|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 19:23 schreef Frstu het volgende:Het bewijs dat je met geld ook onsuccesvol kunt zijn (als je het gewoon maar zo slecht mogelijk besteedt). En de gewone man maar weer 700 pond voor zijn seizoenkaart laten aftikken. Denkt iemand dat Haller - na twee redelijke seizoenen in Duitsland - nu twintig goals gaat maken in Engeland? Als ze hem als topscorer zien niet. Maar als kapstok voor de aanval kan 't daar wel. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Nee zeker niet, geld verspilling, tenzij je een optie tot koop hebt, maar dat is financieel niet mogelijk |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Feyenoord lijkt open te staan na het vertrek van de Jong voor investeerders, brengt misschien wat extra geld in het laatje. Moeten wat risico's genomen worden als je clubs als ajax en psv achterna wilt. Berghuis om te beginnen lekker verkopen bij 17-18 gewoon akkoord gaan. Proberen van een sven van beek, nieuwkoop en Larsson af te komen. En dan gewoon eens 20 miljoen herinvesteren in spelers die restwaarde hebben of transfervrij zijn. Huren met optie tot koop ook prima. Karsdorp kopen, hoedt huren met optie tot koop. Fer contract aanbieden Janssen kopen en de rest met eigen mensen doen.
-------------------------Vermeer---------------------------
----Karsdorp-----St. Juste----Hoedt----Haps---------
-------------Tapia-----------------Fer-------
----------------------Kocku/hansson-------
------Narsingh----Janssen----------Azarkan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke opstelling met Tapia moet de prullenbak in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Precies.
Mooi ook die opportunisme, Azarkan in de basis.. Haha |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Ik twijfel ook over hem, maar wie weet kan hij zijn goede spel voorzetten bij Feyenoord. En die Kelly vond ik allerminst overtuigend gister. Alleen maar balletjes breed en wordt voortdurend omver gegooid met zijn matige fysiek. Daarnaast probeerde hij 3 keer een sliding in te zetten en die werd vrij simpel ontweken en weg was hij... |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Waarom niet? Maakt zowel bij o19 als alle wedstrijden tot nu toe de beste indruk als lb. Hij is 17 maar wat maakt dat uit, als spelers goed zijn, moet je ze erin zetten. Zoiets is niet gebonden aan leeftijd. Laat die jongen een seizoen staan en ik ben ervan overtuigd dat hij belangrijk gaat zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2019 - 10:17 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Ik twijfel ook over hem, maar wie weet kan hij zijn goede spel voorzetten bij Feyenoord. En die Kelly vond ik allerminst overtuigend gister. Alleen maar balletjes breed en wordt voortdurend omver gegooid met zijn matige fysiek. Daarnaast probeerde hij 3 keer een sliding in te zetten en die werd vrij simpel ontweken en weg was hij... Welk goede spel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Azarkan gooit met kracht, wat hij nog niet heeft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juli 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2019 - 10:20 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Waarom niet? Maakt zowel bij o19 als alle wedstrijden tot nu toe de beste indruk als lb. Hij is 17 maar wat maakt dat uit, als spelers goed zijn, moet je ze erin zetten. Zoiets is niet gebonden aan leeftijd. Laat die jongen een seizoen staan en ik ben ervan overtuigd dat hij belangrijk gaat zijn. Mwah, Azarkan staat niet te boek als het grootste talent. Viel zeker goed in gister maar vind niet dat je op basis daarvan hem maar direct basisspeler kan/moet maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
meerdere wedstrijden mee gedaan, ook toen viel hij op |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Kan je alleen maar leren door het spelen van dergelijke wedstrijden. Je kan hem ook later in een wedstrijd brengen, maar ik vind voorlopig larsson en ook hansson minder vanaf die positie. Die Hansson zou ik wel eens vanaf 10 willen zien, is een behendig en lichtvoetig mannetje en goed in de passing. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2019 - 10:31 schreef MMM het volgende:[..] Mwah, Azarkan staat niet te boek als het grootste talent. Viel zeker goed in gister maar vind niet dat je op basis daarvan hem maar direct basisspeler kan/moet maken. eens |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2019 - 10:56 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Kan je alleen maar leren door het spelen van dergelijke wedstrijden. Je kan hem ook later in een wedstrijd brengen, maar ik vind voorlopig larsson en ook hansson minder vanaf die positie. Die Hansson zou ik wel eens vanaf 10 willen zien, is een behendig en lichtvoetig mannetje en goed in de passing. Nog een 10 Berghuis, Kokcu ea |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Iedereen leeft toch bij de waan van de dag. Azarkan heeft in de jeugd ook wel mindere wedstrijden gespeeld hoor.
