BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - dinsdag 09 juli 2019 - 22:22   quote  deeplink  
die Klaiber is 3 milj waard , maar v seumeren kennende vraagt ie rustig 5 a 6 milj
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2019 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat maat?
Dat ie er helemaal niks van kan..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2019 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaha
Ghehe
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juli 2019 - 22:45   quote  deeplink  
Achahbar is beschikbaar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 juli 2019 - 22:59   quote  deeplink  
Laat het van geil maar niet horen. ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 juli 2019 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 22:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe
lol :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 juli 2019 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 22:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Laat het van geil maar niet horen. ;)
Hahaha
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 11:01   quote  deeplink  
Summerville op weg naar Twente
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 11:13   quote  deeplink  
PSV lijkt zich te gaan versterken met voormalig Feyenoorder Rick Karsdorp. Dit weet het medium Corriere dello Sport te melden. Hij zou op huurbasis naar Eindhoven komen die tevens een optie tot koop op hem hebben bedwongen.
Eerder haalde PSV met Toni Lato (Valencia) ook al een linker verdediger op huurbasis. Voor de Spanjaard heeft de club géén optie tot koop.
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 11:17   quote  deeplink  
Waarom zit Feyenoord niet achter Karsdorp aan, we moeten een rechts back hebben, huren met koopoptie is perfect.
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 11:31   quote  deeplink  
hoop zowiezo nog wel op een topversterking , na verkoop van tony en waarschijnlijk tapia moet er toch wel geld zijn om wat te halen , linksbuiten en rechtsback (st juste naar centrum) zijn cruciaale plaatsen die niet goed bezet zijn
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 11:34   quote  deeplink  
ook belangrijk nu japie een beetje een beeld van de spelers heeft is gaan doorselecteren , nieuwkoop , v/d heijden , v beek , ayoub en larsson verkopen en vente verhuren
Bowie
 Bowie - donderdag 11 juli 2019 - 11:40   quote  deeplink  
Ben ik met je eens Kenny, Jaap gaat ná Oostenrijk doorselecteren.

Ik blijf met namen zitten die door het AD al enige tijd geleden werden genoemd als aankopen.
Fer, is duidelijk, gaat aangetrokken worden.
Janmaat, rechtsbackplaats moet opgevuld worden, St. Juste naar centrum.
Elia, komt er nog een linksbuiten bij?, wat vindt Jaap van Larsson?
Vincent Jansen, dacht eerst dat dit niet zou gebeuren, maar ik schrik van Jorgensen zijn gesteldheid, tóch weer geblesseerd, neigt inderdaad naar chronisch, dan is Vincent Jansen héél logisch.
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 11:50   quote  deeplink  
janmaat zou ik toejuichen anders eens kijken naar die Kenny tete (zit veel wissel ) , larsson brengt gewoon te weinig , 2 jaar de tijd gehad maar het lukt hem niet om aan te haken
, japie gaat aanvallend spelen dan moet je wel goede spelers voorin hebben met dreinging en scorend vermogen en dat heeft larsson niet ook dreiging buitenom met voorzet ontbreekt , elia zou kunnen weet alleen niet hoe goed hij nu is en veel gespeeld heeft hij wordt ook dagje ouder
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 11:34 schreef kenny het volgende:
ook belangrijk nu japie een beetje een beeld van de spelers heeft is gaan doorselecteren , nieuwkoop , v/d heijden , v beek , ayoub en larsson verkopen en vente verhuren
Helemaal eens, vind dat Ayoub nog wel een kans verdiend trouwens.
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 11:54   quote  deeplink  
jorgensen kan last hebben van starters pijntjes ff afwachten , je kan ook in sommige wedstrijden zonder spits spelen met berghuis als een soort 9,5 , wat bijvoorbeeld 020 met tadic deed
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 11:53 schreef moa het volgende:

[..]

Helemaal eens, vind dat Ayoub nog wel een kans verdiend trouwens.
vind dat kokzu , El Bouchataoui , en burger ook kansen moeten krijgen , daarbij heeft hij zichzelf geen goede dienst bewezen afgelopen seizoen en zo'n topper is het ook niet anders had gio hem echt wel meer kansen gegeven
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 12:01 schreef kenny het volgende:

[..]

vind dat kokzu , El Bouchataoui , en burger ook kansen moeten krijgen , daarbij heeft hij zichzelf geen goede dienst bewezen afgelopen seizoen en zo'n topper is het ook niet anders had gio hem echt wel meer kansen gegeven
Vind ook dat Kokcu sowieso kansen moet krijgen, misschien ook wel een half jaar basis om hem echt te kunnen wegen. Maar vind dat Ayoub eigenlijk hetzelfde verdiend, van Gio heb ik geen hoge pet op als het gaat om het inpassen van nieuwe spelers en jeugd.

