BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 augustus 2019 - 08:04   quote  deeplink  
Ongelooflijk.
MightyAce
 MightyAce - maandag 19 augustus 2019 - 08:27   quote  deeplink  
Is er al een spits? Waar blijven die Argentijnen?
netsurfer
 netsurfer - maandag 19 augustus 2019 - 09:23   quote  deeplink  
-1 Vooral voor hemzelf beter, te goed om als 3e back bij de selectie te hangen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 augustus 2019 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 08:27 schreef MightyAce het volgende:
Is er al een spits? Waar blijven die Argentijnen?
In het koningshuis en argentinie. Is die poch niet wat voor ons;)
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 augustus 2019 - 10:00   quote  deeplink  
Knopen doorhakken nog 2 weken tot het sluiten van de markt. Botje, Baco Arie en Larsson nog weg doen. Moeten toch wel 6 mln op kunnen leveren? Leggen we dit bij het geld van die investeerder en dan halen we Senesi en Gaich. Staat er een heel ander Feyenoord. Heb je Geertruida, Johnston en in het ergste geval van Beek nog achter de hand voor de cv positie. Leen je Vente een half jaar uit, hopen dat die er een paar inschiet en verkoop je hem in de winter. Kan je die investeerders alvast wat terugbetalen.
kenny
 kenny - maandag 19 augustus 2019 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 10:00 schreef yoghurt17 het volgende:
Knopen doorhakken nog 2 weken tot het sluiten van de markt. Botje, Baco Arie en Larsson nog weg doen. Moeten toch wel 6 mln op kunnen leveren? Leggen we dit bij het geld van die investeerder en dan halen we Senesi en Gaich. Staat er een heel ander Feyenoord. Heb je Geertruida, Johnston en in het ergste geval van Beek nog achter de hand voor de cv positie. Leen je Vente een half jaar uit, hopen dat die er een paar inschiet en verkoop je hem in de winter. Kan je die investeerders alvast wat terugbetalen.
mee eens , deze spelers hadden begin van dit seizoen al exit moeten zijn voeg er nieuwkoop ook bij dan heb je financieel wat meer ruimte om 1 of 2 ECHTE versterkingen te halen , nee maar troost en kuyt zijn trots zo op deze selectie en willen meer jeugd inbrengen en geen aankopen doen , maar wel een speler halen van 3 ton na een telefoon gesprek zonder dat hij bekeken is ,
kelly , fer , narsingh ,edgar le en karsdorp halen in de wetenschap dat ze vorig seizoen niet of nauwelijks gespeeld hebben , je weet dat je zulke spelers weer moet optrainen om wedstrijdfit en ritme te krijgen dat duurt weken of voor sommigen maanden om weer op dat niveau te komen , kijk naar Clasie vorig jaar die had 3 maanden nodig
het ergste is dat jaap hier op afgerekent wordt , hij kan noodgedwongen niet met een vast basis elftal spelen omdat de nieuwe jongens nog geen 90 min volhouden laat staan 3 wedstrijden in de week voeg er dan bij dat feyenoord speelt zonder spits en een toornstra die voor veel balans zorgt met zijn loop vermogen
het is triest om te zien dat het een groote tering zooi is bij onze club , geen AD geen TD en geen geld en een bij elkaar geraapt elftal wat volkomen uit balans is
en dan hebben we een jeugd opleiding die ook niet uitblinkt zonder elftal in de voetbalpyramide nee gaat lekker zo pfff

