BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 07:28 schreef MightyAce het volgende:
Dubieuze constructie, verhandeld en doorverhuurd.
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 23:23 schreef Stylzz het volgende:
Nee, die Turken verhuren omdat ze te veel buitenlanders hebben
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2019 - 08:29   quote  deeplink  
Nelom misschien naar Willem II, haha
VVout
 VVout - dinsdag 13 augustus 2019 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2019 - 12:37 schreef ar het volgende:
Laat ik m'n haar groeien
Heb je zeker de VAR bij nodig ergens een spriet te ontdekken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 09:06   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/wilfried-bony-vitesse-held-en-city-topaankoop-duikt-op-in-league-two
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 09:19   quote  deeplink  
Narsingh en Fer hebben we er al gratis opgepikt ;)
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2019 - 10:16   quote  deeplink  
Zou ik nooit aan beginnen
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 08:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Heb je zeker de VAR bij nodig ergens een spriet te ontdekken.
Yep, en dan nog discutabel.
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 10:16 schreef MMM het volgende:
Zou ik nooit aan beginnen
Waarom niet.
Fysiek, technisch, kopsterk,knalt ze er aardig in.
Gratis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door ar --
MMM
 MMM - dinsdag 13 augustus 2019 - 10:28   quote  deeplink  
Klopt zijn leeftijd?

Best vreemd dat niemand hem meer wil hebben en nu op het 4e niveau in Engeland mee traint.
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 10:29   quote  deeplink  
Dat is wel een terechte vraag ja.
Misschien ook een beetje moe aan het worden
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Kan me herinneren dat ie vorig jaar behoorlijk zware blessure opliep en behoorlijk lang aan de kant bleef. Zal ook wel in de 30 zijn intussen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 10:57   quote  deeplink  
Is dertig, maar denk dat hij gewoon zelf een keuze wil maken
Bowie
 Bowie - dinsdag 13 augustus 2019 - 11:03   quote  deeplink  
Als die Li/Lé/Ié ??? doorgaat zitten wel al aan ZEVEN aankopen, lijkt me meer dan genoeg, dit seizoen dus opnieuw kwantiteit boven kwaliteit.

En net zoals ar schrijft ben ik van dit seizoen nu ook al uitgeput. Zei vrijdagochtend nog tegen een Feyenoordmaat dat ik voor 't eerst sinds ruim 1 jaar weer trots op de club was maar zondagmiddag zat ik voor de zoveelste keer sinds jaren weer met koppijn en veel chagrijn nog voor half vijf.

Ik ben er ook al klaar mee. Wat een kolerezooi is het bij de club, schrok gisteren dat zelfs Stam en Troost/Kuyt al op gespannen voet met elkaar staan.
Misschien is dit wel de reden van het maffe wisselbeleid tegen die Friezen.

Want waarom Burger laten staan, met legio balverlies iedere keer, Kökcu er uit als 1 van de weinigen die altijd vooruit denkt, opeens kabouter Ayoub die weer ronddrentelt, er was geen touw aan vast te knopen.

Aan het hele beleid overigens niet. Elia arrogant afwimpelen, maar Hansson is al afgeschreven, Azarkan gaat naar Dordt, dus alle ballen maar weer op Larsson die maar doorgaat met 1 goeie wedstrijd te laten volgen door 2 mindere.

En we zetten zo in op onze jeugd. Maar waarom dan een jonge Schot halen terwijl je Hendriks en Geertruida hebt??

Onze grote baas zit al weken in de VS, komt ie nog terug dit jaar???
Waar blijven die investeerders?
Wat is er waar van die geruchten dat we nog 2 aankopen gaan doen in Argentinië.

En al dit geouwehoer kan ons al de kop kosten voor augustus voorbij is. Gelukkig gaan we Europees dan wel naar de playoffs maar in de competitie zullen de komende 2 wedstrijden gewonnen moeten worden.

Anders is het crisis, en zie ik onze Jaap misschien ook wel een record vestigen, de eerste trainer van Feyenoord die oktober nog geen eens haalde.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 augustus 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 11:03 schreef Bowie het volgende:
Als die Li/Lé/Ié ??? doorgaat zitten wel al aan ZEVEN aankopen, lijkt me meer dan genoeg, dit seizoen dus opnieuw kwantiteit boven kwaliteit.
En ook nog eens spelers waar de trainer eigenlijk niet op zit te wachten.

quote:

En net zoals ar schrijft ben ik van dit seizoen nu ook al uitgeput. Zei vrijdagochtend nog tegen een Feyenoordmaat dat ik voor 't eerst sinds ruim 1 jaar weer trots op de club was maar zondagmiddag zat ik voor de zoveelste keer sinds jaren weer met koppijn en veel chagrijn nog voor half vijf.
Ik betrapte mijzelf daar zondag ook op.

quote:
Anders is het crisis, en zie ik onze Jaap misschien ook wel een record vestigen, de eerste trainer van Feyenoord die oktober nog geen eens haalde.
Jaap gaat voor de GertJan Verbeek bokaal.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 11:34   quote  deeplink  
Als we die kerk halen geef ik t op.
kenny
 kenny - dinsdag 13 augustus 2019 - 11:42   quote  deeplink  
quote:

Ik ben er ook al klaar mee. Wat een kolerezooi is het bij de club, schrok gisteren dat zelfs Stam en Troost/Kuyt al op gespannen voet met elkaar staan.

