BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - donderdag 08 augustus 2019 - 10:52   quote  deeplink  
leuke aankoop maar het is afwachten hoe goed hij is , liverpool haalt sepp v/d berg voor zijn positie dus hoe goed is johnsten nou werkelijk , op zijn spelersprofiel staat dat hij 1.81 is dat vind ik niet groot voor CV , dirk heeft gebelt met liverpool maar ik geloof echt niet dat liverpool cadeautjes geeft omdat dirkie belt
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 augustus 2019 - 11:07   quote  deeplink  
Als Barreal gekocht wordt, is er dan geen vertrouwen in Bannis?
netsurfer
 netsurfer - donderdag 08 augustus 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:07 schreef CobusIII het volgende:
Als Barreal gekocht wordt, is er dan geen vertrouwen in Bannis?
Met alle respect, heb jij Bannis aan het werk gezien? Die heeft nog zeker 2 jaar nodig. Zo snel mogelijk verhuren en dan maar hopen dat hij de laatste stappen nog gaat maken.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 augustus 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:15 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Met alle respect, heb jij Bannis aan het werk gezien? Die heeft nog zeker 2 jaar nodig. Zo snel mogelijk verhuren en dan maar hopen dat hij de laatste stappen nog gaat maken.
Ik weet het oprecht niet, maar Barreal is ook pas 18 en blijkbaar dan verder in zijn ontwikkeling. En als Wolfwinkel komt dan is Barreal bankzitter en dus ook voor de toekomst?
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 augustus 2019 - 11:27   quote  deeplink  
Ik zeg overigens niet dat Barreal een slechte aankoop is. Ik probeer alleen de impact te begrijpen van een aantal transfers.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 08 augustus 2019 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:27 schreef CobusIII het volgende:
Ik zeg overigens niet dat Barreal een slechte aankoop is. Ik probeer alleen de impact te begrijpen van een aantal transfers.
Het zijn vooral 'afwachten en vooral maar hopen' transfers. Het is wat het is.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 08 augustus 2019 - 13:36   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/51452-tt-wolverhampton-wanderers-wil-summerville.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Positivo
 Positivo - donderdag 08 augustus 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Het gaat beginnen Heereveen kost wat kost winnen!
Vermeer, Haps, Johnson, Bothegin, Karsdorp, Tapia, Fer, Berghuis, Narsingh, Larsson, Sinistera
kenny
 kenny - donderdag 08 augustus 2019 - 23:57   quote  deeplink  
ik hoop dat feyenoord nog doorpakt met die argentijnse LCV Marcos Senesi , dan hoef je ook niet met een blok fer en tapia voor je verdediging te spelen , bottegin en janarie zijn de zwakke schakels in dit elftal , wolfswinkel en die Barreal vind ik minder noodzakelijk , vind het voorin best wel goed bezet zeker als jorgensen weer fit is of je moet larsson kunnen slijten dan zou die barreal zeker wel welkom zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2019 - 07:59   quote  deeplink  
Spits extra is hard nodig.
Berghuis op 10....Variatie is je verrassing.
Positivo
 Positivo - vrijdag 09 augustus 2019 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2019 - 23:57 schreef kenny het volgende:
ik hoop dat feyenoord nog doorpakt met die argentijnse LCV Marcos Senesi , dan hoef je ook niet met een blok fer en tapia voor je verdediging te spelen , bottegin en janarie zijn de zwakke schakels in dit elftal , wolfswinkel en die Barreal vind ik minder noodzakelijk , vind het voorin best wel goed bezet zeker als jorgensen weer fit is of je moet larsson kunnen slijten dan zou die barreal zeker wel welkom zijn
Nee een scorende spits heb je nodig anders krijg je het in veel wedstrijden onnodig moeilijk. Steven met Kokcu erachter , Narsingh en Sini op de vleugels.
Toornstra kan weleens kind van de rekening worden of Jaap kiest de makkelijke weg en zet Sini ernaast.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2019 - 08:37   quote  deeplink  
Jaap moet nog anticiperen op al die veranderingen.
Dus dat Vetorecht valt ook wel weer mee.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:13   quote  deeplink  
Zo wat komt er nog uit de hoed de komende dagen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:
Zo wat komt er nog uit de hoed de komende dagen.
Lapia de twin van Tapia haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:22   quote  deeplink  
Cavia.
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:25   quote  deeplink  
Ik hoop toch wel dat de eerder genoemde transfers nog doorgang krijgen. Euforie is kij iets te groot. Natuurlijk hebben we goed gespeeld, maar dit was ook geen beste tegenstander. Wanneer je een ploeg treft die de achterhoede vol onder druk zet ga je t nog steeds niet redden met wat er gister achterin stond. Hoop echt op nog 2 verdedigers erbij en een spits!
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:43   quote  deeplink  
Ik hoop juist dat er eerst nog wat vertrekken. We hebben nu teveel spelers waardoor er kwalitatief minder getraind gaat worden. Ayoub, Hansson, Wehrmann, Verdonk, van Beek van mij mogen deze allemaal voor een habbbekrats vertrekken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:43   quote  deeplink  
Euforie mag best zijn, dit was van beter niveau dan Trencin en als ik iedereen mag geloven is dit Feyenoord het slechtste ooit, dus als je dan 4-0 wint, mag je terecht blij zijn.

