|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Het is de bedoeling dat Feyenoord voor 1 september zowel Marcos Senesi als Álvaro Barreal binnenhaalt. De Rotterdammers hebben op beide Argentijnen een koopoptie bedongen, en hoewel de financiering van beide spelers enigszins ingewikkeld is, ziet het er volgens Rijnmond-journalist Sinclair Bischop goed uit. "Zeker nu er meer salarisbudget vrij komt met het vertrek van enkele spelers ziet het er goed uit." Feyenoord zou tussen de zes en zeven miljoen euro moeten betalen voor het duo. Namens Feyenoord reisden Henk Timmer, Henk van Ginkel en een zakenpartner uit Argentinië onlangs af naar Zuid-Amerika om te praten over de 19-jarige aanvaller Barreal (Vélez Sarsfield) en de 22-jarige verdediger Senesi (San Lorenzo). Wordt vervolgd.
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl/nieuws/yvtxa3/feyenoord-heeft-uitstekende-papieren-om-argentijns-duo-alsnog-binnen-te-halen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou dit de kwaliteits injectie kunnen zijn ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dus gewoon aanmodderen totdat Nico fit is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Filmpjes zeggen niet veel maar tja het zijn geen doetjes en is wat je er ook van denkt investeringen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja maar wel een investering |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer Karsdorp Senesi Ie Haps Fer Toornstra Berghuis Barreal Jorgensen Narsingh Is dit het plaatje wat Stam in zijn hoofd heeft ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Weet ik niet. is het wat jij in je hoofd hebt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bod gedaan door Duitsers op Azarkan, voor de hoofdprijs zou ik hem laten gaan. Anders gewoon houden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tsja, hij schijnt een groot talent te zijn. Maar dat heb ik vaker gehoord, meestal breken dat soort jongens niet door.
Als ik Sjaak weer mag adviseren: vanaf een bod van minimaal 3 Mio Azarkan er over gesproken worden. Bij bedragen daaronder nemen ze hun zuster maar in de maling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Gunstige prijs ach so |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals Stam voetbalt nu , wel ja. Zou zelf nooit op deze manier voetballen met deze selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
LCV en een spits.
Rechtsbuiten overbodig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zullen ze ook nog voor die gauch gaan ? je hoort wel geruchten van meerdere clubs maar niets is definitief , ik blijf hopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ze hebben tony , st juste en hansson verkocht voor bij elkaar 19milj blijft er netto over misschien 9 a 10 milj , die sanesi en barreal kosten bij elkaar 6 a 7 milj dan heb je die geldschieters toch niet nodig ? die gauch speelt bij de zelfde club als sanesi en feyenoord heeft al een bod gedaan daarna werd het stil , mijn gevoel zegt ze nog steeds interesse hebben , laten we het hopen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Probeer het gewoon eens met Bannis in de basis. Kan nooit minder zijn dan Vente. Zoals afgelopen zondag met 4 buitenspelers in de basis spelen heeft geen zin. Zeker als ze niet continu van positie wisselen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maak me meer zorgen om de opstelling centraal achterin en middenveld |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Zolang Jaap Kelly en vd Heijden niet opstelt komt dat wel goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 07:55 schreef ViezeFurr het volgende:Probeer het gewoon eens met Bannis in de basis. Kan nooit minder zijn dan Vente. Zoals afgelopen zondag met 4 buitenspelers in de basis spelen heeft geen zin. Zeker als ze niet continu van positie wisselen. Ben het met je eens! Moeten gewoon met een spits spelen en Bannis is op dit moment de beste optie. Wat mij betreft kan je Azarkan ook wel eens inbrengen als Narsingh er doorheen zit. speelde gewoon goed in de voorbereiding en als een Schalke en Werder Brmen dit zien, waarom Stam dan niet. En natuurlijk zijn die gatsen jong, maar nou en! als ze goed genoeg zijn, zijn ze goed genoeg en dat zie je bij die spelertjes van 020 en psv die wel gewoon worden opgesteld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En deze niet, conclusie niet goed genoeg? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is een ? Van Larsson weten we het zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is een ? Van Larsson weten we het zeker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, maar de staf stelt ze niet op.. Die zien ze elke dag? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mochten we de groepsfase halen, komen er versterkingen Anders niet denk ik |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Waarom post jij alles dubbel?
