|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien een tikkeltje te had voor de nl competitie? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Jij bent gek AZ heeft twee keer gemazzeld beide mislukt en in het verleden Heereveen. Spitsen die veel scoren en jong zijn , die zijn gewild. Karsdorp onze ADHD brommer voor zestien is gewoon goed. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haps, Fer, St Juste en Geertruida ? Jaap stelt die ouwe lullen brigade op. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 16:43 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord gaat in de zoektocht naar een CV en SP deze zomer nog de Argentijnse spelersmarkt verkennen. Interesses zijn er in Adolfo Gaich (SP, San Lorenzo), Juan Komar (CV, Talleres Córdoba) en Tomás Cardona (CV, Godoy Cruz). Moet aan Carry Tefsen denken ja echt op goed geluk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ben je al 50 jaar oud ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja Piet iets jonger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 17:37 schreef Positivo het volgende:[..] Haps, Fer, St Juste en Geertruida ? Jaap stelt die ouwe lullen brigade op. Fer is een middenvelder en Geertruida is absoluut een cv. Laten we met Geertruida nou niet dezelfde fout maken als bij st. Juste |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Misschien heeft Wilfried Bony wel oren naar 2 jaartjes in Nederland voetballen. Is ook transfervrij. Brok ervaring en een killer voor het doel. Vente verkopen en Bannis in de schaduw van Jorgensen en Bony ervaring laten opdoen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 - 17:47 schreef MMM het volgende:[..] Fer is een middenvelder en Geertruida is absoluut een cv. Laten we met Geertruida nou niet dezelfde fout maken als bij st. Juste Hij zal leren van speelminuten kan ie verdedigen kan hij ook back staan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat werd ook van st. Juste gedacht door sommigen, onterecht blijkt nu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geertruida speelde toch veel Rechtsback het afgelopen seizoen. Hij werd soms zelfs als spits gebruikt in het laatste kwartier. En niet eens onverdienstelijk ook. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zouden we een Tapia niet gewoon kunnen ruilen voor een CV of SP met een andere club. Bijvoorbeeld Jelle Vossen van Brugge, geen basisspeler daar en al 30 jaar. Krijgen hun er een jonge Tapia voor terug ( die vervolgens misschien hier kan blijven wonen en aan zijn paspoort kan werken) en wij hebben een spits erbij zonder tapia gratis te laten vertrekken volgend seizoen. Maar je zou dit ook met een Klaiber kunnen proberen van Fc Utrecht. de een naar Feyenoord de ander naar Utrecht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zouden we kunnen maar Tapia wilt dat schijnbaar niet.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Neen de Taap wil slapend rijk worden. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Ja, maar standpunt was toch vooral dat Nederlandse Paspoort. Als die toch in Nederland kan blijven wonen staat die toch zeker wel open voor een club waar hij speeltijd krijgt? Of wil hij echt heel graag buiten de selectie van Peru vallen volgend jaar? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Ze moeten zijn contract ontbinden en de grens over trappen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je vraagt je af, als zijn contract afgekocht wordt door Feyenoord... Heeft ie dan ook recht op dat paspoort? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
¿Dónde se quedan esos argentinos? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Die Juan KOMAR: Ik zeg Kom Maar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: .....................Vermeer.................... Karsdorp - st Juste - Senesi - Haps .........................Fer...................... .............Berghuis - Kökçü............. ..Narsingh - Jørgensen - Sinisterra
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
HOPPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha. Aardige opstelling! Persoonlijk liever Darryl dan Rick. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay ja kan maar daar hoor je niks meer over.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Rick is natuurlijk prima alternatief. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 20:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] .....................Vermeer.................... Karsdorp - st Juste - Senesi - Haps .........................Fer...................... .............Berghuis - Kökçü............. ..Narsingh - Jørgensen - Sinisterra [ afbeelding ] Is er echt geen mogelijkheid dat Bijlow gewoon onder de lat staat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wehrman naar ADO misschien |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
