|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zojuist gespot in Eindhoven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zit de kachel aan te maken... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als Stevie bij ons voorronde EL speelt, mag hij dan bij een andere club daarna Europees meedoen? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 - 18:51 schreef MightyAce het volgende:[..] Als Stevie bij ons voorronde EL speelt, mag hij dan bij een andere club daarna Europees meedoen? Barreal lijkt mij een goede aankoop een spits erbij en verdediger. Probleem voor PSV |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 - 18:51 schreef MightyAce het volgende:[..] Als Stevie bij ons voorronde EL speelt, mag hij dan bij een andere club daarna Europees meedoen? ja das veranderd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Barreal moet wachten tot Stevie naar Eendhoven is. Dat geld wat er nog zou wezen : dat was er dus toch niet.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 - 20:44 schreef tomson het volgende:Barreal moet wachten tot Stevie naar Eendhoven is. Dat geld wat er nog zou wezen : dat was er dus toch niet.. Niemand snapt waar het geld is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien wel kunnen betalen, maar door Stevie wat xtra armslag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Barreal, is alleen in Nederland een gerucht Dit is VI knip en plak werk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Krabbendam bracht het nieuws toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was al eerder ergens uit de lucht gegrepen In zijn thuisland werd verbaast gereageerd daar nul geruchten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wel heel specifiek gericht, met dat ie een rondleiding in Rotterdam heeft gehad etc. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
schijnt in de Kuip te zijn geweest , om de sfeer te proeven , volgens mij met de open dag . Transfermarkt vermeld ook interesse Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
350,000 volgens transfermarkt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dat kan nu niet betaald worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als het waar is, zou het natuurlijk onhandig zijn hem af te tikken voordat Berghuis weg is, ongeacht de prijs. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 - 21:08 schreef van geil het volgende:Als het waar is, zou het natuurlijk onhandig zijn hem af te tikken voordat Berghuis weg is, ongeacht de prijs. Tja hangt idd af van hoever dat is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Salaris natuurlijk. T huis was vol Buiten EU speler? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat kun je later recht trekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat kan, maar er is niet voor niks een huis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lees: Mijn CV's zijn kudt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wil als supporter er ook vier bij. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, voor de manier waarop hij wil spelen wel ja. Druk naar voren, dus ruimte in de rug. Klinkt mij goed in de oren. Berghuis verpatsen, goede CV erbij... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Allemaal lulkoek.
Media branden ons nu al weken af.
Maakt ons alleen maar sterker. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En dat ze aan het lullen zijn is toch overduidelijk!?
Neem die Zuid Amerikaan die als opvolger Berghuis wordt neergezet. Kereltje van 18, dit terwijl we al 2 jonge talenten hebben voor die positie....?
En Narsingh dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 09:09 schreef Bowie het volgende:En dat ze aan het lullen zijn is toch overduidelijk!? Neem die Zuid Amerikaan die als opvolger Berghuis wordt neergezet. Kereltje van 18, dit terwijl we al 2 jonge talenten hebben voor die positie....? En Narsingh dan? Narsingh voor Links he |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waar komt dit vandaan? Bron is VI maar lees het verder nergens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