Waarom post jij alles dubbel? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Via mobiel reageert de site soms niet tijdens posten, als je dan ongeduldig op de button ramt krijg je dubbele posts. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mikos Gouka, AD, verwacht vooralsnog geen spits. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat is een veilige uitspraak, de kans dat je hiermee de fout in gaat is kleiner dan andersom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook geen verdediger, maar dat was de vraag niet ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Mikos Gouka is een risicoloze journalist die bij de mediapartner van Feyenoord werkt. Alles waar hij mee komt staat een uur later op de site van Feyenoord. Al zijn ‘voorspellingen’ klinken als een vraag aan de persvoorlichter |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Er mag door een echte journalist weleens kritisch gevraagd worden naar de komst van een nieuwe technisch directeur, hoe het met de investeerders zit en wat de staat van het stadion is. Weet trouwens niet wie de communicatie adviseur is bij Feyenoord maar de afgelopen twee jaar lullen van alles maar komt er in de praktijk weinig van. Denk dat dit ook een groot deel van de onvrede veroorzaakt, telkens verwachtingen scheppen zonder dat iets concreet wordt. Geen daden maar woorden is het dus blijkbaar. Wat dat betreft echt amateuristisch..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door Jascre -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 11:59 schreef Jascre het volgende:Er mag door een echte journalist weleens kritisch gevraagd worden naar de komst van een nieuwe technisch directeur, hoe het met de investeerders zit en wat de staat van het stadion is. Weet trouwens niet wie de communicatie adviseur is bij Feyenoord maar de afgelopen twee jaar lullen van alles maar komt er in de praktijk weinig van. Denk dat dit ook een groot deel van de onvrede veroorzaakt, telkens verwachtingen scheppen zonder dat iets concreet wordt. Geen daden maar woorden is het dus blijkbaar. Wat dat betreft echt amateuristisch.. 1908% mee eens! En wanneer komt de opvolger van Jan de Jonge? Genant wat er op dit moment gebeurd binnen de club. Het komt stuurloos over..... |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:15 schreef Milo het volgende:[..] 1908% mee eens! En wanneer komt de opvolger van Jan de Jonge? Genant wat er op dit moment gebeurd binnen de club. Het komt stuurloos over..... Ja dat ook inderdaad. Maar de journalisten staan n beetje de waan van de dag te bespreken. Wie gaat nou echt de vragen stellen die er toe doen en de woordvoerders van Feyenoord nou toetsen op wat ze zeggen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat boeit mij dat bestuur, wij wilden de jonge. Weg en v Geel. Dus wijs eerst eens naar ons zelf, en ja een hoop onrust maar dat maken wij Zelf. En die journalisten ach wat wil je nu horen? Ploeg is naar de klote opheffen Feyenoord en met zn allen naar sparta ? Ik wil voetbal zien en overwinningen........wees eerlijk AZ zo financieel bedenkelijk als je maar kan denken , dak ingestort maar is zielig en wordt niet hard aangepakt, Twente ach moet ik meer zeggen Je moet je vuile was binnen houden,en als Feyenoord op de grond ligt schoppen wij mee. Nee prima jongens dan komt het goed
Zo en nu met de hond een stukkie wandelen |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:29 schreef Jascre het volgende:[..] Ja dat ook inderdaad. Maar de journalisten staan n beetje de waan van de dag te bespreken. Wie gaat nou echt de vragen stellen die er toe doen en de woordvoerders van Feyenoord nou toetsen op wat ze zeggen? En je denkt dat ze daar antwoord op gaan geven? |
|
|
|