En we weten allemaal dat dit niet de beoogde basis was, dat maakt t mooier.
Jascre
 Jascre - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:51   quote  deeplink  
Ik vraag me af wat er gebeurt als er een spits komt. Als berghuis dan weer op t middenveld speelt gaat t ten kosten van het tapia/fer blok. Terwijl ik denk dat zij juist de reden waren dat t liep gister. Als je berghuis op de flank zet passeer je sini en narsingh... lastige keuze voor stam lijkt me
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 09:43 schreef Stylzz het volgende:
Euforie mag best zijn, dit was van beter niveau dan Trencin en als ik iedereen mag geloven is dit Feyenoord het slechtste ooit, dus als je dan 4-0 wint, mag je terecht blij zijn.

En we weten allemaal dat dit niet de beoogde basis was, dat maakt t mooier.
Er zullen er toch aardig wat sneuvelen gezien Jorgensen, Berghuis, Larsson, Sinisterra, Narsingh. Het zal mij niets verbazen dat Berghuis, wanneer Jorgensen fit is, als linkerspits komt te spelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:55   quote  deeplink  
Stam wil juist niet met dat "blok" spelen.
Die roept aldoor dat hij met de punt naar achteren wil spelen, dus met 1 controleur en twee aanvallende middenvelders.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:
Die roept aldoor dat hij met de punt naar achteren wil spelen, dus met 1 controleur en twee aanvallende middenvelders.
Verschuivende panelen. Wellicht dat Jaap met nieuwe verdedigers weer terug gaat naar wat hij in beginsel wilde: aanvallend en dwingender spelen op de helft van de tegenstander.
Zoiets gaf hij aan medio juni?
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:
Leuk maar dan moet hij met de buitenspelers breder gaan spelen. Dit kan niet met Berghuis op rechts en Larsson op links
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 09:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verschuivende panelen. Wellicht dat Jaap met nieuwe verdedigers weer terug gaat naar wat hij in beginsel wilde: aanvallend en dwingender spelen op de helft van de tegenstander.
Zoiets gaf hij aan medio juni?
Precies. Maar gisteren bouwde hij zekerheid in door Tapia voor Burger te laten spelen.
Dus speel je met zes "verdedigers" In plaats van vijf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:01 schreef Leuv het volgende:

[..]

Leuk maar dan moet hij met de buitenspelers breder gaan spelen. Dit kan niet met Berghuis op rechts en Larsson op links
Dat hoeft niet per se. Maar is wel verstandig met een echte spits in de punt.
Met een valse spits ga je gewoon veel positie wisselingen doorvoeren met die vijf voorin.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies. Maar gisteren bouwde hij zekerheid in door Tapia voor Burger te laten spelen.
Dus speel je met zes "verdedigers" In plaats van vijf.
Maar Fer heeft wel de kwaliteit om door te schuiven als het moet. Dat is een wapen waar je tijdens de wedstrijd mee kan schakelen...
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 augustus 2019 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:54 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Maar Fer heeft wel de kwaliteit om door te schuiven als het moet. Dat is een wapen waar je tijdens de wedstrijd mee kan schakelen...
Fer wordt hier toch wel schromelijk overschat.
kenny
 kenny - vrijdag 09 augustus 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 11:12 schreef Leuv het volgende:

[..]

Fer wordt hier toch wel schromelijk overschat.
onderschat , is een belangrijke pion op het middenveld brengt kracht rust op het middeveld , gisteren ook belangrijk stuurt tapia en elftal ,
Leuv
 Leuv - vrijdag 09 augustus 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 11:24 schreef kenny het volgende:

[..]

onderschat , is een belangrijke pion op het middenveld brengt kracht rust op het middeveld , gisteren ook belangrijk stuurt tapia en elftal ,
Geen voetballend vermogen, traag in de omschakkeling en weinig vernuft.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 augustus 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 11:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

Geen voetballend vermogen, traag in de omschakkeling en weinig vernuft.
Traag is ie zeker..
kenny
 kenny - vrijdag 09 augustus 2019 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 08:17 schreef Positivo het volgende:

[..]