en dan vergeet ik nog ayoub wat wil feyenoord hier mee ?? 2e jaar weer bankzitten , ook verkopen die jongen , en Vente verhuren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 augustus 2019 - 13:21   quote  deeplink  
Jordy Wehrmann wordt per direct door Feyenoord aan FC Dordrecht uitgeleend en voormalig Feyenoorder Anass Achahbar traint voorlopig mee bik FC Dordrecht .
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 augustus 2019 - 16:50   quote  deeplink  
Hopelijk halen we anus achabar niet terug als centrum spits
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 augustus 2019 - 16:52   quote  deeplink  
We all ❤ Achabar
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - maandag 19 augustus 2019 - 17:16   quote  deeplink  
Vraag me af of er uberhaupt een plan B is word toch wel langzaam tijd. Dalijk is jorgenson alweer terug
netsurfer
 netsurfer - maandag 19 augustus 2019 - 17:20   quote  deeplink  
Denk dat men inmiddels met Plan G bezig is. Maar wel rustig aan natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 augustus 2019 - 18:02   quote  deeplink  
Der siebte Neue ist da: #H96 hat Emil #Hansson verpflichtet. ✍️ Der schwedische U21-Nationalspieler wechselt von @Feyenoord aus der niederländischen Eredivisie an den Maschsee.
netsurfer
 netsurfer - maandag 19 augustus 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Viel gluck
van geil
 van geil - maandag 19 augustus 2019 - 18:08   quote  deeplink  
Weer drie knaken in de fooienpot.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 augustus 2019 - 18:15   quote  deeplink  
Niet bekend hoeveel fooi we gekregen hebben?
Bij rijnmond vertelde een van die jokers dat die Argentijn toch gaat komen.......
kraaitje
 kraaitje - maandag 19 augustus 2019 - 18:26   quote  deeplink  
welke de spits of die verdediger
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 augustus 2019 - 18:27   quote  deeplink  
1 miljoen
van geil
 van geil - maandag 19 augustus 2019 - 19:36   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49900&abbr=fr12
Positivo
 Positivo - maandag 19 augustus 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Drie zaakwaarnemers Wassernan, Van Ginkel en Journalisten. Stam moet jeugd laten instromen is ie voor gehaald en wist ie van te voren het gesprek was niet in het
Chinees
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - maandag 19 augustus 2019 - 19:43   quote  deeplink  
Vind het helemaal geen onaardige oplossing vond het bij fortuna een erg sterke spits bijna niet van de bal te krijgen en pikte zijn doelpuntjes mee als 2e spits achter jorgenson een prima oplossing
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 augustus 2019 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 18:26 schreef kraaitje het volgende:
welke de spits of die verdediger
Het werd aangehaald door een van. Die mannen volgens mij toch beide.
Ze gingen er niet op door want ja Sparta is de club van Rotterdam ........,was het al voor hun
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 19 augustus 2019 - 21:13   quote  deeplink  
Ik weet het niet, zie toch liever een spits die er meteen staat.
Ruilen voor Vente zou ik wel een goeie optie vinden. En dan nog een spits halen die direct de concurrentie kan aan gaan met Jorgensen. Want wat als Jorgensen weer een blesurre heeft? Ben je weer van een spits afhankelijk, dan liever ook een vervanger voor Vente en is dot misschien een oplossing.
Positivo
 Positivo - maandag 19 augustus 2019 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 21:13 schreef yoghurt17 het volgende:
Ik weet het niet, zie toch liever een spits die er meteen staat.
Ruilen voor Vente zou ik wel een goeie optie vinden. En dan nog een spits halen die direct de concurrentie kan aan gaan met Jorgensen. Want wat als Jorgensen weer een blesurre heeft? Ben je weer van een spits afhankelijk, dan liever ook een vervanger voor Vente en is dot misschien een oplossing.
Gelijk een topper dan maar acht miljoen investeren gaat echt van kwaad tot erger.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 20 augustus 2019 - 09:58   quote  deeplink  
Opvallend dat het G-woord niet meer valt.
Het lijkt steeds meer een van de laatste (betaalbare) opties te worden die nog overblijft. Alhoewel de staat van fitheid ook als geen-optie kan gelden, uiteraard.
van geil
 van geil - dinsdag 20 augustus 2019 - 10:32   quote  deeplink  
De markt sluit de 31e ?
MMM
 MMM - dinsdag 20 augustus 2019 - 10:53   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een koopoptie op Sanesi en Barreal en het is ook de bedoeling dat ze voor 1 september worden aangetrokken. Het ligt allemaal wat ingewikkeld qua financiering maar het ziet er goed uit. Zeker nu er meer salarisbudget vrij komt met het vertrek van enkele spelers.