Maar hij is een jongen die tenminste spelvreugde uitstraalt. Malacia, Kökçü, Burger en Summerville hebben dat ook. De rest loopt erbij alsof ze wc-juffrouw zijn. Zoveel plezier stralen ze uit. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Berghuis heel snel verkopen. En dan guidetti en Janmaat halen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Janmaat vindt het een grote puinhoop, die komt helaas niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Fer een contract krijgen ? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien eerst eens een rechtsback en LCV halen na die puinhoop van woensdag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In Griekenland heb je nog dienstplicht, daar stonden echte mannen op het veld waar je niet 123 door heen komt. Bij Feyenoord een hoop jonkies of spelers die net aan kunnen aanklampen in de ere divisie. Wat kan je anders verwachten in de voorbereiding dan een oorwas. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Fer lekker contracteren en op de plek van Kelly zetten.
Alleen nog goeie cv, rb en extra spits. Kunnen we niet proberen een larsson, ayoub, nieuwkoop en van beek verkopen ipv berghuis.
Leveren samen misschien ook wel de 10 miljoen op die psv wilt bieden.
Van dit bedrag kunnen er dan weer 3 spelers gehaald worden.
Dan huur je een rb of cv met optie tot koop en kan je de rest gebruiken voor de 2 andere posities. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik snap niet waarom er geen geld zou zijn. Boetius en Amrabat waren verkocht voor zo`n 6M. Vilhena is verkocht, daar zouden ook een paar miljoen van over moeten zijn. Dan zit je al op een bedrag van +/- 10M. Dan komen daar ieder jaar sponsorgelden en dergelijke bij, plus wellicht geld als Tapia wordt verkocht. Voor 10M moet je toch wel een spits en een RB kunnen kopen? En met dat extra geld ook nog wel een LCV? En dan hoeft Berghuis ook niet te worden verkocht. Fer er transfervrij bij en je bent klaar. Of zie ik iets over het hoofd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is geld, er is alleen geen ruimte in t salarishuis, dat is wat ik lees. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jensie en Sven... ze verdienen allemaal stevig |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ja, daar heb ik ook al aan gedacht. Alleen is het zo dat RVP en Vilhena zijn vertrokken en ik neem aan dat dit grootverdieners waren. Aan de andere kant zijn Narsingh en binnenkort waarschijnlijk Fer erbij gekomen en wellicht dat enkele andere spelers wat meer zijn gaan verdienen. Maar met de verkoop van enkele overbodige spelers zou het probleem opgelost moeten kunnen worden. Ik dacht dat het salarisbudget juist ieder jaar met 1M omhoog zou gaan? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik blijf het niet begrijpen waarom feyenoord niet eerder doorgeselecteerd heeft , waarom blijven proberen met spelers die het niveau niet hebben zo kom je nooit verder als je spelers als nieuwkoop , v/d heijden , v beek , tapia , ayoub en larsson laat vertrekken levert het nog wat op en creeer je ruimte in je salarishuis ook zo'n vente had vorig jaar al verhuurd moeten worden die staat gewoon stil in ontwikkeling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T vervelende is, de meeste spelers van Feyenoord zullen pas tegen t einde van de transferperiode vertrekken, áls ze al gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We hebben ook wel wat duelkracht/loopvermogen op het middenveld nodig. Met Berghuis en Kelly (die lijken te starten) heb je misschien wel voetbal, maar word je overlopen als je daar niet een goeie bij hebt staan. Type El Ahmadi of in dit geval Fer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:T vervelende is, de meeste spelers van Feyenoord zullen pas tegen t einde van de transferperiode vertrekken, áls ze al gaan. Zoals altijd inderdaad. Als de transferperiode tot het einde loopt, blijkt er toch vaak meer beweging te zijn. Vraagprijs gaat omlaag. Salariseisen misschien ook. En aan de andere kant halen clubs ergens nog een potje met geld vandaan. Het vervelende is natuurlijk dat de competitie dan al lang en breed begonnen is, maar dat zal altijd wel zo blijven zolang de zomerstop en transferperiode niet helemaal gelijk lopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zondag openbare Zeurdag. In en rond de Kuip. En Berghuis doet een Vlaartje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laatste klopt toch , staat geen geld voor Fer en een spits qua salaris.(onderwerp is Jorgensen) Dus een ervan zou nu wel kunnen, zoals het nu is. Als er weer spelers vertrekken is dat weer op te vangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stel je koopt Janssen...wat gebeurt er dan als Jorgensen weer fit is? Wie gaat er op de bank zitten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stel je koopt van Wolfswinkel. Kan Jorgensen daar dan niet omheen zwerven? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Jorgensen op 10 is dan ook een optie...misschien niet eens zo gek. Heb wel liever Janssen dan Wolfswinkel....maar dat is smaak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Knallen we er dit even uit, en we starten met ervaring:
------------Vermeer RB - CV/Botteghin - St. Juste - Haps ----------Toornstra - Fer --------------Jorgensen Narsingh - Wolfswinkel - Larsson
Heb je nog veel jeugd achter de hand en 50% krijgt regelmatig speeltijd, opdat in voorjaar 2020 minimaal 4 posities door jeugd goed vervangen kunnen worden: Sinisterra Azarkan Geertruida Malacia Burger Bijlow Hansson Kelly Touré Verdonk Nieuwkoop Kokcu
De rest nog even verder op achtergrond. Dag dag tegen: Tapia - Berghuis - van Beek - vdH - Ayoub en -liever- Botteghin ook. Moet je 27 miljoen voor binnen kunnen halen, met Berghuis minimaal 16 miljoen.