Want waarom Burger laten staan, met legio balverlies iedere keer, Kökcu er uit als 1 van de weinigen die altijd vooruit denkt, opeens kabouter Ayoub die weer ronddrentelt, er was geen touw aan vast te knopen.

Aan het hele beleid overigens niet. Elia arrogant afwimpelen, maar Hansson is al afgeschreven, Azarkan gaat naar Dordt, dus alle ballen maar weer op Larsson die maar doorgaat met 1 goeie wedstrijd te laten volgen door 2 mindere.

En we zetten zo in op onze jeugd. Maar waarom dan een jonge Schot halen terwijl je Hendriks en Geertruida hebt??

En al dit geouwehoer kan ons al de kop kosten voor augustus voorbij is. Gelukkig gaan we Europees dan wel naar de playoffs maar in de competitie zullen de komende 2 wedstrijden gewonnen moeten worden.

emiel schellevis en iwan van duren hadden het er ook al over , dat het een chaos is binnen feyenoord , moet wel zeggen het doet pijn om mijn cluppie zo te zien afglijden , ook van de aankopen ben ik niet onder de indruk fer narsingh en karsdorp kunnen goede aankopen worden ALS ze fit worden en blijven , maarja ALS hebben we (nog)niks aan , Kelly johnston vraag ik me werkelijk af of dit versterkingen zijn , die edcar le ook zo'n geval heeft tig clubs gehad en mag ook nu verhuurd worden aan ons dat zegt ook genoeg , en dan worden mensen naar argentinie gestuurd en horen we enkele namen en vervolgens loopt dit ook dood , en dan het gesteggel tussen troost/kuyt en jaap wordt ik ook niet vrolijk van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door kenny --
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 11:43   quote  deeplink  
Eens.
2 goede wedstrijden en de link naar Feyenoord is al weer gelegd.
Bovendien zitten we al ok in die positie's.
Vermeulen lalebak
ZZ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door ar --
kenny
 kenny - dinsdag 13 augustus 2019 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 11:43 schreef ar het volgende:
Eens.
Vermeulen lalebak
ZZ
haha de witte chinees lult wel meer raak
kenny
 kenny - dinsdag 13 augustus 2019 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 11:43 schreef ar het volgende:
Eens.
Vermeulen lalebak
ZZ
haha de witte chinees lult wel meer raak
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 12:30   quote  deeplink  
In transferperiodes is het de kunst om dicht bij de werkelijke bronnen te blijven, de hoofdrolspelers zelf en wat zij zeggen.
Het zijn al die rioolsites die onjuiste verwachtingen oproepen en -daarmee- teleurstellingen.
Ergo, de club wordt daar dan op aangekeken door haar achterban.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 augustus 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 12:30 schreef FR-Henk het volgende:
In transferperiodes is het de kunst om dicht bij de werkelijke bronnen te blijven, de hoofdrolspelers zelf en wat zij zeggen.
Het zijn al die rioolsites die onjuiste verwachtingen oproepen en -daarmee- teleurstellingen.
Ergo, de club wordt daar dan op aangekeken door haar achterban.
Bedankt voor de tip (FR-)Henk. Ik kijk vanaf nu alleen nog maar op de socials van Nencini, Ié, Barreal en Adolfo. ;)
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[..]

Doelde meer op dubieus als in welke goede speler komt er nou in zo'n situatie terecht.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 12:47 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip (FR-)Henk. Ik kijk vanaf nu alleen nog maar op de socials van Nencini, Ié, Barreal en Adolfo. ;)
Hahaha!
Maar je weet ook dat interpretaties en analyses van zgn. kenners in het voetbalwereldje als feiten worden geformuleerd.
Op een bepaald moment gaan dergelijke aannames op de vlucht en eindigen als waarheid voor nietsvermoedende lezers.
Het is een aloude truc.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 13:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahaha!
Maar je weet ook dat interpretaties en analyses van zgn. kenners in het voetbalwereldje als feiten worden geformuleerd.
Op een bepaald moment gaan dergelijke aannames op de vlucht en eindigen als waarheid voor nietsvermoedende lezers.
Het is een aloude truc.
Ik snap je.

Wat ook altijd zo vermoeiend is, is het klakkeloos overnemen van vage berichten/geruchten op alle voetbalsites.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 13:47 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ik snap je.

