|
|
VVout
|
|
|
En zo worden de fabeltjes geboren, wie ze uit de duim zuigt doet er dan ook weinig toe. |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Als er geen kritische vragen worden gesteld blijven ze onzin verkondigen. Niemand in de pers die ze er op afrekent. Onzin verkondigen zorgt voor wantrouwen bij de achterban. Wantrouwen zorgt voor onrust. Dat leidt in sommige gevallen zelfs tot reactionair beleid, wat de club niet ten goede komt. Ik denk dat het op communicatief vlak veel beter kan en dat die verantwoordelijkheid bij zowel de club als bij de journalistiek ligt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:35 schreef piet de paler het volgende:Wat boeit mij dat bestuur, wij wilden de jonge. Weg en v Geel. Dus wijs eerst eens naar ons zelf, en ja een hoop onrust maar dat maken wij Zelf. En die journalisten ach wat wil je nu horen? Ploeg is naar de klote opheffen Feyenoord en met zn allen naar sparta ? Ik wil voetbal zien en overwinningen........wees eerlijk AZ zo financieel bedenkelijk als je maar kan denken , dak ingestort maar is zielig en wordt niet hard aangepakt, Twente ach moet ik meer zeggen Je moet je vuile was binnen houden,en als Feyenoord op de grond ligt schoppen wij mee. Nee prima jongens dan komt het goed Zo en nu met de hond een stukkie wandelen Niet iedereen wilde dat... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:29 schreef Jascre het volgende:[..] Ja dat ook inderdaad. Maar de journalisten staan n beetje de waan van de dag te bespreken. Wie gaat nou echt de vragen stellen die er toe doen en de woordvoerders van Feyenoord nou toetsen op wat ze zeggen? Mee eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En ze betrappen op een (ontbrekende?) Visie? Wat meer op langere termijn bevragen zet de boel wat scherper en geeft meer duidelijkheid. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
En zo is dat piet volkomen mee eens! +1908 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
#Inminente Nadat hij geen economische overeenkomst met Samu Castillejo heeft bereikt, kiest Celta Vigo voor Sam Larsson. Dit is een Zweedse linkervleugel Celta de Vigo heeft een akkoord bereikt met Feyenoord voor 11 miljoen euro (voor 80%)#MercadodeFichajes |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat zou toch een giller zijn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hilarisch
Niet waar natuurlijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
#Inminente tras no llegar a un acuerdo económico con Samu Castillejo, el Celta de Vigo va a por Sam Larsson. Se trata de un extremo izquierdo sueco.El Celta de Vigo ha llegado a un acuerdo con el Feyenoord por 11millones de euros(por el 80%)#MercadodeFichajes
Larsson. Celta de Vigo. 11 miljoen.
WEG WEG |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:29 schreef Jascre het volgende:[..] Ja dat ook inderdaad. Maar de journalisten staan n beetje de waan van de dag te bespreken. Wie gaat nou echt de vragen stellen die er toe doen en de woordvoerders van Feyenoord nou toetsen op wat ze zeggen? Misschien mogen ze van Feyenoord bij een persconferentie die vragen niet stellen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Chongejonge....dat zou ik ook niet doen gezien hoe van geel hem behandeld heeft.... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Haal of huur een fitte spits bewezen goalgetter. Die haalt door een bal vast te houden het druk van het middenveld en de verdediging. Bal kan lang op de spits. Ook met goals worden Berghuis en co ontlast. Onzin om te wachten op Jorgensen die kan weer een terugval krijgen buiten dat neem aan dat het zijn laatste seizoen is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waarom zoeken ze steeds naar een rechtsbuiten ? |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 14:16 schreef MMM het volgende:#Inminente tras no llegar a un acuerdo económico con Samu Castillejo, el Celta de Vigo va a por Sam Larsson. Se trata de un extremo izquierdo sueco.El Celta de Vigo ha llegado a un acuerdo con el Feyenoord por 11millones de euros(por el 80%)#MercadodeFichajes Larsson. Celta de Vigo. 11 miljoen. WEG WEG Dit gelooft toch niemand? Voor 6 miljoen mag die ook weg verwacht ik, waarom zou celta 11 miljoen gaan bieden dan. Ik hoop t van harte, maar lijkt mij een gevalletje sprookverhaaltjes |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Omdat we al dik in de spitsen zitten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het echt zorgwekkend voor Kokcü |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gerucht, Groenland naar de Verenigde Staten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Waarom? Als Stam niet om hem heen kan, blijft hij gewoon staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als er een rechtsbuiten gezocht wordt door Stam , dan gaat Berghuis naar 10 . Toornstra is er ook nog. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:#Inminente Nadat hij geen economische overeenkomst met Samu Castillejo heeft bereikt, kiest Celta Vigo voor Sam Larsson. Dit is een Zweedse linkervleugel Celta de Vigo heeft een akkoord bereikt met Feyenoord voor 11 miljoen euro (voor 80%)#MercadodeFichajes in 2014 en 2017 was celta weldegelijk zwaar geinteresseert maar is het niet tot een transfer gekomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Enige melding dit. Kul dus |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je weet maar nooit , st juste ging ook weg als een donderslag bij heldere hemel , alleen geen 11 milj dat lijkt mij erg sterk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We treden de bijna onnavolgbare periode in. Clubs gaan nu een beetje jumpy worden. De laatste kansen, geld besteden etc. Draaikolk op gang.
