|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 10:33 schreef Leon FR1908 het volgende:De toekomstige linker centrale verdediger is en blijft in mijn ogen toch Ramon Hendriks. Hoop echt dat Stam investeerd in die jongen zijn ontwikkeling. @VVout Ook prima, de focus op de jeugd. Hij zal alleen bij Feyenoord nog te weinig spelen dus eerst nog ff Dord op zo? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 10:58 schreef VVout het volgende:[..] Buiten Fer prima, laat daar die cavia nou gewoon maar zijn best gaan doen. Hij doet het nu ook gewoon prima en hoop dat ie Zondag met zijn Peru die Kanaries inblikt. tapia kan goed voetballen maar blijft situaties vaak voetballend en ongeconcentreerd te willen oplossen en daar maakt hij steeds teveel fouten , dat was bij twente , onder gio en bij willem2 steeds het geval en dat hebben de trainers er niet uit gekregen en vraag mij af of dat eruit te krijgen is ik zeg verkopen heeft nog 1 jaar contract en nu met de finale in de copa misschien het juiste moment om te verkopen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zou graag nog een rechtback zien komen en hoop op janmaat dan kan st juste naar het centrum nu berghuis blijft en op 10 gaat spelen graag nog GOEDE verdedigende middevelder verder hoop ik op nog een linksbuiten om larsson te vervangen , dan denk ik we een aardige selectie te hebben alleen nog ff v/d heijden , v beek , tapia ,nieuwkoop en ayoub verkopen , sinesterra en vente verhuren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 11:09 schreef kenny het volgende:[..] tapia kan goed voetballen maar blijft situaties vaak voetballend en ongeconcentreerd te willen oplossen en daar maakt hij steeds teveel fouten , dat was bij twente , onder gio en bij willem2 steeds het geval en dat hebben de trainers er niet uit gekregen en vraag mij af of dat eruit te krijgen is ik zeg verkopen heeft nog 1 jaar contract en nu met de finale in de copa misschien het juiste moment om te verkopen Je moet je afvragen of je het risico wilt nemen een oudgediende ferrader die blessure gevoelig is de oplossing zal zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 11:24 schreef VVout het volgende:[..] Je moet je afvragen of je het risico wilt nemen een oudgediende ferrader die blessure gevoelig is de oplossing zal zijn. mee eens , jammer dat hij blessure gevoelig is , verder prima goede voetballer en prima gozer , maarja met een haps 2.0 erbij schiet niet op |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
ik begrijp je wel VVout, maar het tegenwoordige voetbal is zodanig dat we Fer niet hoeven te haten. Toen hij ging was de club morsdood en geen perspectief. Volgens mij zette de club toen zélf vol in op verkoop Wijnaldum en Fer om geld binnen te harken.
Vraag met wel af of ie fit genoeg is. Narsingh heeft afgelopen seizoen 40 mnt gespeeld, Fer wel wat meer maar tobde ook geregeld.
Aan de andere kant is onze medische- en herstelstaf zó goed (woorden van van Persie)dat die 2 over een maandje meekunnen. En laten we eerlijk zijn, Fer goed in zijn /hoofdvel, fit, en dan de turbo aan, dat wordt genieten met 2 rasvoetballers om 'm heen op het middenveld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 11:37 schreef Bowie het volgende:ik begrijp je wel VVout, maar het tegenwoordige voetbal is zodanig dat we Fer niet hoeven te haten. Toen hij ging was de club morsdood en geen perspectief. Volgens mij zette de club toen zélf vol in op verkoop Wijnaldum en Fer om geld binnen te harken. Vraag met wel af of ie fit genoeg is. Narsingh heeft afgelopen seizoen 40 mnt gespeeld, Fer wel wat meer maar tobde ook geregeld. Aan de andere kant is onze medische- en herstelstaf zó goed (woorden van van Persie)dat die 2 over een maandje meekunnen. En laten we eerlijk zijn, Fer goed in zijn /hoofdvel, fit, en dan de turbo aan, dat wordt genieten met 2 rasvoetballers om 'm heen op het middenveld. klopt mee eens , fer is gewoon een zeer goede voetballer het is er nooit echt uit gekomen door zijn blessures , eigenlijk echt jammer voor hem en het blijft een vraagteken of feyenoord moet beginnen aan hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 11:00 schreef VVout het volgende:[..] Ook prima, de focus op de jeugd. Hij zal alleen bij Feyenoord nog te weinig spelen dus eerst nog ff Dord op zo? Ik vind dit een speler die moet gaan concurreren met van der Heijden. Gewoon direct in de basis zetten bij de kleine tegenstanders. Juist Stam zou met talentvolle verdedigers de winst moeten gaan pakken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Met Narsingh eindelijk diepte in het spel. Wel voetbaltechnisch van een iets minder niveau dan Berghuis maar je zal zien dat het elftal er beter door staat. Ik begrijp dan alleen niet waarom Toornstra is verlengt wanneer Berghuis een verbetert aanbod wordt voorgelegd.