Wat ook altijd zo vermoeiend is, is het klakkeloos overnemen van vage berichten/geruchten op alle voetbalsites.
Ja, ergerniswekkend. Maar ze verdienen aan ons die er op kijken. Klinkt lullig, maar het is de aloude roddelbladen tactiek. Triggeren en verhaal bouwen, regelmatig gebaseerd op een beetje rook en vooral duim.
Positivo
 Positivo - dinsdag 13 augustus 2019 - 14:02   quote  deeplink  
quote:

Precies zoals ik mij voel! Ben er ook al helemaal klaar mee. Ga je naar Argentinië, waarom???? die spelers zijn echt niet geïnteresseerd in ons. Van Ginkel maar hopen dat ie wat kan kopen en verkopen voor zijn spaarvarken en Stam maar zeuren om kwaliteit, terwijl hij niet echt blijk geeft van enige visie. Nou ja we kunnen lekker 1 jaar doorgaan op het forum wie opstellen Geertruida of Bothegin terwijl wij allemaal weten dat het allemaal geen ene kut uitmaakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door Positivo --
Leuv
 Leuv - dinsdag 13 augustus 2019 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 14:02 schreef Positivo het volgende:

[..]

Precies zoals ik mij voel! Ben er ook al helemaal klaar mee. Ga je naar Argentinië, waarom???? die spelers zijn echt niet geïnteresseerd in ons. Van Ginkel maar hopen dat ie wat kan kopen en verkopen voor zijn spaarvarken en Stam maar zeuren om kwaliteit, terwijl hij niet echt blijk geeft van enige visie. Nou ja we kunnen lekker 1 jaar doorgaan op het forum wie opstellen Geertruida of Bothegin terwijl wij allemaal weten dat het allemaal geen ene kut uitmaakt!
Precies, ze kunnen er allemaal geen ene klote van.
Enige lichtpuntjes zijn Berghuis en Kokcu.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 14:15   quote  deeplink  
En dat voor 5 miljoen salaris pp. natuurlijk.
Leuv
 Leuv - dinsdag 13 augustus 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 14:15 schreef FR-Henk het volgende:
En dat voor 5 miljoen salaris pp. natuurlijk.
gekke Henkie zeker
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 14:56   quote  deeplink  
Nee, gekke Feyenoord zeker.
We kunnen veel betere aankopen gewoon niet betalen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2019 - 14:57   quote  deeplink  
Edgar Ié schijnt zijn contract al getekend te hebben. Nummer 32 krijgt ie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:13   quote  deeplink  
EB2jYuFX4AATTqp.jpg
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:16   quote  deeplink  
Mooi, daar is Ie. Welkom.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:23   quote  deeplink  
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing met ons mee oyaa oyee
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing mets ons mee oyaa oyee
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:31   quote  deeplink  
Hij zet handtekeningen op zn vingers en houdt van eenvoudige horloges.
En hij is moederziel alleen op de foto.
van geil
 van geil - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:35   quote  deeplink  
Stam wordt verwend
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing met ons mee oyaa oyee
Oya lele, ik voel me plots weer zo oya lele, Doe het nog een keer zo oya lele, zing mets ons mee oyaa oyee
Lekkere Karen.. :)
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 15:31 schreef FR-Henk het volgende:
Hij zet handtekeningen op zn vingers en houdt van eenvoudige horloges.
En hij is moederziel alleen op de foto.
Met een portret van jou op z'n shirt Henk.
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2019 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:
Onze nieuwe nummer 4
Nog open..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 15:45 schreef ar het volgende:

[..]

Met een portret van jou op z'n shirt Henk.
Ik begrijp alleen Spaans, ar.
Positivo
 Positivo - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:24   quote  deeplink  
Hij ziet er hongerig uit dat moet je hebben
van geil
 van geil - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Paar tanden eruit trekken , ziet hij er wat gevaarlijker uit.
Of wa Piet ?
ar
 ar - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 15:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen Spaans, ar.
Con un retrato de ti en su camisa Henk
Zo dan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:42   quote  deeplink  
Zouden jullie van deze man een 2e hands scooter kopen?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:44   quote  deeplink  
Of mag hij met je dochter uit hahaha
Hij kan wel met Botje praten . Wat een leuke kwinkslag ha hs
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2019 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 15:49 schreef ar het volgende:

[..]

Nog open..
Maar nog maar 1 vacature
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 13 augustus 2019 - 17:34   quote  deeplink  
https://voetbalflitsen.nl/nieuws/784de3/feyenoord-hoeft-slechts-helft-van-oorspronkelijke-vraagprijs-voor-adolfo-gaich-te-betalen
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - dinsdag 13 augustus 2019 - 17:37   quote  deeplink  
Meteen doen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2019 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2019 - 16:31 schreef ar het volgende:

[..]

Con un retrato de ti en su camisa Henk
Zo dan.
Zo dan?
No comprendo.
Positivo
 Positivo - dinsdag 13 augustus 2019 - 17:44   quote  deeplink  
Leuk bericht eerst zien dan geloven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

0.0344791