een ding begrijp ik echt niet , waarom lopen spelers als nieuwkoop , ayoub , v/d heijden , v beek , tapia nog steeds rond bij feyenoord , wil je ruimte in je salarishuis creeren en nog misschien wat wil verdienen aan de transfers zou je toch denken aan doorselecteren je minste speler die toch buiten de boot vallen laten gaan , wij draaien het om wij verkopen gewoon de beste speler en de kosten zijn weer gedekt en blijven weer zitten met de b keus , voor mij eigenlijk niet te bevatten |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 13:11 schreef kenny het volgende:een ding begrijp ik echt niet , waarom lopen spelers als nieuwkoop , ayoub , v/d heijden , v beek , tapia nog steeds rond bij feyenoord , wil je ruimte in je salarishuis creeren en nog misschien wat wil verdienen aan de transfers zou je toch denken aan doorselecteren je minste speler die toch buiten de boot vallen laten gaan , wij draaien het om wij verkopen gewoon de beste speler en de kosten zijn weer gedekt en blijven weer zitten met de b keus , voor mij eigenlijk niet te bevatten Ik denk dat het op dit moment nog niet verstandig is om spelers zoals Nieuwkoop en vd Heijden te verkopen. Dat maakt de druk veel te groot om vervangers aan te trekken, waardoor je onderhandelingspositie bij nieuwe aankopen zal verslechteren. Daarnaast schijnt Tapia moeilijk te doen (wil zijn contract uitdienen) en Ayoub zou nog wel eens nuttig kunnen zijn, aankomend seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rare kop : Raiola heeft zijn handen vrij voor Berghuis. Bibber bibber, gewoon bedrag tussen 15 en 20 zo moeilijk is dat niet Raiola maffia baas. Als we toch veel geld hadden pleurde Je Tapia en Berghuis op de bank en dan janken hup naar het 2e. En lekker stoer doen met je Raviola ........................pffffffff |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Narsingh kan ook achter de spits schijnt: |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 13:11 schreef kenny het volgende:een ding begrijp ik echt niet , waarom lopen spelers als nieuwkoop , ayoub , v/d heijden , v beek , tapia nog steeds rond bij feyenoord , wil je ruimte in je salarishuis creeren en nog misschien wat wil verdienen aan de transfers zou je toch denken aan doorselecteren je minste speler die toch buiten de boot vallen laten gaan , wij draaien het om wij verkopen gewoon de beste speler en de kosten zijn weer gedekt en blijven weer zitten met de b keus , voor mij eigenlijk niet te bevatten Geen geld, geen interesse clubs of speler? Jeugd is niet beter? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie Narsingh alleen als rechtsbuiten, puur voor een voorzet.
Op 10 kan hij niet, moet zijn snelheid benutten en mist voor 10 voetballend vermogen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 17:14 schreef MMM het volgende:Ik zie Narsingh alleen als rechtsbuiten, puur voor een voorzet. Op 10 kan hij niet, moet zijn snelheid benutten en mist voor 10 voetballend vermogen Eens schrijf ook schijnt volgens Stan kan het |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2019 - 17:14 schreef MMM het volgende:Ik zie Narsingh alleen als rechtsbuiten, puur voor een voorzet. Op 10 kan hij niet, moet zijn snelheid benutten en mist voor 10 voetballend vermogen inderdaad heeft hij niks van een 10 , is een klassieke rechtsbuiten achterlijn halen en goede voorzet |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik begrijp niet dat we niet eens beginnen met overbodige spelers te verkopen. Iedereen lijkt zich blind te staren op een tramsfer van Berghuis, maar 5 x 2 miljoen is ook 10 miljoen. Zolang feyenoord bekend staat als een club die zich wilt versterken, maar geen geld heeft gaat niemand de hoofdprijs voor een speler als Berghuis betalen. Als je een stuk of 3/4 spelers als v.d heijden, nieuwkoop, verdonk, tapia, ayoub verkoopt en misschien zelfs larsson. Dan kun je direct een of twee vervangers halen en roepen dat de selectie compleet is. Als iemand zich dan meldt voor Berghuis dan moet men echt de hoofdprijs betalen.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2019 - 17:44 schreef yoghurt17 het volgende:Ik begrijp niet dat we niet eens beginnen met overbodige spelers te verkopen. Iedereen lijkt zich blind te staren op een tramsfer van Berghuis, maar 5 x 2 miljoen is ook 10 miljoen. Zolang feyenoord bekend staat als een club die zich wilt versterken, maar geen geld heeft gaat niemand de hoofdprijs voor een speler als Berghuis betalen. Als je een stuk of 3/4 spelers als v.d heijden, nieuwkoop, verdonk, tapia, ayoub verkoopt en misschien zelfs larsson. Dan kun je direct een of twee vervangers halen en roepen dat de selectie compleet is. Als iemand zich dan meldt voor Berghuis dan moet men echt de hoofdprijs betalen.. De jeugd te warm hiervoor |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2019 - 17:44 schreef yoghurt17 het volgende:Ik begrijp niet dat we niet eens beginnen met overbodige spelers te verkopen. Iedereen lijkt zich blind te staren op een tramsfer van Berghuis, maar 5 x 2 miljoen is ook 10 miljoen. Zolang feyenoord bekend staat als een club die zich wilt versterken, maar geen geld heeft gaat niemand de hoofdprijs voor een speler als Berghuis betalen. Als je een stuk of 3/4 spelers als v.d heijden, nieuwkoop, verdonk, tapia, ayoub verkoopt en misschien zelfs larsson. Dan kun je direct een of twee vervangers halen en roepen dat de selectie compleet is. Als iemand zich dan meldt voor Berghuis dan moet men echt de hoofdprijs betalen.. mee eens |
|
|
|