|
|
Positivo
|
|
|
quote: EL is meebegroot voor zwarte cijfers dan moet je het wel 100 procent halen. Anders heb je weer een probleem! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
EL is niet mee begroot. Volgens de tv net wel nodig om zwarte cijfers te schrijven, maar dat lijkt me vreemd. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:EL is niet mee begroot. Volgens de tv net wel nodig om zwarte cijfers te schrijven, maar dat lijkt me vreemd. Ja hoorde het toch goed lijk mij ook sterk. Door is toch geld , geld voor een talentvolle spits hopelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als andere dingetjes tegenvallen , dan kan het zeker nodig zijn ook al is het niet begroot. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:EL is niet mee begroot. Volgens de tv net wel nodig om zwarte cijfers te schrijven, maar dat lijkt me vreemd. Is ook gewoon niet waar, we schrijven al jaren zwarte cijfers, en daar komen transfers en EL bovenop. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:EL is niet mee begroot. Volgens de tv net wel nodig om zwarte cijfers te schrijven, maar dat lijkt me vreemd. Klopt .. is gewoon onzin toch. Tot de kwartfinales moet er alleen maar geld bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als het boekjaar synchroon loopt met de transfer window, kan het zeker wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Denk bijvoorbeeld aan iets minder toeschouwers dan begroot. bijvoorbeeld 500 minder. dat is 500 maal de kaartjes maal de wedstrijden . Maar ook 500 maal minder biertjes en kroketten als voorbeeld...
Of onderhoud veld 200.000 wat door zware regenval of juist door droogte 300.000 wordt etc etc. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ben je met jezelf in gesprek geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 20:49 schreef van geil het volgende:[..] Denk bijvoorbeeld aan iets minder toeschouwers dan begroot. bijvoorbeeld 500 minder. dat is 500 maal de kaartjes maal de wedstrijden . Maar ook 500 maal minder biertjes en kroketten als voorbeeld... Of onderhoud veld 200.000 wat door zware regenval of juist door droogte 300.000 wordt etc etc. Hogere stoeltjes voor onze bankzitters |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: vrijwel geen spits (1)
De laatste spits voordat de zomervakantie in het zuiden is afgelopen. Op de A12 vanuit Duitsland is het de hele vrijdag al wat druk met terugkerend vakantieverkeer. Ook in het zuiden is het behoorlijk druk. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 15:54 schreef MightyAce het volgende:[..] vrijwel geen spits (1) De laatste spits voordat de zomervakantie in het zuiden is afgelopen. Op de A12 vanuit Duitsland is het de hele vrijdag al wat druk met terugkerend vakantieverkeer. Ook in het zuiden is het behoorlijk druk. :) |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
is janssen al verkocht aan die Mexicanen, want die argentijn lijkt mij een groot risico alla Cruz die later na ons pas echt goed en nuttig is geworden of lazovic. Krijg je Jansen en onze Deen terug aan het ballen is dat een doorverkoop van 40 tot 50 miljoen samen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door kraaitje -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja al een tijdje terug |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Domme keuze van hem net met een EK voor de deur |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niemand heeft hem ooit van het hebben van veel intelligentie beschuldigd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Summerville naar Leeuwarden? |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
hadden hem beter voor 2 miljoen pond aan de wolves verkocht |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
klopt hebben maar 6 miljoen betaald die Mexicanen, gemiste kans |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
7 spelers binnen , nog 4 te gaan voor een compleet elftal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft de eerste optie om de Argentijnen Álvaro Barreal en Marcos Senesi vast te leggen. Dat weet het Algemeen Dagblad te melden. Beide spelers zouden voor een bedrag rond de 6 à 7 miljoen euro te halen zijn. Zaakwaarnemers Henk Timmer en Henk van Ginkel keerden samen met een Argentijnse zakenpartner deze week terug van een bezoek aan Buenos Aires, waarbij zij spraken met de clubs van de twee Argentijnen. Probleem bij Feyenoord is dat het nu onduidelijk is wie de beslissingen neemt. Commercieel directeur Mark Koevermans is nog de enige overgebleven directeur met tekenbevoegdheid.