Sinclair Bischop, RTV Rijnmond.
kenny
 kenny - dinsdag 20 augustus 2019 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 10:53 schreef MMM het volgende:
Feyenoord heeft een koopoptie op Sanesi en Barreal en het is ook de bedoeling dat ze voor 1 september worden aangetrokken. Het ligt allemaal wat ingewikkeld qua financiering maar het ziet er goed uit. Zeker nu er meer salarisbudget vrij komt met het vertrek van enkele spelers.

Sinclair Bischop, RTV Rijnmond.
goede berichten hoop dat het lukt zeker die sanesi is zeer welkom , ik zat zelf ook al te denken dat feyenoord de EL voorrondes afwachten ivm de miljoenen die je krijgt in de poelfase
kenny
 kenny - dinsdag 20 augustus 2019 - 11:13   quote  deeplink  
feyenoord moet gewoon nog een paar spelers lozen , nieuwkoop , v/d heijden , v beek , ayoub en larsson , de meeste spelers gaan niet of nauwelijks spelen dit seizoen en zijn dure bankzitters
MMM
 MMM - dinsdag 20 augustus 2019 - 11:25   quote  deeplink  
Zoveel krijg je niet voor de EL.

Plus als Sanesi en Barreal komen wanneer gaan we puin ruimen?

CV's: Botteghin, van der Heijden, van Beek, Johnston, Ié, Geertruida. Plus Sanesi. 7 spelers voor 2 posities is WAANZIN!!

Barreal is een rechtsbuiten. Daar heb je Berghuis, Narsingh en Sinisterra al..
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 20 augustus 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Vd Heijden en Bott worden daardoor overbodig, Ayoub idem, en drukken zwaar op de begroting. Als deze 3 weg zijn plus wat verhuur talenten als Wehrmann, Summerville en Vente dan is er iig salaris gecreëerd. Dus het wachten is op verkoop.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door johan mansveld --
kenny
 kenny - dinsdag 20 augustus 2019 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 11:25 schreef MMM het volgende:
Zoveel krijg je niet voor de EL.

Plus als Sanesi en Barreal komen wanneer gaan we puin ruimen?

CV's: Botteghin, van der Heijden, van Beek, Johnston, Ié, Geertruida. Plus Sanesi. 7 spelers voor 2 posities is WAANZIN!!

Barreal is een rechtsbuiten. Daar heb je Berghuis, Narsingh en Sinisterra al..
klopt een paar milj , en je hebt nog wat inkomsten van je kaart verkoop en tv rechten

dat zeg ik ruimen moet feyenoord doorselecteren , Geertruida voorlopig als standin voor karsdorp gebruiken

barreal is een 18 jarig talent dat niet voor de basis komt eerder voor 019 of jong feyenoord , zie ook liever een linksbuiten komen en larsson exit
MMM
 MMM - dinsdag 20 augustus 2019 - 11:51   quote  deeplink  
Ik denk dat Barreal, die miljoenen kost, zeker niet voor O19 komt

Als Feyenoord dergelijke bedragen uitgeeft moet deze er staan vind ik
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:01   quote  deeplink  
Transferwaarde 1M.
Ik zou gezien de financiële situatie ook niet heel veel meer betalen.
Als investering dan een jaartje laten rijpen in 019 zou op zich te begrijpen zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 10:33 schreef CobusIII het volgende:
Dolberg in gesprek......met Feijenoord?
Verkocht 20/25 miljoen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:20   quote  deeplink  
netjes voor een bankzitter die al 2 jaar niet noemenswaardig heeft gevoetbald...
kenny
 kenny - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 11:51 schreef MMM het volgende:
Ik denk dat Barreal, die miljoenen kost, zeker niet voor O19 komt