We spelen met de punt naar voren en ik denk dat we dit ook in de toekomst blijven doen.
Dan hebben we voor de CAM: Berguis, Kokcu, Toornstra, Larsson Ik zou dan ook Berghuis gewoon voor 15-20M€ verkopen Kokcu het vertrouwen geven en voor het geld een goede RB en LCV kopen.
Ik mis dus nog wel altijd een beleid.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 11:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind dit een speler die moet gaan concurreren met van der Heijden. Gewoon direct in de basis zetten bij de kleine tegenstanders. Juist Stam zou met talentvolle verdedigers de winst moeten gaan pakken. zulke speler moet je rustig brengen liefst in een draaiend elftal , hij is nog maar 17 dus hij komt er wel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 11:37 schreef Bowie het volgende:ik begrijp je wel VVout, maar het tegenwoordige voetbal is zodanig dat we Fer niet hoeven te haten. Toen hij ging was de club morsdood en geen perspectief. Volgens mij zette de club toen zélf vol in op verkoop Wijnaldum en Fer om geld binnen te harken. Vraag met wel af of ie fit genoeg is. Narsingh heeft afgelopen seizoen 40 mnt gespeeld, Fer wel wat meer maar tobde ook geregeld. Aan de andere kant is onze medische- en herstelstaf zó goed (woorden van van Persie)dat die 2 over een maandje meekunnen. En laten we eerlijk zijn, Fer goed in zijn /hoofdvel, fit, en dan de turbo aan, dat wordt genieten met 2 rasvoetballers om 'm heen op het middenveld. Dat deed ik toen en das niet over, naar Duitsland vertrekken en je club in mindere tijden laten stikken. Bovendien is ie blessure gevoelig en het risico daardoor te groot. Wijnaldum kwam er in de schaduw mee weg, maar baal daar ook van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 11:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind dit een speler die moet gaan concurreren met van der Heijden. Gewoon direct in de basis zetten bij de kleine tegenstanders. Juist Stam zou met talentvolle verdedigers de winst moeten gaan pakken. Hoe staat ie er voor fysiek, kan ie het grote mannenwerk al aan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is 17 ,dus wat Kenny zegt nog erg jong. Maar dit is de jongen die grote stappen kan gaan maken. Beter open je ook een Ramon Hendriks topic ;) |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zeker een topper die Hendriks, fysiek al redelijk sterk dus zou hem lekker zijn debuut laten maken en wat laten invallen hier en daar! Hoop overigens niet Fer de cvm gaat worden, die gaat echt geen vuile meters maken voor Berghuis.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 15:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij is 17 ,dus wat Kenny zegt nog erg jong. Maar dit is de jongen die grote stappen kan gaan maken. Beter open je ook een Ramon Hendriks topic ;) Kee dan, :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Precies gewoon in de basis dan weet je wat je aan een speler hebt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zuid Afrika scouten, tja voor de ouwetjes (echte ouwetjes) wij hebben ooit de broers Werhle gehad ben benieuwd Los van dit ik lees net dat het de zuid Amerikaanse moet zijn. Maar de eerste vraag ben ik ook benieuwd naar of er nog mensen zijn die bovengenoemde nog herkennen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steve en Geoff Wegerle, 1975, geen best duo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Luton Town wil hem ook. Mag toch hopen dat we niet in deze vijver gaan vissen. League One..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 09:05 schreef piet de paler het volgende:Zuid Afrika scouten, tja voor de ouwetjes (echte ouwetjes) wij hebben ooit de broers Werhle gehad ben benieuwd Los van dit ik lees net dat het de zuid Amerikaanse moet zijn. Maar de eerste vraag ben ik ook benieuwd naar of er nog mensen zijn die bovengenoemde nog herkennen Was die Manteiga ofzo ook geen Zuid-Afrikaan? Kleiner dan een smurf? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 10:08 schreef MMM het volgende:Luton Town wil hem ook. Mag toch hopen dat we niet in deze vijver gaan vissen. League One.. Bedankt voor de info over de zuid amerikanenn. En over die leage one. Ik denk sterker dan 75% van de eredivisie ploegen. Daar moet je juist in vissen. Hetzelfde geldt voor de Franse 2 e liga. Ruwe diamanten haal je daar weg. En ja je moet geluk hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