Salarisruimte gemaakt, Ietwat dunnen selectie met het oog op europees voetbal. Maar dat zij zo.
En als je per se wilt kopen: Janmaat erbij. en van Wolfswinkel dus (spits is noodzaak). En Fer.
Vente verhuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 - 00:27 schreef FR-Henk het volgende:Knallen we er dit even uit, en we starten met ervaring: ------------Vermeer RB - CV/Botteghin - St. Juste - Haps ----------Toornstra - Fer --------------Jorgensen Narsingh - Wolfswinkel - Larsson Heb je nog veel jeugd achter de hand en 50% krijgt regelmatig speeltijd, opdat in voorjaar 2020 minimaal 4 posities door jeugd goed vervangen kunnen worden: Sinisterra Azarkan Geertruida Malacia Burger Bijlow Hansson Kelly Touré Verdonk’ Nieuwkoop Kokcu De rest nog even verder op achtergrond. Dag dag tegen: Tapia - Berghuis - van Beek - vdH - Ayoub en -liever- Botteghin ook. Moet je 27 miljoen voor binnen kunnen halen, met Berghuis minimaal 16 miljoen. Salarisruimte gemaakt, Ietwat dunnen selectie met het oog op europees voetbal. Maar dat zij zo. W En als je per se wilt kopen: Janmaat erbij. en van Wolfswinkel dus (spits is noodzaak). En Fer. Vente verhuren. Zo dat gaat wat worden:-) Kelly al afgeschreven ? Larsson en Narsingh op basis van? Jeugd op de bank? Centrum is niks en Haps blijft geblesseerd gelukkig is Toornstra er ook zoon nooit voetballer . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord hoopt zich te versterken met Alvaro Martin Barreal. De 18-jarige Zuid-Amerikaan wordt in zijn land beschouwd als een groot talent en bracht zelfs al een bezoek aan Rotterdam, zo meldt het Algemeen Dagblad.
Het is echter nog maar de vraag of Barreal wel haalbaar is voor Feyenoord, want de Argentijnse vleugelspeler heeft bij zijn werkgever Vélez Sarsfield nog een contract voor twee seizoenen.
Barreal speelde tot dusver tien duels voor Vélez Sarsfield, waarin hij goed was voor één treffer. Daarnaast kwam hij uit voor meerdere nationale jeugdelftallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenvelder volgens media, linker aanvaller volgens media hier.
Vol voor eigen jeugd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Centurion van Argentinos jr en Montiel van River graag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 22 juli 2019 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord hoopt zich te versterken met Alvaro Martin Barreal. De 18-jarige Zuid-Amerikaan wordt in zijn land beschouwd als een groot talent en bracht zelfs al een bezoek aan Rotterdam, zo meldt het Algemeen Dagblad. Het is echter nog maar de vraag of Barreal wel haalbaar is voor Feyenoord, want de Argentijnse vleugelspeler heeft bij zijn werkgever Vélez Sarsfield nog een contract voor twee seizoenen. Barreal speelde tot dusver tien duels voor Vélez Sarsfield, waarin hij goed was voor één treffer. Daarnaast kwam hij uit voor meerdere nationale jeugdelftallen. Broodje aap |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Kunnen we die Macheda niet halen als standin voor Jorgensen. Vond ik goed spelen tegen ons en scoorde ook. Gister tegen 020 weer 2x trefzeker. Staat voor 8 ton op transfermarkt.nl. Als we Berghuis verkopen is er wellicht meer mogelijk dan zou ik die spits van Red Bull ook een goede optie vinden. Erling Haland ook hij trefzeker en gevaarlijk tegen feyenoord, maar pas 19 jaar groot talent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|