Nee een scorende spits heb je nodig anders krijg je het in veel wedstrijden onnodig moeilijk. Steven met Kokcu erachter , Narsingh en Sini op de vleugels.
Toornstra kan weleens kind van de rekening worden of Jaap kiest de makkelijke weg en zet Sini ernaast.
dus je wilt met 4 aanvallers gaan spelen , narsingh en sini op de buitenkant (nieuwe spits )en berghuis erachter , dan hou je maar plaats voor kokzu en fer op het middenveld en dan met v/d heijden en bottegin ?? niet weer moord en brand gaan schreeuwen hier he positivo dat het allemaal ruk is omdat er verloren wordt

je kan met deze verdediging niet aanvallend spelen en er is geen geld , nou dan is het eerste belangrijk dat je bottegin en janarie gaat vervangen dat is cruciaal voor dit elftal , hoef je ook niet meer met 2 verdedigende middenvelders te spelen en kan je met mannetje meer voorin aanvallender gaan spelen , natuurlijk zou een spits welkom zijn maar deze verdediging vervangen is vele malen belangrijker
kenny
 kenny - vrijdag 09 augustus 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 09:51 schreef Jascre het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurt als er een spits komt. Als berghuis dan weer op t middenveld speelt gaat t ten kosten van het tapia/fer blok. Terwijl ik denk dat zij juist de reden waren dat t liep gister. Als je berghuis op de flank zet passeer je sini en narsingh... lastige keuze voor stam lijkt me
precies , daarom proberen die argentijnse LCV te halen , ik begrijp dat er geen geld is maar een RCV zou ik ook graag zien
Positivo
 Positivo - vrijdag 09 augustus 2019 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 11:36 schreef kenny het volgende:

[..]

dus je wilt met 4 aanvallers gaan spelen , narsingh en sini op de buitenkant (nieuwe spits )en berghuis erachter , dan hou je maar plaats voor kokzu en fer op het middenveld en dan met v/d heijden en bottegin ?? niet weer moord en brand gaan schreeuwen hier he positivo dat het allemaal ruk is omdat er verloren wordt

je kan met deze verdediging niet aanvallend spelen en er is geen geld , nou dan is het eerste belangrijk dat je bottegin en janarie gaat vervangen dat is cruciaal voor dit elftal , hoef je ook niet meer met 2 verdedigende middenvelders te spelen en kan je met mannetje meer voorin aanvallender gaan spelen , natuurlijk zou een spits welkom zijn maar deze verdediging vervangen is vele malen belangrijker
Lezen jongen mijn god wordt hier af en toe echt moe om alles zes keer te vertellen. Ja 4 aanvallers met natuurlijk een ander centrum moet kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 augustus 2019 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 13:14 schreef Positivo het volgende:

[..]

Lezen jongen mijn god wordt hier af en toe echt moe om alles zes keer te vertellen. Ja 4 aanvallers met natuurlijk een ander centrum moet kunnen.
Lekker denigrerend ook, mister high iq..
kenny
 kenny - vrijdag 09 augustus 2019 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 08:17 schreef Positivo het volgende:

[..]

kan goed lezen , maar je hebt gelijk er staat dat er andere CV moeten komen , lekker duidelijk
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2019 - 18:03   quote  deeplink  
Ik ben er helemaal klaar voor.
Het volgende nieuwsblok,
Hansson vertrekt, Jan Arie verkast en er komen 2 Argentijnen .
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2019 - 18:05   quote  deeplink  
Tapia wordt verhoert , Vente verhuurd , en er komt een enorme neger als spits .
Die af en toe even naar Tilburg rijdt ( Cobus)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 18:05 schreef van geil het volgende:
Tapia wordt verhoert , Vente verhuurd , en er komt een enorme neger als spits .
Die af en toe even naar Tilburg rijdt ( Cobus)
hahaha
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:05   quote  deeplink  
eerste bod 6 miljoen,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49763&abbr=fr12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:15   quote  deeplink  
Die gaat kome..
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 19:15 schreef RenatoBos het volgende:
Die gaat kome..
https://www.transfermarkt.nl/marcos-senesi/profil/spieler/469781
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 19:15 schreef RenatoBos het volgende:
Die gaat kome..
https://www.transfermarkt.nl/marcos-senesi/profil/spieler/469781
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:17   quote  deeplink  
1 miljoen erbij en we hebben hem..
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Is dat dan de duurste aankoop ooit?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 19:41 schreef CobusIII het volgende:
Is dat dan de duurste aankoop ooit?
Mede duurste aankoop bij 7 miljoen (lazovic)
kenny
 kenny - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:54   quote  deeplink  
hoop echt dat het lukt , feyenoord begint steeds meer gestalte te krijgen jorgensen ook aan het trainen , krijg er steeds meer vertrouwen in , mede ook door japie wat de juiste man is voor feyenoord
Positivo
 Positivo - vrijdag 09 augustus 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:
1 miljoen erbij en we hebben hem..
Hoop het !
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 09 augustus 2019 - 20:18   quote  deeplink  
Hoop het ook.....
FFvhL
 FFvhL - vrijdag 09 augustus 2019 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Staat als een paal: bericht geschreven door Damian Villagra
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2019 - 20:36   quote  deeplink  
Zo is dat , wie is de andere ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

0.0317978