|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik dacht dat Gaich ook werd genoemd. Dat is een echte spits, maar daar hoor je niks meer over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ze hadden wel interesse , hebben zij hem te pakken ? zou jammer zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Bommel wil Ribery naar PSV halen. Meest bizarre gerucht van deze window tot nu toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als er plots 6!miljoen word geboden voor 1 speler, dan zou je zeggen dat er xtra munten zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Er was al een potje over, we hebben een positief resultaat gehad afgelopen seizoen, en we heben voor 18 verkocht. Die 6 zou sowieso op eigen kracht moeten lukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De mogelijkheden worden zoveel meer alleen al door anders denken. Laat Sjaak samen met Rob Dirk Stanley en Stam gewoon even hun werk doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Andere mensen, nieuwe netwerken. Dat zie je terug: Stam en Kuijt hebben hun contacten gebruikt. En blessures veroorzaken mede de niet vooraf te regisseren mutaties.
Gisteren nog maar eens anders die wedstrijd tegen Dynamo bekeken. De positiewisselngen zijn een verademing. Er zit meer tevens meer snelheid in. En dan gaat het lage tempo van de beide CVers de te meer opvallen.
Tenslotte twijfelgeval Tapia. Toch idd wat minder sterk dan eerder gedacht. Kreeg veel vrijheid van deze tegenstander maar gebruikte dit vooral voor vele obligate breedtepassjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Engelse markt gesloten dacht ik |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 - 09:45 schreef FR-Henk het volgende:Andere mensen, nieuwe netwerken. Dat zie je terug: Stam en Kuijt hebben hun contacten gebruikt. En blessures veroorzaken mede de niet vooraf te regisseren mutaties. Gisteren nog maar eens anders die wedstrijd tegen Dynamo bekeken. De positiewisselngen zijn een verademing. Er zit meer tevens meer snelheid in. En dan gaat het lage tempo van de beide CVers de te meer opvallen. Tenslotte twijfelgeval Tapia. Toch idd wat minder sterk dan eerder gedacht. Kreeg veel vrijheid van deze tegenstander maar gebruikte dit vooral voor vele obligate breedtepassjes. Stam heeft niets te netwerken trainen moet ie. Tapia wil cashen niet meer opstellen zag er niets speciaals aan zoals elk seizoen niets is met Tapia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Met een beetje Amerikaanse $$$$ moet dat geen probleem zijn! Een echte buffel zo te zien. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ziet er prima uit hopelijk geen loze geruchten...... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Leuk die spits, maar wij hebben toch geen 10 miljoen lijkt me? En als die er wel is spendeer die dan aan een goeie verdediger |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Als alles klopt zou de komende dagen die edgar lE toch tekenen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waar komt die 10M vandaan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achachbar wil Feyenoord wel helpen met oplossen spitsen probleem. Humor heeft Ananas wel. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ik ga ervan uit dat de investeerders er zijn en de spits en Senesi binnenkort vast liggen kan niet anders of Toverland zit verhalen uit de duim te zuigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lazio schijnt 13 miljoen op ome Adolf geboden te hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 - 18:24 schreef yoghurt17 het volgende:Leuk die spits, maar wij hebben toch geen 10 miljoen lijkt me? En als die er wel is spendeer die dan aan een goeie verdediger mee eens , verdediger prioriteit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeet de Argentijnse poederdozen, die komen niet |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: ... En waarom niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat we ze niet kunnen betalen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat doen de investeerders toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die zijn dr toch nog lang niet gekkie |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dat dacht ik dus ook! $$$$$$$ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tenzij we natuurlijk enorme door verkoop percentages afspreken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De Amerikanen lijkt me niet nee. Maar kreeg de indruk dat er op korte termijn ook extern naar geld gezocht is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaich zag ik echt wel zitten. Maar als er al 13 geboden word voor zo'n mannetje.. tsja, bye bye |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Maar stel nou he... wij hebben c.a. 3 miljoen,Ik noem maar wat, te besteden. Waarom reizen er dan 2 mensen naar Aragentinie om naar mensen van boven de 6 miljoen euro te kijken. Ik hoor dat zo vaak intersse in die of in die. En dan blijkt het een speler die ongeveer 3x t bedrag is dan wat men in gedachte heeft. Je hoeft geem scout of topagent te zijn om dat van te voren te weten, dus welke idioten lopen daar rond? Of hebben we miljoenen waar wij niet van afweten? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er was toch ook al 6M geboden? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Geloof nou maar dat er geld is of komt, Feyenoord gaat deze transferperiode nog flink verrassen. Zo niet, dan zal dat hele verhaal met deze investeerder(s) wel een opgezet verhaal zijn om mensen te loozen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wellicht dat de VVF misschien nog een donatie hebben gedaan of garant staan voor. Kan me niet voorstellen dat er al amerikanen zijn ingesprongen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
.... Zou maar zo kunnen, ze gaan in ieder geval niet voor Jan Doedel naar Argentinië! |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Dat laatste begin ik me dus af te vragen... heb me de laatste jaren vaker verbaasd over het 'scouting beleid' en de interesse in spelers van 12 miljoen terwijl we nog niet eens 1 mln te besteden hadden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zaakwaarnemers die de prijzen voor hun spelers opvijzelen door geveinsde interesse van Feyenoord houden ons flink bezig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 - 23:38 schreef CobusIII het volgende:Wellicht dat de VVF misschien nog een donatie hebben gedaan of garant staan voor. Kan me niet voorstellen dat er al amerikanen zijn ingesprongen... Moet je toch ook niet willen. Nog meer geleend geld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee, maar waar komt de 10M vadaan? Dat is de vraag... |
|
|
|