|
|
Positivo
|
|
|
Leuk bericht eerst zien dan geloven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kopen ze alsnog Stevie :)) |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Napoli heeft echt te veel geld.
Maar wij hebben Ié! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En na vanavond kopen we ook Biseswar terug. Want als je ouwe club je vraagt zeg je geen nee. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
geruchten uit argentinie worden sterker dat feyenoord een bod gaat doen op die spits Gaich , schijnt ook dat san Lorenzo geld nodig heeft , komt goed uit kunnen ze een mooie packet deal maken op Gaich en Marcos Senesi , zou lekker zijn 2 goede aankopen die hebben we echt nodig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:09 schreef kenny het volgende:geruchten uit argentinie worden sterker dat feyenoord een bod gaat doen op die spits Gaich , schijnt ook dat san Lorenzo geld nodig heeft , komt goed uit kunnen ze een mooie packet deal maken op Gaich en Marcos Senesi , zou lekker zijn 2 goede aankopen die hebben we echt nodig En uiteindelijk komt Kerk van Utrecht. Welkom bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Die pelkas lekker spelertje man |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:09 schreef kenny het volgende:geruchten uit argentinie worden sterker dat feyenoord een bod gaat doen op die spits Gaich , schijnt ook dat san Lorenzo geld nodig heeft , komt goed uit kunnen ze een mooie packet deal maken op Gaich en Marcos Senesi , zou lekker zijn 2 goede aankopen die hebben we echt nodig Bron grote duim en waar halen we het geld vandaan voor twee spelers? Je mag hopen maar zou mij erbij neerleggen dat er niets komt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:28 schreef Positivo het volgende:[..] Bron grote duim en waar halen we het geld vandaan voor twee spelers? Je mag hopen maar zou mij erbij neerleggen dat er niets komt. Met behulp van investeerders als je de geruchten mag geloven. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ja of een combideal met Pelkas, biseswar en die keeper van Paok |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja dat zeggen ze maar heb er weinig vertrouwen in |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
afwachten en hopen , van de aankopen tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk je kan niet verder met v/d heijden daar moet gewoon een vervanger voor komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op safari met Jan Arie, nu in de Beekse Bergen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Argentijnse media spreekt over een aantal clubs, maar Feyenoord wordt nergens genoemd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
rechtsbuiten , dus wat moet je ermee, en kabouter plop. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Rob Jansen is zijn zaakwaarnemer. Wel apart om te lezen dat Feyenoord geen 15 miljoen bij elkaar krijgt om Senesi en Gaich te halen en in die Zuid Europese landen honderden miljoenen uitgegeven worden. Sevilla 200 miljoen etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is allemaal vrij logisch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stevie wonder ja, van de onze blijven ze af.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stevie wordt verkocht voor 25. Barreal vervanger :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2019 door ar -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo en zondag wil ik die nieuwe verdediging zien |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zou geweldig zijn als Gaich en Senesi echt zouden komen, maar ik vrees dat we dit geld niet hebben en niet gaan krijgen. Een 4-4-2 met Gaich en Jorgensen lijkt me ook wel wat
----------------------vermeer------------------- Karsdorp--------Edgar Le-----Senesi-------Haps -----------Fer--------------Tapia------------ Berghuis---------------------------------Kokcu--- --------------Jorgensen---------Gaich---------- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 15:38 schreef yoghurt17 het volgende:Zou geweldig zijn als Gaich en Senesi echt zouden komen, maar ik vrees dat we dit geld niet hebben en niet gaan krijgen. Een 4-4-2 met Gaich en Jorgensen lijkt me ook wel wat ----------------------vermeer------------------- Karsdorp--------Edgar Le-----Senesi-------Haps -----------Fer--------------Tapia------------ Berghuis---------------------------------Kokcu--- --------------Jorgensen---------Gaich---------- Gebasseerd op Youtube ? Manomanoman... |
|
|
|
|
Knillis
|
|
|