op YouTube lijkt die liam wel wat , al zegt dat geen klote met de mooiste beelden op een rij , wat je wel kan zien is hij blijft over de bal kijken houd daardoor het overzicht kan zo altijd vlug inspelen of verleggen , heeft goede inspeelpas en lange bal japie is echt niet zo dom om b keus binnen te halen dat hebben we al genoeg lopen , laten we het maar afwachten wat er van waar is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die v ginkel heeft een aardig netwerk in zuid america , laten we hopen op een goed spelertje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan ineens vanuit het niets, Berghuis naar 020. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 10:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Bedankt voor de info over de zuid afrikanen. En over die leage one. Ik denk sterker dan 75% van de eredivisie ploegen. Daar moet je juist in vissen. Hetzelfde geldt voor de Franse 2 e liga. Ruwe diamanten haal je daar weg. En ja je moet geluk hebben Zuid Afrikanen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is allemaal hetzelfde vermoed ik ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach ach ik bedoelde in tweede instantie zuid amerikanen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 10:08 schreef MMM het volgende:Luton Town wil hem ook. Mag toch hopen dat we niet in deze vijver gaan vissen. League One.. Is juist de perfecte plaats om naar talent te scouten, er degraderen elk jaar 3 PL ploegen rechtstreeks naar de Championship. Dat zijn ploegen die eerste 90 miljoen per jaar TV geld krijgen en alle andere belachelijke inkomsten, en dan ineens terugvallen naar Championship en de salarissen niet meer kunnen betalen.
Narsingh komt nu bij zo'n degradant weg, Fer, Bony, Ayew lopen rond bij die club en kan je zo oppikken zijn stuk voor stuk versterkingen voor Feyenoord. Fulham en Cardiff zijn ook gedegradeerd zijn beide clubs van formaat met goede spelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie dan liever een jeugdspeler ivm één of andere Ier uit de Championship. Armoedig.
Jaap niet teveel de vrije hand gaan geven |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 15:25 schreef MMM het volgende:Ik zie dan liever een jeugdspeler ivm één of andere Ier uit de Championship. Armoedig. Jaap niet teveel de vrije hand gaan geven Zeker niet armoedig. Dit is Clasie 4.0: https://youtu.be/F5RfGtpvzLk
Jeugdspelers erin zetten is allemaal leuk en aardig, maar werkt alleen als 70-80% van je elftal kwaliteit heeft (en vaak ook ervaring, de supertalenten uitgezonderd). Als je deze jongen haalt, Berghuis behoudt en een verdedigende versterking haalt, zie ik het best positief in :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door Joeyyy -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kelly zelf ziet een transfer naar De Kuip helemaal zitten en heeft al een akkoord bereikt met Feyenoord over een contract. Zijn verbintenis bij Reading loopt nog een jaar door, waardoor Feyenoord wel een transfersom zal moeten betalen voor de voormalig jeugdinternational van Ierland. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Tijd voor jeugd ipv dit soort aankopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als Tapia weggaat hou je wehrman over. Dan lijkt het mij een prima aankoop. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: wehrman en El Bouchataoui voor die positie , verder moeilijk oordelen voor ons niemand kan die Kelly |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 20:17 schreef kenny het volgende:[..] wehrman en El Bouchataoui voor die positie , verder moeilijk oordelen voor ons niemand kan die Kelly El Bouchataoui speelt altijd erg diep ,Wehrman niet maar idd er zijn er 2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je op 23 jarige leeftijd bankzitter ben bij Reading en in de belangstelling staat van Luton Town vind ik dat niet hoopgevend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad lijkt het niet erg hoopvol dat alleen lutton town interesse heeft , aan de andere kant vertrouw ik maar op japie die 2 jaar met hem heeft gewerkt , lijkt mij sterk dat japie zich hart maakt voor een kut speler |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stam heeft er verstand van, en als hij het een giede speler vindt, denk ik dat dat dan ook zo is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar