|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Het is te hopen een afmaker en verdediger. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Volgens Jaap komt er snel wat bij. En plots ketst de transfer van Bale naar China af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die nummer 4 van Suothampton volgens mij een Deen wat een beul |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof het wel hij ging bij die vrije trap voor de muur staan ( wat volgens mij niet meer mag) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat is dat Roony? Komt hij naar Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is t gerucht. Danylo Sikan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ziet er goed uit ,Bulgaar of wat?
Overigens een grappig liedje ,soort balkan peaky blinders liedje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ziet er goed uit op het filmpje ,laat maar komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft iemand een doekje ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MMM heeft nog een doosje tissues |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan heeft Piet nog wel een Afrikaans schapenvel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De meeste Feyenoorders hebben een olifantenhuid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En een alcoholprobleem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik niet. Mijn koelkast staat vol met bier |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
3 miljoen voor een 18 jarig jochie lijkt me een grote gok. Of ze moeten daar erg zeker van zijn. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2019 - 20:41 schreef ar het volgende:3 miljoen voor een 18 jarig jochie lijkt me een grote gok. Of ze moeten daar erg zeker van zijn. Ben benieuwd |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik zie niets op dat filmpje dat een uitgave van 3M kan verantwoorden. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik zou het sowieso vreemd vinden als we 3 maal boven de transferwaarde zouden gaan bieden, trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu gaat er bij mij een lichtje branden. Er was een speler extreem lovend over het jong Oekraïense elftal. Ze waren niet alleen goed op dat jeugd Wk maar volgens mij zijn zij zelfs wereldkampioen geworden. Volgens zeggen zaten er veel super talenten in dat elftal. Weet niet meer wie er zoveel lof over uitsprak? Cor Pot ,Jan Everts ,Jan Boskamp.
Nou laat maar komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
leuk zo'n spitsie maar zie liever een goede CV komen , v beek en v/d heijden kan gewoon niet meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2019 - 21:15 schreef kenny het volgende:leuk zo'n spitsie maar zie liever een goede CV komen , v beek en v/d heijden kan gewoon niet meer Voor drie miljoen gaan ze hem toch niet verkopen onzin lijkt mij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is die fit tegenwoordig? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Niet aan beginnen.
Te weinig overzicht. Alles in de vijfde versnelling. Daar hebben we er al genoeg van. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Enkel huren zou doodzonde zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Een rechtsback kun je zelf wel opleiden.
Bovendien heb je St. Juste al. Die heeft ook al weinig overzicht in zijn spel zitten.
Ik vond Karsdorp in het kampioensjaar helemaal niet zo bijzonder trouwens. Hij deed nuttig mee. Dat jaar onder Rutten speelde hij wel goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geef de voorkeur aan Darryl. Maar mocht dat niet lukken is Rick een prima alternatief. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Karsdorp zou top zijn, veel beter dan wat we nu hebben ook in de 5e versnelling. St Juste direct door naar het midden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Voor Botteghin was interesse, handel van maken direct. En lees net dat van der Heijden op avontuur wil dus ook snel ruim baan geven. |
|
|
|
|
FJSR
|
|
|
Wilfried Bony optie voor de spits ? |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Karsdorp graag terug en Jeffrey Bruma halen. --------------------Vermeer--------------- Karsdorp --- St Juste ---- Bruma ---- Haps ----------Fer-------------Tapia----------- Toornstra---------Berghuis-----------Kokcu ------------------Jorgensen--------------- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
karsdorp was in zijn feyenoord tijd top rechtsback , bij roma alleen maar blessures en op de bank gezeten , huren van een niet fitte bankzitter is niet handig , we zijn toch geen opvanghuis voor niet fitte spelers |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v/d heijden wil weg , prima toch doorselecteren , v beek nieuwkoop ayoub tapia ook afscheid van nemen , vente en hansson verhuren , zo creeer je weer wat in het salarishuis en kan je weer 2 of 3 gerichte versterkingen halen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2019 - 22:49 schreef Frstu het volgende:Een rechtsback kun je zelf wel opleiden. Bovendien heb je St. Juste al. Die heeft ook al weinig overzicht in zijn spel zitten. Ik vond Karsdorp in het kampioensjaar helemaal niet zo bijzonder trouwens. Hij deed nuttig mee. Dat jaar onder Rutten speelde hij wel goed. We kunnen dus geen rechtsback opleiden... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Valt best mee, maar hij moet gelijk van Europees niveau zijn en graag voor weinig geld blijven voetballen. Tijd voor ontwikkeling is er niet, beter improviseren met een speler die niet echt thuis is op die positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen die er de afgelopen vijf jaar speelde was volgens mij eigenlijk geen back Ook Diks, dat was eigenlijk geen voetballer |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Roma gaat hem niet verhuren. |
|
|
|