Op papier ziet de opstelling er leuk uit,maar zie hier 4 namen staan die niet reeel zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Gebaseerd op het feit dat het niveau van de spelers die in de eredivisie rondlopen inmiddels onderdoen van het niveau van (veel) spelers uit de Zuid-Amerikaanse competities. Een een spits die bij Argentinie o20 speelt en er de nodige goals heeft ingelicht in de Argentijnse competitie is op zeker een versterking. Daarbij zie je in de filmpjes heus wel terug of iemand iets heeft of niet. En die Gaich is een sterke spits met veel sleur en vecht werk. een die bij Feyenoord past! En een Argentijnse slager is altijd welkom het kan nou eenmaal niet slechter dan wat er nu staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Welke 4 zijn dat? Op Senesi en Gaich na zit iedereen al bij Feyenoord (ervan uitgaande dat Le definitief is). |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 16:01 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Gebaseerd op het feit dat het niveau van de spelers die in de eredivisie rondlopen inmiddels onderdoen van het niveau van (veel) spelers uit de Zuid-Amerikaanse competities. Een een spits die bij Argentinie o20 speelt en er de nodige goals heeft ingelicht in de Argentijnse competitie is op zeker een versterking. Daarbij zie je in de filmpjes heus wel terug of iemand iets heeft of niet. En die Gaich is een sterke spits met veel sleur en vecht werk. een die bij Feyenoord past! En een Argentijnse slager is altijd welkom het kan nou eenmaal niet slechter dan wat er nu staat. dan kunnen we ook deze opstelling maken:
-----------Yoghurt17 Stylzz----MightyAce----VVout----kenny ----van geil-------Igor ----------piet de paler FR-Henk----Positivo------Leuv
En wie ik vergeten ben mijn excuses. Jullie kunnen mekkeren vanaf de reservebank !!! |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Positivo is dat de spits die in argentinie gescout is? Mooie argentijnse naam haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 16:16 schreef Leuv het volgende:[..] dan kunnen we ook deze opstelling maken: -----------Yoghurt17 Stylzz----MightyAce----VVout----kenny ----van geil-------Igor ----------piet de paler FR-Henk----Positivo------Leuv En wie ik vergeten ben mijn excuses. Jullie kunnen mekkeren vanaf de reservebank !!! Ik mis MMM op het middenveld, we hebben iemand nodig die er lekker hard ingaat. En ik zou een aanval met van geil en Henk proberen, ze koppen elkaars voorzetjes zo lekker in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 16:16 schreef Leuv het volgende:[..] dan kunnen we ook deze opstelling maken: -----------Yoghurt17 Stylzz----MightyAce----VVout----kenny ----van geil-------Igor ----------piet de paler FR-Henk----Positivo------Leuv En wie ik vergeten ben mijn excuses. Jullie kunnen mekkeren vanaf de reservebank !!! COOLSINGEEEEEELLLL |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha. Van Geil achter me? Never nooit niet! En ziet bovendien zn teamspelers niet. Zet m op doel en dan vooral hard schieten. Wordt ie kerel van.
Zo, genoeg voorzetten gegeven. Nou mag die ouwe geile weer |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 16:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik mis MMM op het middenveld, we hebben iemand nodig die er lekker hard ingaat. En ik zou een aanval met van geil en Henk proberen, ze koppen elkaars voorzetjes zo lekker in. Nee, het is MMM of Geile, niet beide....dan spelen ze alleen naar elkaar...net zo als Berghuis en v Persie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 16:41 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee, het is MMM of Geile, niet beide....dan spelen ze alleen naar elkaar...net zo als Berghuis en v Persie hahaha, maar het zijn wel onze sterspelers ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hahaahah, vooral Geile is onze (bruine) ster speler... |
|
|
|
|
Knillis
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 16:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Welke 4 zijn dat? Op Senesi en Gaich na zit iedereen al bij Feyenoord (ervan uitgaande dat Le definitief is). Jorgensen en Le bijvoorbeeld en denk dat tapia ook verkocht gaat worden |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 - 16:16 schreef Leuv het volgende:[..] dan kunnen we ook deze opstelling maken: -----------Yoghurt17 Stylzz----MightyAce----VVout----kenny ----van geil-------Igor ----------piet de paler FR-Henk----Positivo------Leuv En wie ik vergeten ben mijn excuses. Jullie kunnen mekkeren vanaf de reservebank !!! Ben een echte stopper 1.91 en puur verdediger. In de spits niets te zoeken af en toe een kopballetje:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben al mijn hele leven spits. Een soort Jancker ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat me raden. Op hoog niveau. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Mooi zetten we in de wedstrijd wel om rechtsback kan ook. 1.91 op hoog niveau dus Ar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar