|
|
van geil
|
|
|
Probleem 1 Van Geel heeft topsalarissen voor de heren verzorgd, dat blijkt wel uit het salarishuis van 18,5 miljoen wat vol zit met een selectie waarvan de helft jeugd is. Dus pak hem beet de eerste 13 verdienen goud.
Probleem 2 Het niveau is dusdanig dat er geen enkele club interesse heeft die betere voorwaarden heeft voor deze spelers. Dus die willen lekker blijven zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2019 - 20:38 schreef van geil het volgende:Probleem 1 Van Geel heeft topsalarissen voor de heren verzorgd, dat blijkt wel uit het salarishuis van 18,5 miljoen wat vol zit met een selectie waarvan de helft jeugd is. Dus pak hem beet de eerste 13 verdienen goud. Probleem 2 Het niveau is dusdanig dat er geen enkele club interesse heeft die betere voorwaarden heeft voor deze spelers. Dus die willen lekker blijven zitten. Precies |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens ,als je 5 ton verdient ,ga je niet bij Groningen voetballen voor 1.5 ton |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Mooi nieuws nu een spits! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
RB, LCV en spits. Berghuis bijtekenen
Hoppaaaaa |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
misschien kunnen we Joshua Zirkzee proberen te huren en misschien met optie tot koop al verwacht ik dat die duitsers zo stom niet zullen zijn maar 1 of 2 jaar huren waarom niet , topspitsen kunnen we toch niet betalen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou eens naar Denis Vavro gaan kijken. Is een CV, misschien voor 8M-9M los te weken (zal niet makkelijk zijn). Is 23 en international. 3-4 jarig contract aanbieden en na 2 jaar verkopen. Gaat geld opleveren. https://www.youtube.com/watch?v=IJieU4xtSNc Aardige rechtervoet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is de discussie...3x spelers van 3m of één van 10M...dat eerste hebben we al te veel gedaan en volgens mij hebben we een goede CV nodig en moeten we kijken naar het verdienmodel.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dus dan elftal: Vermeer Juste-Vavro-V Beek-Haps/etc Fer-Tapia Kokcu Narsingh-Jorgensen-Larsson
Heel veel power, iets minder creativiteit er van uitgaande dat Berghuis verkocht wordt (is noodzakelijk om Vavro te halen)...elftal dat mee kan doen om de eerste 3 plekken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Burger moet dit seizoen minuten krijgen (laatste 15 minuten voor Fer), maar is nog zeker niet basis-niveau...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
misschien is dit wat voor feyenoord , frederik Winther is een 18 jarige deense LCV , psv en die neuzen zitten ook achter hem aan + nog een legio aantal clubs |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan komt ie zeker naar ons |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 10:33 schreef kenny het volgende:misschien is dit wat voor feyenoord , frederik Winther is een 18 jarige deense LCV , psv en die neuzen zitten ook achter hem aan + nog een legio aantal clubs Ik vind Frederik geen naam voor een centrale verdediger, doet teveel denken aan type-tje uit de familie Knots. Om over Winther maar te zwijgen bij 39 graden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 09:50 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat is de discussie...3x spelers van 3m of één van 10M...dat eerste hebben we al te veel gedaan en volgens mij hebben we een goede CV nodig en moeten we kijken naar het verdienmodel.. Dat is geen enkele discussie, want Feyenoord kan dat risico niet lopen met 1 speler.
Je kunt je 10milj maar 1x uitgeven, raakt t geblesseerd of anders, is t gewoon weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bovenal...We hebben aardig wat spelers die regelmatig stuk gaan of zijn. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Klopt.
Kunnen we alvast inzetten op hoeveel wedstrijden onze blessuregevoelige spelers gaan missen door blessures?
Ik denk:
Vermeer 8 wedstrijden (polsbreukje) St Juste 10 wedstrijden (diverse knie en enkel kwetsuren) Fer 12 wedstrijden (werken aan volledige fitheid gaat met vallen en opstaan nog paar maanden duren) Narsing 10 wedstrijden (zie Fer) Haps 16 wedstrijden (iets met knie) Jorgensen 12 wedstrijden (van alles en nog wat) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Legioen: wedstrijd of 6 (depressie) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 10:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is geen enkele discussie, want Feyenoord kan dat risico niet lopen met 1 speler. Je kunt je 10milj maar 1x uitgeven, raakt t geblesseerd of anders, is t gewoon weg. Ik denk dat we op veel posities een alternatief hebben, niet allemaal van hetzelfde niveau maar toch...Tuurlijk is 1x speler van 10M een risico, maar dat 3x net niet spelers schiet ook niet op. Ze worden vervelend als ze op de bank zitten, het brengt je elftal niet op een hoger niveau...Soms moet je wat meer risico nemen. Dat doen we nu met Fer in principe ook. Hij heeft maar een contract van een jaar, maar wel een pittig salaris. En de kans dat híj stuk gaat is erg groot... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan heb je een backup, ik ben ook niet erg hoopvol. Maar gisteren AZ gezien en dan zie ik Feyenoord .we moeten niet gaan doemdenken. En het geld van zijn salaris zal wel meevallen, ik denk het geld wat ze van cambuur gekregen hebben zo een 2 ton en het salaris van rvp is voldoende . Er komt nog wel wat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die heeft een paar weken terug net een transfer gemaakt voor ruim 10 miljoen... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
gaat hem dan niet meer worden... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dan is Troost te laat.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
C
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
a
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
a
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
B
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je zat toch niet achter het stuur,met die ballon aan je mond? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben je de verkeerde hoerentent binnen gestapt? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mag hij nig niet in, te klein denk ik |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
A
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk nu ik pisvee zo zie dat na het weekend Berghuis verkocht is aan dit tobbende PSV. Jammer voor ons |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2019 - 20:38 schreef van geil het volgende:Probleem 1 Van Geel heeft topsalarissen voor de heren verzorgd, dat blijkt wel uit het salarishuis van 18,5 miljoen wat vol zit met een selectie waarvan de helft jeugd is. Dus pak hem beet de eerste 13 verdienen goud. Probleem 2 Het niveau is dusdanig dat er geen enkele club interesse heeft die betere voorwaarden heeft voor deze spelers. Dus die willen lekker blijven zitten. Je zou zeggen dat er meer dan 18,5 besteed kan worden. En ook dat er ruimte is na het vertrek van Vilhena, Persie, Clasie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer Narsingh en Kelly spelen ook niet voor snoepgoed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia speelt ook niet niet voor pepernoten ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die komt er ook nog bij ja. Was een beetje afgedekt door de verhuur afgelopen seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jan Scharie zal ook aardig verdienen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2019 - 10:39 schreef van geil het volgende:Die komt er ook nog bij ja. Was een beetje afgedekt door de verhuur afgelopen seizoen. Zal weer verhuurd worden denk ik |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
We kunnen echt wel stoppen met al die lijstjes als Berghuis blijft is er niets mogelijk en gaan we met een matig elftal de competitie in. Laten we dan maar bidden dat St Juste, Haps, Jorgensen, Fer en Narsingh fit blijven. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat zou die hoedt kosten? |
|
|
|