ik verwacht niets, ik hoop iets. Toch Jaap? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik ook en ik snap het ook niet....Daar zit je echte kapitaal. Dat gaat berghuis niet meer opbrengen. We hadden hem nu moeten verkopen. Helaas is er te weinig animo.. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Er wordt weer veel te lang gewacht op het aantrekken van een spits, terwijl je nu al 6 verliespunten onnodig hebt opgelopen. Jorgensen is blessuregevoelig en heeft een hekel aan kunstgras, dus schiet toch eens op met het aantrekken van een goede spits. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord heeft EL poelfase nodig om zwarte cijfers te schrijven , ik denk echt dat ze wachten of we de poulfase halen of niet , |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 23:48 schreef ras het volgende:Er wordt weer veel te lang gewacht op het aantrekken van een spits, terwijl je nu al 6 verliespunten onnodig hebt opgelopen. Jorgensen is blessuregevoelig en heeft een hekel aan kunstgras, dus schiet toch eens op met het aantrekken van een goede spits. Ach dat is volgend jaar weer zo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De kans is groot dat Feyenoord er een Argentijnse aanwinst bij krijgt, meldt het Algemeen Dagblad donderdagochtend. Volgens de ochtendkrant is een akkoord tussen Feyenoord en San Lorenzo over de 22-jarige verdediger Marcos Senesi (links op de foto) nabij.
De jeugdinternational van Argentinië staat nog tot de zomer van 2020 onder contract bij zijn huidige club en moet volgens het AD circa zeven miljoen euro kosten. De vraag van San Lorenzo en het aanbod van Feyenoord komen naar verluidt steeds dichter bij elkaar in de buurt. De Rotterdammers verkochten Jeremiah St. Juste onlangs voor negen miljoen euro aan FSV Mainz 05 en hebben dus budget om de transfermarkt op te gaan.
Feyenoord haalde deze zomer met George Johnstond, Rick Karsdorp en Edgar Ié al drie nieuwe verdedigers naar De Kuip, terwijl ook Leroy Fer in het hart van de verdediging kan spelen. De club werd de laatste tijd al aan twee andere Argentijnen gelinkt: Adolfo Gaich en Álvaro Barreal. Hun komst lijkt echter minder waarschijnlijk.
De stadionclub komt donderdagavond om 19.30 uur in actie. Het Israëlische Hapoel Beer Sheva is dan de tegenstander in de Europa League. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben benieuwd? Karsdorp, senesi, Edgar, Haps? Botteghin geen aanvoerder meer. Band naar leroy? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 06:56 schreef Stylzz het volgende:De kans is groot dat Feyenoord er een Argentijnse aanwinst bij krijgt, meldt het Algemeen Dagblad donderdagochtend. Volgens de ochtendkrant is een akkoord tussen Feyenoord en San Lorenzo over de 22-jarige verdediger Marcos Senesi (links op de foto) nabij. De jeugdinternational van Argentinië staat nog tot de zomer van 2020 onder contract bij zijn huidige club en moet volgens het AD circa zeven miljoen euro kosten. De vraag van San Lorenzo en het aanbod van Feyenoord komen naar verluidt steeds dichter bij elkaar in de buurt. De Rotterdammers verkochten Jeremiah St. Juste onlangs voor negen miljoen euro aan FSV Mainz 05 en hebben dus budget om de transfermarkt op te gaan. Feyenoord haalde deze zomer met George Johnstond, Rick Karsdorp en Edgar Ié al drie nieuwe verdedigers naar De Kuip, terwijl ook Leroy Fer in het hart van de verdediging kan spelen. De club werd de laatste tijd al aan twee andere Argentijnen gelinkt: Adolfo Gaich en Álvaro Barreal. Hun komst lijkt echter minder waarschijnlijk. De stadionclub komt donderdagavond om 19.30 uur in actie. Het Israëlische Hapoel Beer Sheva is dan de tegenstander in de Europa League. Hoopvol nieuws! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Waarschijnlijk beter, aangezien Álvaro Barreal èn geen spits is (rechtsbuiten) èn geen 6M kost (1M), volgens transfermarkt.com. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Senesi rond dat zou topnieuws zijn sterke elftallen beginnen achterin!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Plus 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Plus 2
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zou er erg blij van worden.
Dan zijn we redelijk klaar. Een spitsje erbij zou fijn zijn, dan moeten ze ons daar op de laatste dag nog maar even mee verrassen.
En in de tussentijd zoveel mogelijk lozen (Jan-Arie, Bot en nog een paar) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Senesi. Dan wel DIRECT Botteghin, vd Heijden en van Beek lozen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Bot en Arie hebben nog maar contract voor 1 jaar, dat gaat wel lukken. Die vinden wel wat, anders contract afkopen.
Van Beek ligt helaas nog tot 2021 vast, daarvoor moet er dus echt een club komen om hem te halen. Zie het niet gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 10:20 schreef netsurfer het volgende:[..] Bot en Arie hebben nog maar contract voor 1 jaar, dat gaat wel lukken. Die vinden wel wat, anders contract afkopen. Van Beek ligt helaas nog tot 2021 vast, daarvoor moet er dus echt een club komen om hem te halen. Zie het niet gebeuren. Dat laatste vrees ik ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snap alleen niet dat ze Barreal willen. Is een rechtsbuiten? |
|
|
|