|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zit flink wat knoflooksaus op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nogmaals, wat je in de slaapkamer doet hoeven we niet altijd te weten hé |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had niet anders verwacht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eikel processierups op de helm en gaan !! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog een lamme centrale verdediger? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
De geruchten over een vertrek van Eric Botteghin bij Feyenoord nemen flink toe. Sinds afgelopen zondag gaat het uitgebreid over de 31-jarige verdediger in de Brazilaanse media.
Palmeiras is namelijk zeer geïnteresseerd in Botteghin, die er zelf nooit een geheim van heeft gemaakt graag een keer in zijn eigen land actief te zijn als voetballer. De verdediger van de Rotterdamse club heeft nog een contract voor één seizoen in De Kuip. Palmeiras, uit de stad São Paulo, staat momenteel bovenaan in de Braziliaans Serie A. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Lekker laten gaan! Had liever Jan Arie en Sven zien vertrekken, maar dat is nou eenmaal een absolute utopie. Als ze Botje fit kunnen krijgen in Brazilie en er een snelle verdediger naast zetten kunnen ze er nog best plezier aan beleven. Bij ons gaat dat niet meer lukken vrees ik. Te traag, statisch, blessure gevoelig en ook niet goed genoeg in de opbouw. Huur een speler als Hoedt, zet st. Juste ernaast en trek een RB aan. Dan hopen dat je van beek en Jan Arie nog kan lozen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha de ultieme broodvoetballer :)
Bij vitesse deed ie 't goed |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bony M die is toch dood
schertsende opmerking |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of my bony is over the ocean
ook schertsend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geruchtje: #Feyenoord schijnt bezig te zijn met Novakovich. Die nog onder contract staat bij #Reading en afgelopen seizoenen een succesvolle periode heeft gekend in Nederland. Ik heb vernomen dat hij rond de 2 miljoen euro moet kosten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die gozer van Fortuna? Pfffffffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
tja ik was optimistisch gaat al een beetje weg na het lezen van deze toppers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 15:11 schreef piet de paler het volgende:tja ik was optimistisch gaat al een beetje weg na het lezen van deze toppers Gelukkig maar.. een optimistische piet schieten we geen reet mee op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kort linkje hé. Zal wel voor de hand liggen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jorgensen out en Berghuis weg naast RVP, Vilhena en Clasie. Snel handelen ik zeg Fer, Chong en Janssen. Daarnaast een rechtsback Klaiber? en een linkerverdediger. Speelt die Mensah wel eens haal je die.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Chong huren schiet je niks mee op. Janssen heeft 0 ritme, schiet niet op (plus moet je zo'n middelmatige spits willen?). Klaiber is niks.
Mensah is geen linkspoot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
El Khayati brrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 17:22 schreef MMM het volgende:Chong huren schiet je niks mee op. Janssen heeft 0 ritme, schiet niet op (plus moet je zo'n middelmatige spits willen?). Klaiber is niks. Mensah is geen linkspoot Dat Mensah geen linkspoot is weet ik kijk naar kwaliteit. Chong huren kan op de vleugels en op 10. Klaiber degelijke back zes a zeven scoort ie . Janssen geen ritme Jorgensen, Fer en Narsingh wel? Niet goed voor deze pipo de clown divisive wel maakt er 20 kan ook in een 442 graag inhoudelijk reageren ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik reageer inhoudelijk.
Ik zou liever een linkspoot hebben op LCV. Voor wie moet Chong spelen dan? Als Berghuis weg is gaat Kökcü naar 10 en ik zie dan liever een versterking op de vleugels die daadwerkelijk jouw eigendom is.
Klaiber vind ik echt droevenis hoor als je dat koopt en niet zelf kan opleiden..