Als Feyenoord dergelijke bedragen uitgeeft moet deze er staan vind ik
kan is moeilijk te beoordelen hoe goed hij daadwerkelijk is , vind hem ook geen must , vind die sanesi 10x belangrijker en hard nodig , zie liever sanesi en edgar in het centrum dan bootegin en v/d heijden
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:28   quote  deeplink  
Haps - Senesi - Lé - Karsdorp

Ik wordt er vrolijk van.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 12:28 schreef windoweyes het volgende:
Haps - Senesi - Lé - Karsdorp

Ik wordt er vrolijk van.
Ik ook. Raar eigenlijk. Zitten 2 spelers tussen waarbij we pas van 1 een halve wedstrijd hebben gezien. En ook nog eentje die de laatste 2 jaar niet of nauwelijks heeft gespeeld.
van geil
 van geil - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:20   quote  deeplink  
Smullen op voorhand
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:20 schreef van geil het volgende:
Smullen op voorhand
Voorpret is vaak leuker. Daarom is het ook mooi om Feyenoord supporter te zijn in de zomermaanden. Helaas begint daarna al snel de competitie weer....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:22 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Voorpret is vaak leuker. Daarom is het ook mooi om Feyenoord supporter te zijn in de zomermaanden. Helaas begint daarna al snel de competitie weer....
Competitie begint bij ons pas in oktober denk ik..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door RenatoBos --
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:19 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ik ook. Raar eigenlijk. Zitten 2 spelers tussen waarbij we pas van 1 een halve wedstrijd hebben gezien. En ook nog eentje die de laatste 2 jaar niet of nauwelijks heeft gespeeld.
Klopt, daar ben ik me van bewust.
Kan je na gaan in wat voor (verdedigende) armoe we eigenlijk leven.
van geil
 van geil - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:22 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Och , voorpret van neuken duurt ook langer dan de daad.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:31 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Klopt, daar ben ik me van bewust.
Kan je na gaan in wat voor (verdedigende) armoe we eigenlijk leven.
Maar dat is het manco bij de gehele NL competite. Daarom is denkelijk alles wat je uit buitenlandse competities haalt, gelijkwaardig of beter
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:20   quote  deeplink  
Gerucht: Marqués van Dordrecht, Feyenoord wil huurovereenkomst overnemen
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:
Gerucht: Marqués van Dordrecht, Feyenoord wil huurovereenkomst overnemen
Apart, ik dacht dat wij juist spelers aan Dordrecht verhuurden.

Maar ik las het gerucht ook op Twitter, zou dat nou alleen n.a.v. foto dat hij op de tribune in de Kuip zat zijn? Dan zijn er nog wel meer geruchten te bedenken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:41 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Apart, ik dacht dat wij juist spelers aan Dordrecht verhuurden.

Maar ik las het gerucht ook op Twitter, zou dat nou alleen n.a.v. foto dat hij op de tribune in de Kuip zat zijn? Dan zijn er nog wel meer geruchten te bedenken.
Ik zag Johan Boskamp ook op de tribune namelijk..
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zag Johan Boskamp ook op de tribune namelijk..
Precies. En die zit qua trainingsachterstand ook een beetje op hetzelfde niveau als Fer en Narsingh.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:52 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Precies. En die zit qua trainingsachterstand ook een beetje op hetzelfde niveau als Fer en Narsingh.
Contracteren dus..
Martinus7
 Martinus7 - dinsdag 20 augustus 2019 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 11:13 schreef kenny het volgende:
feyenoord moet gewoon nog een paar spelers lozen , nieuwkoop , v/d heijden , v beek , ayoub en larsson , de meeste spelers gaan niet of nauwelijks spelen dit seizoen en zijn dure bankzitters
Welke club zou die spelers willen hebben? Zowel qua spel- als salarisniveau......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

0.0344729