|
|
CobusIII
|
|
|
Mooi, dan zijn er niet zoveel zorgen. Elftal heeft al een paar versterkingen, alleen nog spits en CV |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
De geruchten omtrent Adolfo Gaich worden steeds sterker. 10M zou ik wel erg veel vinden, hopelijk gaat dit niet ten koste van een nieuwe LCV/ Marcos Senesi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 11:57 schreef windoweyes het volgende:De geruchten omtrent Adolfo Gaich worden steeds sterker. 10M zou ik wel erg veel vinden, hopelijk gaat dit niet ten koste van een nieuwe LCV/ Marcos Senesi. Mocht ie echt kome; laat ik me snor staan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zou toch geweldig zijn eindelijk weer iets veelbelovends. Al vraag ik mij wel sterk af van welk geld en moet er wel ook nog een goeie cv aan worden toegevoegd. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dat wordt nog wat bij de wedstrijden tegen 020. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat sjaak deze week gas geeft en een paar argentijnen weet vast te leggen , spits en 2 centrum verdedigers zijn hard nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er moet heel veel gebeuren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat we derde gaan worden geen probleem maar wel met een beleid en visie , feyenoord vergeet al jaren door te selecteren , zie je dat spelers over hun top heen zijn ofdat ze het niveau niet aankunnen afscheid nemen van elkaar , nu loopt feyenoord vast er is geen geld enz enz , begrijp ook goed dat de erfenis van v geel is maar ik had meer verwacht van de kuyt foundation |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hey chicos, ¿ya están en movimiento? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ar misdraagt zich al jaren hier. Niet meer in het gAReel te houden.
Welklicht dat De KENNER uit Zeeland hulp kan bieden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik stel een hele normale vraag ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In het buitenlands ar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik mail wat int Spaans, mochten onze Argentijnse vrinden meelezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoorde iets met hijo en puta |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Binnenkort terugkeer van Forumlid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sinds wanneer ken jij Spaans? |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ik wacht nog even af het zou de bedoeling zijn dat die edgar deze week zou tekenen dan heb je toch al een compleet nieuwe achterhoede zijn. Daarbij zullen ze ook echt nog wel een aanvaller halen en verder moeten we ook niet vergeten dat we jorgenson en toornstra missen. Ik ga nog niet mee in alle negativiteit. Het is nou ernmaal zo dat jeugd moet leren constant te worden zie bijvoorbeeld burger die ik tegen southampton geweldig vond en het de afgelopen week ook erg moeilijk had |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 23:14 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Ik wacht nog even af het zou de bedoeling zijn dat die edgar deze week zou tekenen dan heb je toch al een compleet nieuwe achterhoede zijn. Daarbij zullen ze ook echt nog wel een aanvaller halen en verder moeten we ook niet vergeten dat we jorgenson en toornstra missen. Ik ga nog niet mee in alle negativiteit. Het is nou ernmaal zo dat jeugd moet leren constant te worden zie bijvoorbeeld burger die ik tegen southampton geweldig vond en het de afgelopen week ook erg moeilijk had Nuchtere, heldere bijdrage. En zo zit het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffffff jij...jij ken helemaal niks dus doe nou net niet of je Spaans ken lul de behangar.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lul de behangar? Heb jij cursus Spaans gevolgd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik niet die hijo de putar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 23:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Pffffff jij...jij ken helemaal niks dus doe nou net niet of je Spaans ken lul de behangar.. Je kunt toch lezen of niet, of zie jij Duitse taal manman |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Conjo El empapelador |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Amateurwerk heren. Voor het echte vuurwerk moet je bij geiltje en mij zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Bespaar me jullie vieze details ja. Beetje kunstgebitten uitwisselen.. bah. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoho. 50-ers zijn de jonge goden van nu, ja? Die geile is mogelijk wel aan het kunstgebitten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hoho. 50-ers zijn de jonge goden van nu, ja? Die geile is mogelijk wel aan het kunstgebitten. O ja. Excuus Henk. 50-ers zijn hot. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dat vind ik eng.. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ik ben wel weer klaar voor wat spektakel! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 22:25 schreef kenny het volgende:dat we derde gaan worden geen probleem maar wel met een beleid en visie , feyenoord vergeet al jaren door te selecteren , zie je dat spelers over hun top heen zijn ofdat ze het niveau niet aankunnen afscheid nemen van elkaar , nu loopt feyenoord vast er is geen geld enz enz , begrijp ook goed dat de erfenis van v geel is maar ik had meer verwacht van de kuyt foundation Zijn druk bezig en Fer Narsingh en Karsdorp zijn natuurlijk aanwinsten. De overigen is afwachten. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik vind t allemaal bijzonder. Het gaat van geen geld voor enige versterkingen naar spitsen van 10 miljoen tot radiostilte.. schiet mij maar lek. Zou me ook niks verbazen als er helemaal niks komt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Het maakt allemaal niet uit. Als je maar Europa League voetbal veilig kunt stellen. En goed voetbal gaat spelen.
De lat moet de komende drie seizoenen niet veel hoger. |
|
|
|