en leningen aflossen . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Mooi nou we gaan het zien met Berghuis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja, voordeel van de twijfel zoals altijd. Vroeger vond ik t wel potentie hebben, maar dat vond ik ook van mijn eerste vriendinnetje, zou ik nu ook niet meer zeggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maken we er Narsingh van , ook transfervrij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2019 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:Nou ja, voordeel van de twijfel zoals altijd. Vroeger vond ik t wel potentie hebben, maar dat vond ik ook van mijn eerste vriendinnetje, zou ik nu ook niet meer zeggen. Het segment waar we uit moeten vissen. We hopen maar op Berghuis scenario. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Berghuis naar Narsingh is wel 10 stappen achteruit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Berghuis inderdaad verkocht wordt, lijkt me dit een prima zet ! Geld in de kontzak om andere dingen te doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En hoe fit is hij? Wedstrijdfit.
Afgelopen seizoen 178 minuten gespeeld.. |
|
|