Kokcu laat in 15 minuten meer zien dan Clasie en Vilhena in een hele wedstrijd, toch bleef hij altijd dezelfde spelers gebruiken. Centraal achterin hetzelfde, je ziet dat het niet werkt probeer dan wat.
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 12:07   quote  deeplink  
Tapia ook geen enkele kans gekregen onder Gio, dan snap ik niet waarom zo'n speler gekocht wordt. Bij Peru laat hij het elk jaar zien tegen tegenstanders die een klasse beter zijn dan de Eredivisie, dan moet hij het bij ons ook kunnen.
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 12:06 schreef moa het volgende:

[..]

Vind ook dat Kokcu sowieso kansen moet krijgen, misschien ook wel een half jaar basis om hem echt te kunnen wegen. Maar vind dat Ayoub eigenlijk hetzelfde verdiend, van Gio heb ik geen hoge pet op als het gaat om het inpassen van nieuwe spelers en jeugd.

Kokcu laat in 15 minuten meer zien dan Clasie en Vilhena in een hele wedstrijd, toch bleef hij altijd dezelfde spelers gebruiken. Centraal achterin hetzelfde, je ziet dat het niet werkt probeer dan wat.
mee eens ik heb ook geen hoge pet op van gio , maar ayoub is toch geen speler voor het niveau waar je naar toe wil , hij is handig aan de bal maar verder ben ik totaal niet onder de indruk van hem
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 12:07 schreef moa het volgende:
Tapia ook geen enkele kans gekregen onder Gio, dan snap ik niet waarom zo'n speler gekocht wordt. Bij Peru laat hij het elk jaar zien tegen tegenstanders die een klasse beter zijn dan de Eredivisie, dan moet hij het bij ons ook kunnen.
tapia heeft echt wel kansen gehad maar vervalt gewoon dat hij risico in zijn spel blijft houden met zijn avontuurlijke escapades en dat kan niet op die positie , gewoon verkopen en hopen op een mooi bedrag dan kan je zelf misschien ook weer wat gaan doen op de transfer markt
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 12:11 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens ik heb ook geen hoge pet op van gio , maar ayoub is toch geen speler voor het niveau waar je naar toe wil , hij is handig aan de bal maar verder ben ik totaal niet onder de indruk van hem
Mee eens, maar we hebben ook nog niet echt de kans gehad hem te beoordelen vind ik. Vond het bij Utrecht in ieder geval altijd wel een leuke speler.
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 12:13 schreef kenny het volgende:

[..]

tapia heeft echt wel kansen gehad maar vervalt gewoon dat hij risico in zijn spel blijft houden met zijn avontuurlijke escapades en dat kan niet op die positie , gewoon verkopen en hopen op een mooi bedrag dan kan je zelf misschien ook weer wat gaan doen op de transfer markt
Mja, vind ik niet. Af en toe een invalbeurt, en als Gio hem opstelde was het altijd op de verkeerde positie. Dan krijg je niet serieus de kans vind ik.
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 12:18   quote  deeplink  
Zet je Berghuis centraal achterin is het ook een waardeloze speler.
kenny
 kenny - donderdag 11 juli 2019 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 12:17 schreef moa het volgende:

[..]

