|
|
nr 10
|
|
|
Gaat om veel Nederlandse spelers. ook Berghuis, Narsingh enzovoorts. Daartegenover staan ook De Rijk, Fer, BMI, Wijnaldum. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2019 - 10:15 schreef VVout het volgende:[..] Ik heb het idee dat het vangnet in Nederland te groot is en er te weinig voor ze op het spel staat en daardoor de mentaliteit en bijbehorende inzet onvoldoende is. Zo gauw dat ze dat beseffen komen ze weer terug en dit zal niet positief uitpakken op de waarde van onze spelers. Ja zoiets klinkt logisch. Ik zit hier nu al een aantal weken over na te denken, maar gelukkig ben ik niet de enige dus. Iedereen is wel euforisch, maar er zijn 2 kanten van de medaille... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met bv. Wijnaldum noem je een speler op die in een iets onstuimigere wijk de ellende links heeft kunnen laten leggen, ook veel aan zij familie gehad hierbij. Met Fer en BMI en de Rijk weet ik dit niet zo, maar Wijnaldum heeft hierover al vaker wat verteld en ik geloof dat die andere drie dat ook wel mee hebben gekregen van thuis uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Karsdorp kan wel eens een oplossing gaan zijn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: een fitte karsdorp zeker , maar hoe fit is hij ? en als je al zo lang niet gespeeld hebt loop je eenvoudig tegen nieuwe blessures aan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karsdorp, ja die speelt ook voor een minimum jeugdloon. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Extra kwaliteit kunnen we altijd gebruiken , die loopt wel gaten dicht. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: De kip. Zonder kip geen ei. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Blessurevrij wel. Karsdorp geen Haps nr. 2? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gok dat Nieuwkoop over 1,5 uur gepresenteerd wordt bij Heerenveen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja het zijn renners maar goed bal afpakken in inleveren bij Kokcu of Berghuis :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als middenvelder of back? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ie hetzelfde speelt als bij ons dan als ervaren revalidant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Spannend hoor nog een half uurtje |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Op basis van wat? v Rhijn heeft daar net voor een jaar getekend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Für diese Suchanfrage wurden keine Ergebnisse gefunden. Vorschlag:
Überprüfe die Eingabe auf Tippfehler. Versuche es mit anderen Suchbegriffen. Versuche es mit allgemeineren Suchbegriffen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan hebben ze een andere prutser.
SC Heerenveen neemt Ricardo van Rhijn over van AZ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor dat Karsdorp komt, tja en dan nog een spits naast Jorgensen. Staat er wel een team met ietwat meer potentie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt zonde van Bart. Hij was écht veelbelovend..zodanig dat ik dacht dat hij beter zou worden dan Karsdorp. Dat kan toch niet weg zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht ik ook, maar laat het gewoon niet zien helaas. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2019 - 17:34 schreef ar het volgende:Echt zonde van Bart. Hij was écht veelbelovend..zodanig dat ik dacht dat hij beter zou worden dan Karsdorp. Dat kan toch niet weg zijn. Dat is hij niet geworden maar blijft een goeie back fijn voor hem om naar Heerenveen te gaan
Succes Bart |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nieuwkoop gaat niet naar Heerenveen bluffert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2019 - 18:35 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat is hij niet geworden maar blijft een goeie back fijn voor hem om naar Heerenveen te gaan Succes Bart Okay, succes bij Heerenveen Bart.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Reservelamp ook een contract gehad? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ze hadden Willem Janssen 4 jaar geleden bij de Tukkers moeten halen nu is hij veel te oud |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar toen hadden we hem niet nodig. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Waarom is iedereen opeens zo positief over Willem Janssen? Is een prima stabiele verdediger hoor, maar laten we nou niet doen alsof het een gemiste kans is geweest. Trage verdedigers genoeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vroegah weet je, Hendriks, Geertruida nu dus in gaan brengen en hopen dat dat restje ervaring het nog over de streep kan trekken en vooral geen spelers er bij gaan halen die op zijn retour zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iedereen? Alleen ouwe Willem zegt Weer eens wat. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
En er zijn altijd mensen die klakkeloos aannemen wat Willem roept. Maar iedereen is inderdaad wel een beetje overdreven ;) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 09:48 schreef ViezeFurr het volgende:En er zijn altijd mensen die klakkeloos aannemen wat Willem roept. Maar iedereen is inderdaad wel een beetje overdreven ;) Denk dat de groep mensen die het klakkeloos aannemen steeds kleiner gaat worden, Vieze.
Willem begint steeds minder objectief te worden, hij heeft zijn clubje bevriende mensen in de voetballerij die hij ontziet of zelfs naar voren duwt. Heb nu dan ook de indruk dat deze Willem Jansen ook op een of andere manier aan hem is verbonden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hoi ben jij er nog gaat alles goed met je zie je het dit jaar wel zitten met onze club Wij worden allemaal oud maar welke Willem bedoel je |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees wel heel rare dingen, Karsdorp kopen zonder geld ? Die Argentijn moet 2 milj kosten ? Kortom om een liedje te citeren " het duurt te lang" Telkens weer zie ik niets op de feyenoord site, maakt mij angstig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik verwacht toch nog een move van berghuis naar psv , lozano en bergwijn worden in verband gebracht met hernieuwde interesse , mocht dit daadwerkelijk gebeuren schakelen psv vol gas voor berghuis ze moeten dan wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 12:15 schreef de bluffer het volgende:[..] Hoi ben jij er nog gaat alles goed met je zie je het dit jaar wel zitten met onze club Wij worden allemaal oud maar welke Willem bedoel je WvH natuurlijk maat.. Ja man hier gaat alles goed met jou ook Bluffie..(?) Ik zie het altijd zittende onze club denk enkel dat we het lastig gaan krijgen om kampioen te worden.. Hoe denk jij erover dit seizoen..(?) Laten we hopen dat we allemaal oud mogen worden he.. Doe je de groeten aan Doutze van me bluf..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 12:54 schreef piet de paler het volgende:Ik lees wel heel rare dingen, Karsdorp kopen zonder geld ? Die Argentijn moet 2 milj kosten ? Kortom om een liedje te citeren " het duurt te lang" Telkens weer zie ik niets op de feyenoord site, maakt mij angstig Dan neem je toch de trein terug..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 13:20 schreef kenny het volgende:ik verwacht toch nog een move van berghuis naar psv , lozano en bergwijn worden in verband gebracht met hernieuwde interesse , mocht dit daadwerkelijk gebeuren schakelen psv vol gas voor berghuis ze moeten dan wel Maar dan is het gewoon 20 miljoen natuurlijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er mag niemand weg zegt Jaap.
Huilen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel een plan hebben, das meer dan wat het bestuur heeft tot nu toe. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
1,2,3,4 komt er nog wat van? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niks in kas.. 0 We moeten er het mee doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Want dan zijn er niet voldoende spelers |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Er liggen echt wel een paar munten of alles is naar Jens gegaan de Messi van Zuid |
|
|
|