BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 21 augustus 2019 - 12:45   quote  deeplink  
En zo worden de fabeltjes geboren, wie ze uit de duim zuigt doet er dan ook weinig toe.
Jascre
 Jascre - woensdag 21 augustus 2019 - 13:00   quote  deeplink  
Als er geen kritische vragen worden gesteld blijven ze onzin verkondigen. Niemand in de pers die ze er op afrekent. Onzin verkondigen zorgt voor wantrouwen bij de achterban. Wantrouwen zorgt voor onrust. Dat leidt in sommige gevallen zelfs tot reactionair beleid, wat de club niet ten goede komt. Ik denk dat het op communicatief vlak veel beter kan en dat die verantwoordelijkheid bij zowel de club als bij de journalistiek ligt
CobusIII
 CobusIII - woensdag 21 augustus 2019 - 13:03   quote  deeplink  
stuurloos...
CobusIII
 CobusIII - woensdag 21 augustus 2019 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:35 schreef piet de paler het volgende:
Wat boeit mij dat bestuur, wij wilden de jonge. Weg en v Geel.
Dus wijs eerst eens naar ons zelf, en ja een hoop onrust maar dat maken wij Zelf.
En die journalisten ach wat wil je nu horen?
Ploeg is naar de klote opheffen Feyenoord en met zn allen naar sparta ?
Ik wil voetbal zien en overwinningen........wees eerlijk AZ zo financieel bedenkelijk als je maar kan denken , dak ingestort maar is zielig en wordt niet hard aangepakt, Twente ach moet ik meer zeggen
Je moet je vuile was binnen houden,en als Feyenoord op de grond ligt schoppen wij mee. Nee prima jongens dan komt het goed

Zo en nu met de hond een stukkie wandelen
Niet iedereen wilde dat...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2019 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:29 schreef Jascre het volgende:

[..]

Ja dat ook inderdaad. Maar de journalisten staan n beetje de waan van de dag te bespreken. Wie gaat nou echt de vragen stellen die er toe doen en de woordvoerders van Feyenoord nou toetsen op wat ze zeggen?
Mee eens.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2019 - 13:09   quote  deeplink  
En ze betrappen op een (ontbrekende?) Visie?
Wat meer op langere termijn bevragen zet de boel wat scherper en geeft meer duidelijkheid.
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - woensdag 21 augustus 2019 - 13:38   quote  deeplink  
En zo is dat piet volkomen mee eens! +1908
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 augustus 2019 - 13:39   quote  deeplink  
#Inminente Nadat hij geen economische overeenkomst met Samu Castillejo heeft bereikt, kiest Celta Vigo voor Sam Larsson. Dit is een Zweedse linkervleugel Celta de Vigo heeft een akkoord bereikt met Feyenoord voor 11 miljoen euro (voor 80%)#MercadodeFichajes
CobusIII
 CobusIII - woensdag 21 augustus 2019 - 13:47   quote  deeplink  
Dat zou toch een giller zijn...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 augustus 2019 - 13:49   quote  deeplink  
Hilarisch

Niet waar natuurlijk
MightyAce
 MightyAce - woensdag 21 augustus 2019 - 13:56   quote  deeplink  
Ja vast haha
MMM
 MMM - woensdag 21 augustus 2019 - 14:16   quote  deeplink  
#Inminente tras no llegar a un acuerdo económico con Samu Castillejo, el Celta de Vigo va a por Sam Larsson. Se trata de un extremo izquierdo sueco.El Celta de Vigo ha llegado a un acuerdo con el Feyenoord por 11millones de euros(por el 80%)#MercadodeFichajes

Larsson. Celta de Vigo. 11 miljoen.

WEG WEG
MMM
 MMM - woensdag 21 augustus 2019 - 14:16   quote  deeplink  
Oh Stylz was me voor
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 augustus 2019 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 12:29 schreef Jascre het volgende:

[..]