Jaap Stam zou het tweetal graag naar Rotterdam zien verhuizen. Senesi ziet hij als een zeer bruikbare optie als linkercentrale verdediger, terwijl Barreal wordt gezien als een groot talent die binnen nu en drie jaar veel geld kan opbrengen. "Ik ben de trainer, ik moet met de spelers werken en ik weet dus ook wat we nodig hebben", aldus Stam. "Logisch dus dat ik een belangrijke stem heb in wie Feyenoord aantrekt. Dat lijkt me volkomen normaal. Maar alles gaat in overleg, hoor."
Intern is daarover binnen de club een tweestrijd gaande. Dirk Kuyt ziet liever dat in plaats van Barreal een van de talenten uit de eigen jeugdopleiding de stand-in en later opvolger van Steven Berghuis gaat worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als de op reeel is dat de speler ook uit eigen jeugd kan komen snap ik Dirk volledig, maar als het als pakket van twee spelers te halen is met daarin een linker CV Jaap en Sjaak ook.
Waneer wordt de directeurs positie nou eindelijk eens ingevuld en is Sjaak als plaatsvervangend TD dus niet tekenbevoegd??? Wat een zooitje toch en nog geen uitzicht op hoe we dit gaan invullen. Nu dit ten kosten gaat om beslissingen te nemen en er tweestrijd dreigt te ontstaan wel een dingetje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als die Argentijnen zouden komen, waarom zijn ze er dan nog niet? Enige wat ik kan bedenken is dat ze een constructie aan t vormen zijn waardoor t niet illegaal wordt met investeerders Extern eigenaarschap mag niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En Barreal is een buitenspeler. We hebben een nr 9 nodig.
Pik gewoon Bony op desnoods |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 - 10:41 schreef Stylzz het volgende:Als die Argentijnen zouden komen, waarom zijn ze er dan nog niet? Enige wat ik kan bedenken is dat ze een constructie aan t vormen zijn waardoor t niet illegaal wordt met investeerders Extern eigenaarschap mag niet. Open vragen: - waar zijn die binnengekomen transfermiljoenen dan? - waarom ga je eerst voor goedkope, weinig aansprekende b-spelers? - wat is er eigenlijk waar van dit verhaal? - waarom specifiek in Argentinië winkelen? - hoeveel zaakwaarnemers en tussenpersonen gaan hier aandeel in hebben?
Goddomme, tis dat ik maandag weer ga werken en dat het kutweer is. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Seydou Doumbia zijn contract is ontbonden bij Girona. Misschien een mooie tijdelijke oplossing. Scoorde aan de lopende band bij CSKA Moskou en Sporting Lissabon. Wel 31 jaar. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er moet gewoon een goede LCV komen v/d heijden en v beek kan gewoon echt niet en als er een goede te halen is in argentinie moet je dat gewoon doen en dan kan kuyt er wel op tegen zijn maar waarom dan 3 ton betalen voor een jeugdspeler die naar blijkt gewoon niet goed genoeg is en wat stam ook voorzichtig aangeeft voorlopig niet kan gebruiken , kuyt wil dat er meer gebruik gemaakt wordt van de jeugd en vervolgens haalt hij een speler die niet gescout is maar die is aanbevolen na een telefoontje voor 3 ton pfff , als het aan kuyt ligt wil hij alles gaan bepalen met zijn grote dirk kuyt show wordt een beetje moe van die gozer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Adolfo Gaich heeft inmiddels hoogstpersoonlijk gereageerd op de geruchten dat Real Betis Sevilla al een concrete aanbieding zou hebben neergelegd voor hem. De spits benadrukt in gesprek met Ataque Futbolero dat hij nog niets te horen heeft gekregen op formeel gebied. Er is dus zeker nog hoop voor Feyenoord, al erkent Gaich verder wel dat Engeland zijn droombestemming is qua competitie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 - 12:30 schreef kenny het volgende:er moet gewoon een goede LCV komen v/d heijden en v beek kan gewoon echt niet en als er een goede te halen is in argentinie moet je dat gewoon doen en dan kan kuyt er wel op tegen zijn maar waarom dan 3 ton betalen voor een jeugdspeler die naar blijkt gewoon niet goed genoeg is en wat stam ook voorzichtig aangeeft voorlopig niet kan gebruiken , kuyt wil dat er meer gebruik gemaakt wordt