Janssen 20 goals. Hoelang geleden? Een speler die teert op een goed half jaar bij AZ.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 18:00 schreef MMM het volgende:Ik reageer inhoudelijk. Ik zou liever een linkspoot hebben op LCV. Voor wie moet Chong spelen dan? Als Berghuis weg is gaat Kökcü naar 10 en ik zie dan liever een versterking op de vleugels die daadwerkelijk jouw eigendom is. Klaiber vind ik echt droevenis hoor als je dat koopt en niet zelf kan opleiden.. Janssen 20 goals. Hoelang geleden? Een speler die teert op een goed half jaar bij AZ.. Chong speelt altijd Kokcu moet je maar afwachten als Larsson zijn oude vorm heeft kan hij daar en Kokcu op 10. Mocht Narsingh niet fit zijn kan hij daar spelen. In een ideale wereld zie ik ook het liefst een linkspoot die zijn echter dun gezaaid en onbetaalbaar. Klaiber ja een rechtsback leid je zelf op Nieuwkoop out en Hall is te jong.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Chong is een geweldig talent en had gegarandeerd in de basis gestaan bij ons, ook om door te ontwikkelen.
Maar moet je zo'n jonge speler huren, die gaat echt pieken en dalen kennen zoals elke jonge speler. Vind het wel een risico. Zeker voor een huurspeler. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hou mijn hart vast dat ze voor El Khayati gaan , ik hoop niet dat ze zo dom zijn om hem binnen te harken |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 18:49 schreef MMM het volgende:Chong is een geweldig talent en had gegarandeerd in de basis gestaan bij ons, ook om door te ontwikkelen. Maar moet je zo'n jonge speler huren, die gaat echt pieken en dalen kennen zoals elke jonge speler. Vind het wel een risico. Zeker voor een huurspeler. Chong talent van het jaar in Engeland ja die moet je halen ook voor je publiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leid liever eigen jeugd op |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de problemen vind ik zorgelijk worden , al gaan berghuis en bottegin ook nog pleite hou je een afgeroomd elftal over blijkbaar is er dankzij v geel 0,0 in kas dus versterkingen aantrekken met lege bankrekening gaat lastig verhaal worden |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Bijlow, Haps/Malacia, Mensah, St Juste, Klaiber
Kelly Fer Toornstra
Narsingh Janssen Chong
Daar durf ik wel mee aan te treden
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Chong was toch eigen jeugd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Ik ook, maar spelers als Chong worden weggekaapt door grote clubs, waardoor je dus de Nieuwkoopjes overhoud |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 23:25 schreef Nicotti het volgende:[..] Ik ook, maar spelers als Chong worden weggekaapt door grote clubs, waardoor je dus de Nieuwkoopjes overhoud Precies Ake, Chong etc |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, maar die ga je dan dus niet terug huren? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 19:32 schreef Positivo het volgende:Bijlow, Haps/Malacia, Mensah, St Juste, Klaiber Kelly Fer Toornstra Narsingh Janssen Chong Daar durf ik wel mee aan te treden Is wel iets te positief lijkt me. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja maar die wil ik beslist niet terug zien bij Feyenoord, alleen als je ze een jaar kan huren met een optie tot koop is huur van welke speler dan ook mogelijk interessant. Opleiden voor anderen doen we al te veel.
Met het oog op volgend seizoen zijn het alleen maar meer gaten in je selectie die je dan alsnog moet dichten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
West Ham koopt Haller voor 50 miljoen. Bizar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Das zo ongeveer het Willem II van Engeland |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd maandag is gij verkocht, dit spelletje kennen we toch wel? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een nieuws allemaal , mijn ijsje smelt ervan. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Het bewijs dat je met geld ook onsuccesvol kunt zijn (als je het gewoon maar zo slecht mogelijk besteedt).
En de gewone man maar weer 700 pond voor zijn seizoenkaart laten aftikken.
Denkt iemand dat Haller - na twee redelijke seizoenen in Duitsland - nu twintig goals gaat maken in Engeland?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door Frstu -- |
|
|
|