De Coolsingel is een illusie. Ik denk dat ajax weer alle records gaat breken. Vorig jaar maakten ze 119 (!) goals. En er zijn niet zo veel doelpunten vertrokken tot op heden. Als ziyech en tadić zijn vertrokken. Wellicht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eind augustus hebben we een beter beeld qua selecties. Je kunt er nu nog simpelweg weinig van zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn voor alle partijen als hij verhuurd kan worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja tuurlijk persoonlijk zie ik die ook liever maar Jaap gaat voor Kenneth denk ik |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Wehrmann mag je wat mij betreft ook verkopen. Die probeert al te lang door te breken en is al twintig. Net als Vente. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 21:50 schreef Frstu het volgende:Wehrmann mag je wat mij betreft ook verkopen. Die probeert al te lang door te breken en is al twintig. Net als Vente. is ook niet geheel zijn fout als feyenoord geen jong feyenoord heeft waar moest en moet deze jongen dan zijn wedstrijden spelen , zelfde geld voor vente , verhuren deze jongens en kijken of ze nog stappen zetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja tuurlijk persoonlijk zie ik die ook liever maar Jaap gaat voor Kenneth denk ik Ik hoop dat hij zich nog bedenkt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 21:35 schreef Frstu het volgende:De Coolsingel is een illusie. Ik denk dat ajax weer alle records gaat breken. Vorig jaar maakten ze 119 (!) goals. En er zijn niet zo veel doelpunten vertrokken tot op heden. Als ziyech en tadić zijn vertrokken. Wellicht. Die zijn ook gewoon hun twee (veruit) beste spelers kwijt. En het aantal punten dat ze haalden was lang geen record. En hoewel aan de hoge kant geen uitzonderlijk aantal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 22:14 schreef kenny het volgende:[..] is ook niet geheel zijn fout als feyenoord geen jong feyenoord heeft waar moest en moet deze jongen dan zijn wedstrijden spelen , zelfde geld voor vente , verhuren deze jongens en kijken of ze nog stappen zetten Vente zet wel stappen,je ziet tijdens de voorbereiding zijn vertrouwen al groeien. Hij heeft een paar doelpunten nodig en dan is hij echt los. Waarschijnlijk nog niet voldoende voor Feyenord 1 maar na een jaartje PEC of Utrecht ofzo zou je een hele andere spits terug kunnen krijgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet niet welke ex prof het zei,maar hij vertelde dat Vente een hele complete spits is maar nu nog te licht. Je ziet wel dat hij in de combinatie erg goed is ,elk steekballetje is opmaat. Maar laat m nou eens gaan scoren aub. Tis gewoon bijna pijnlijk om naar te kijken soms. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scoren. Ik heb m niet veel kansen zien missen Dat was voor mij meer een probleem, staat niet op de juiste plek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Karsdorp naar Feyenoord? Mag verhuurd worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2019 - 06:29 schreef Stylzz het volgende:Scoren. Ik heb m niet veel kansen zien missen Dat was voor mij meer een probleem, staat niet op de juiste plek Absoluut ,heel raar om te zien dat hij in de voorbereiding vrijwel altijd uit positie stond.Op de laatste wedstrijd na dan. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 21:50 schreef Frstu het volgende:Wehrmann mag je wat mij betreft ook verkopen. Die probeert al te lang door te breken en is al twintig. Net als Vente. Eensert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik hoor alleen maar geruchten, ik vind het altijd redelijk laat als Feyenoord iets gaat doen. Moet je adelijk een CV weer gaan brengen, en her systeem afstelllen . Vooral een probleem als er een zuid Amerika komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 21:50 schreef Frstu het volgende:Wehrmann mag je wat mij betreft ook verkopen. Die probeert al te lang door te breken en is al twintig. Net als Vente. Hoe kom je op niveau als je niet wekelijks op niveau kan spelen en je moet op niveau zijn om Feyenoord waardig te zijn.
Wie is er eerder, de kip of het ei? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik vraag me eigenlijk af... Je ziet alle verkochte Feyenoord spelers zeer snel weer terug keren naar Feyenoord of Nederland. In hoeverre zou het effect hebben op eventuele transfers in de toekomst? Wordt het gezien als veilige haven, of als een zwakte van een speler? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2019 - 10:09 schreef R()b het volgende:Ik vraag me eigenlijk af... Je ziet alle verkochte Feyenoord spelers zeer snel weer terug keren naar Feyenoord of Nederland. In hoeverre zou het effect hebben op eventuele transfers in de toekomst? Wordt het gezien als veilige haven, of als een zwakte van een speler? Ik heb het idee dat het vangnet in Nederland te groot is en er te weinig voor ze op het spel staat en daardoor de mentaliteit en bijbehorende inzet onvoldoende is. Zo gauw dat ze dat beseffen komen ze weer terug en dit zal niet positief uitpakken op de waarde van onze spelers. |
|
|
|