van de jeugd en vervolgens haalt hij een speler die niet gescout is maar die is aanbevolen na een telefoontje voor 3 ton pfff , als het aan kuyt ligt wil hij alles gaan bepalen met zijn grote dirk kuyt show wordt een beetje moe van die gozer Sluit ik mij volledig bij aan! Kuyt haalt zelf iemand van liverpool die nog nooit bekeken is door feyenoord. Die Senesi geloof ik wel in, zie ik graag komen. Zeker gezien onze gebrekkige achterhoede. Echter vind ik 6 miljoen voor die Barreal wel veel geld. Pikkie is 19 en is nog weinig over te vinden op t internet. Daarbij hebben we genoeg buitenspelers en kan je 6 miljoen beter in een spits investeren. Leg er 2 bij en je hebt die Gaich misschien. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 - 13:29 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Sluit ik mij volledig bij aan! Kuyt haalt zelf iemand van liverpool die nog nooit bekeken is door feyenoord. Die Senesi geloof ik wel in, zie ik graag komen. Zeker gezien onze gebrekkige achterhoede. Echter vind ik 6 miljoen voor die Barreal wel veel geld. Pikkie is 19 en is nog weinig over te vinden op t internet. Daarbij hebben we genoeg buitenspelers en kan je 6 miljoen beter in een spits investeren. Leg er 2 bij en je hebt die Gaich misschien. mee eens , gaat wel om beide argentijnen voor 6 a 7 milj , ik verwacht rond de 4,5 a 5 milj voor die LCV we hebben toch tony en st juste verkocht en hansson voor 1 milj dus lijkt mij dat er weldegelijk wat te besteden is ook ik zou het mega vinden als ook die Gaich zou komen , stel je koopt hem voor 13milj en vervolgens na 2 jaar voor 40 milj is toch geen slechte deal lijkt mij , probleem is iemand moet het bedrag investeren en dat is het struikelblok maar nogmaals zo'n LCV is gewoon bittere noodzaak , johnston is volgens div media en jaap zelf voorlopig niet te gebruiken (waarom is deze jongen eigenlijk gehaald ? terwijl je zelf een LCV talent Hendriks hebt lopen ) en van Edgar le verwacht ik ook niet veel je moet gewoon v beek en vd heijden zien te slijten dan is er wat meer ruimte om nog een LCV te halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaich duurt nu alweer paar weken. Lijkt een spelletje te worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dolberg in gesprek......met Feijenoord? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens de media moet die 25 miljoen opleveren, dat zou echt bizar zijn, een bankzitter. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Tsja. Dat is "hype" die Ajax heet. Daar hebben ze nu eenmaal een waslijst aan spelers voor de absolute top aangeleverd. Suarez, Sneijder, Cruijff, Van Basten, Bergkamp en ga maar door. Maar ook in mindere mate spelers als Eriksen, Alderweireld en Kanu.
Zelfs de "Miquel Nelom van Ajax" Mitchell Dijks voetbalt nu gewoon in de Serie A.
Het heeft - denk ik - ook wel wat met de bravoure te maken waarmee ze worden grootgebracht. Daardoor zijn ze in staat het in het buitenland te maken.
Maar laat Ajax de komende tien jaar nu maar met rust in je hoofd. Dat wordt echt het Bayern München van Nederland.
Wij moeten een eigen identiteit houden. En eens af van Ajax te noemen in iedere zin met Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jij noemt 020 , en het bayern van Nederland man lul ze niet zo omhoog. Ik vond gisteren de eerste helft bagger. Ik kijk alleen naar MIJN Feyenoorde als we gaan winnen tegen de zgn kelienere ploegen kom je erg dichtbij. Vroeg of laat krijgen ze bij die ploeg die ik niet noem ruzie over geld. Laten we afspreken dat we die stad staat ploeg gewoon niet meer noemen, het is de meest gehate ploeg in de competitie en niet waard om ons te vergelijken hoe slecht het ook moge gaan! |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Daarom. Bovendien hebben wij de mooiste club van Nederland. Een stadion met een goede fanatieke sfeer. Maar ook bij uitwedstrijden hoor je de Feyenoord-supporters in ieder stadion zingen. Dat is de aantrekkingskracht van Feyenoord. Die sfeer.
Daarom blijf ik mijn seizoenskaart verlengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog iemand die die Verdonk wilde houden? |
|
|