Mee eens, maar we hebben ook nog niet echt de kans gehad hem te beoordelen vind ik. Vond het bij Utrecht in ieder geval altijd wel een leuke speler.
hij wordt dit seizoen geen basis speler en daar kan hij niet mee omgaan dat heeft hij vorig seizoen al bewezen , daarbij zit hij doorstroming van jeugd in de weg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2019 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 11:01 schreef moa het volgende:
Summerville op weg naar Twente
Omdat ie Twente is gaan volgen op insta?
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 11 juli 2019 - 13:50   quote  deeplink  
ja wat een gelul zeg.. Misschien speelt een van zijn maatjes daar wel of is hij alvast bezig om de tegenstander van aankomend seizoen te observeren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 juli 2019 - 14:56   quote  deeplink  
Precies..
moa
 moa - donderdag 11 juli 2019 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Omdat ie Twente is gaan volgen op insta?
Dit is het geruchtentopic toch, ik doe er geen voorspelling over.
ar
 ar - donderdag 11 juli 2019 - 17:26   quote  deeplink  
Twente... gewoon opheffen.
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 11 juli 2019 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 17:26 schreef ar het volgende:
Twente... gewoon opheffen.
+1
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 juli 2019 - 17:41   quote  deeplink  
Fc belazer en bedonder
VVout
 VVout - donderdag 11 juli 2019 - 18:42   quote  deeplink  
Feraders bende.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 juli 2019 - 20:19   quote  deeplink  
De hobbelpaard-huichelaars
van geil
 van geil - donderdag 11 juli 2019 - 20:55   quote  deeplink  
De selectie is al een stuk sterker door het vertrek van Clasie en Martina.
MMM
 MMM - vrijdag 12 juli 2019 - 09:37   quote  deeplink  
Stil rondom een rechtsback en LCV. Benieuwd of ze daar versterkingen voor willen halen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juli 2019 - 09:48   quote  deeplink  
Zullen buitenkansjes moeten zijn
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 juli 2019 - 09:56   quote  deeplink  
Janmaat zou natuurlijk best kunnen komen. Voor cv's zal het een tropische verrassing moeten worden
kenny
 kenny - vrijdag 12 juli 2019 - 11:11   quote  deeplink  
ik denk dat ze nog een rechtsback proberen te halen , st juste naar het centrum en dan denk ik dat ze geen linker CV gaan halen mits v/d heijden en v beek verkocht gaan worden , middenveld zal zo gaan blijven met Fer erbij , vind echt dat ze een linksbuiten moeten halen die positie is dun bezet en larsson komt echt tekort
moa
 moa - vrijdag 12 juli 2019 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 09:56 schreef MightyAce het volgende:
Janmaat zou natuurlijk best kunnen komen. Voor cv's zal het een tropische verrassing moeten worden
Ja mooiste zou zijn als we dan Karsdorp of Tete o.i.d. kunnen oppikken voor weinig. Huren met koopoptie van 5 a 6 miljoen is nog te doen.
kenny
 kenny - vrijdag 12 juli 2019 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 12:01 schreef moa het volgende:

[..]

Ja mooiste zou zijn als we dan Karsdorp of Tete o.i.d. kunnen oppikken voor weinig. Huren met koopoptie van 5 a 6 miljoen is nog te doen.
karsdorp weet ik zo net nog niet ook 2 jaar blesures gehad , met haps en fer hebben we al genoeg twijfel gevallen , janmaat of tete zou ik toejuichen
van geil
 van geil - vrijdag 12 juli 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Er kan niet veel,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49418&abbr=fr12
MMM
 MMM - vrijdag 12 juli 2019 - 21:10   quote  deeplink  
Waar is die 9 mil van Tony dan?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 juli 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 21:10 schreef MMM het volgende:
Grotendeels bij hemzelf
kenny
 kenny - vrijdag 12 juli 2019 - 21:28   quote  deeplink  
bezem door de selectie , als je vandaag ook weer zag kom je zoveel kwaliteit tekort , misschien kan je dan wat besparen op salaris kosten en misschien nog wat verdienen aan een transfer
kan je geen kwaliteit kopen huur het dan , met deze selectie bereik je weinig en hier kan japie ook weinig mee
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juli 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 21:10 schreef MMM het volgende:
Je kunt met negen milj geen kwaliteit in elke linie kopen
Zeker niet als waarschijnlijk maar de helft van t bedrag ingezet kan worden
MMM
 MMM - vrijdag 12 juli 2019 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je kunt met negen milj geen kwaliteit in elke linie kopen
Zeker niet als waarschijnlijk maar de helft van t bedrag ingezet kan worden
Absoluut maar de miljoenen van Amrabat en Boëtius zijn toch ook niet uitgegeven afgelopen seizoen?

Verbaasd me dat er vrijwel niets over is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 juli 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Ze hebben afgelopen seizoen wel een stuk of 8 jeugdspelers gecontracteerd.
Is ook niet gratis natuurlijk
van geil
 van geil - vrijdag 12 juli 2019 - 22:01   quote  deeplink  
En wat te denken van de huursom en salarissen van Martina en Clasie.
Die gaan toch echt uit die pot.
@ MMM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2019 door van geil --
kenny
 kenny - vrijdag 12 juli 2019 - 22:15   quote  deeplink  
als er geen geld is huur dan een speler met kwaliteit , er komen leuke jeugdspelers aan maar die hebben tijd nodig om verder te ontwikkelen , zo'n hendriks kan zo maar de linker CV worden over een a twee jaar , bannis ook zo'n spelertje ze zijn pas 17 maar deden het goed zo voor het eerst

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

0.0217599