Ja dat ook inderdaad. Maar de journalisten staan n beetje de waan van de dag te bespreken. Wie gaat nou echt de vragen stellen die er toe doen en de woordvoerders van Feyenoord nou toetsen op wat ze zeggen?
Misschien mogen ze van Feyenoord bij een persconferentie die vragen niet stellen?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 21 augustus 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Chong gepolst, zei nee.
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 21 augustus 2019 - 20:26   quote  deeplink  
Chongejonge....dat zou ik ook niet doen gezien hoe van geel hem behandeld heeft....
Positivo
 Positivo - woensdag 21 augustus 2019 - 20:40   quote  deeplink  
Haal of huur een fitte spits bewezen goalgetter. Die haalt door een bal vast te houden het druk van het middenveld en de verdediging. Bal kan lang op de spits. Ook met goals worden Berghuis en co ontlast. Onzin om te wachten op Jorgensen die kan weer een terugval krijgen buiten dat neem aan dat het zijn laatste seizoen is.
van geil
 van geil - woensdag 21 augustus 2019 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 20:24 schreef MightyAce het volgende:
Chong gepolst, zei nee.
Waarom zoeken ze steeds naar een rechtsbuiten ?
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 21 augustus 2019 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 14:16 schreef MMM het volgende:
#Inminente tras no llegar a un acuerdo económico con Samu Castillejo, el Celta de Vigo va a por Sam Larsson. Se trata de un extremo izquierdo sueco.El Celta de Vigo ha llegado a un acuerdo con el Feyenoord por 11millones de euros(por el 80%)#MercadodeFichajes

Larsson. Celta de Vigo. 11 miljoen.

WEG WEG
Dit gelooft toch niemand? Voor 6 miljoen mag die ook weg verwacht ik, waarom zou celta 11 miljoen gaan bieden dan.
Ik hoop t van harte, maar lijkt mij een gevalletje sprookverhaaltjes
ar
 ar - woensdag 21 augustus 2019 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 21:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Waarom zoeken ze steeds naar een rechtsbuiten ?
Omdat we al dik in de spitsen zitten...
van geil
 van geil - woensdag 21 augustus 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Ik vind het echt zorgwekkend voor Kokcü
MightyAce
 MightyAce - woensdag 21 augustus 2019 - 21:31   quote  deeplink  
Gerucht, Groenland naar de Verenigde Staten.
ar
 ar - woensdag 21 augustus 2019 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 21:24 schreef van geil het volgende:
Waarom?
Als Stam niet om hem heen kan, blijft hij gewoon staan.
van geil
 van geil - woensdag 21 augustus 2019 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 21:41 schreef ar het volgende:

[..]

Waarom?
Als Stam niet om hem heen kan, blijft hij gewoon staan.
Als er een rechtsbuiten gezocht wordt door Stam , dan gaat Berghuis naar 10 .
Toornstra is er ook nog.
kenny
 kenny - woensdag 21 augustus 2019 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:
#Inminente Nadat hij geen economische overeenkomst met Samu Castillejo heeft bereikt, kiest Celta Vigo voor Sam Larsson. Dit is een Zweedse linkervleugel Celta de Vigo heeft een akkoord bereikt met Feyenoord voor 11 miljoen euro (voor 80%)#MercadodeFichajes
in 2014 en 2017 was celta weldegelijk zwaar geinteresseert maar is het niet tot een transfer gekomen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 augustus 2019 - 22:34   quote  deeplink  
Enige melding dit.
Kul dus
kenny
 kenny - woensdag 21 augustus 2019 - 22:56   quote  deeplink  
je weet maar nooit , st juste ging ook weg als een donderslag bij heldere hemel , alleen geen 11 milj dat lijkt mij erg sterk
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2019 - 23:07   quote  deeplink  
We treden de bijna onnavolgbare periode in.
Clubs gaan nu een beetje jumpy worden. De laatste kansen, geld besteden etc. Draaikolk op gang.

ik verwacht niets, ik hoop iets.
Toch Jaap?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2019 - 23:20   quote  deeplink  
Of Toon?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2019 - 23:20   quote  deeplink  
Of Dirk?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2019 - 23:21   quote  deeplink  
Sjaak niet.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 21 augustus 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 21:24 schreef van geil het volgende:
Ik ook en ik snap het ook niet....Daar zit je echte kapitaal. Dat gaat berghuis niet meer opbrengen. We hadden hem nu moeten verkopen. Helaas is er te weinig animo..
ras
 ras - woensdag 21 augustus 2019 - 23:48   quote  deeplink  
Er wordt weer veel te lang gewacht op het aantrekken van een spits, terwijl je nu al 6 verliespunten onnodig hebt opgelopen. Jorgensen is blessuregevoelig en heeft een hekel aan kunstgras, dus schiet toch eens op met het aantrekken van een goede spits.
kenny
 kenny - donderdag 22 augustus 2019 - 00:14   quote  deeplink  
feyenoord heeft EL poelfase nodig om zwarte cijfers te schrijven , ik denk echt dat ze wachten of we de poulfase halen of niet ,
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 augustus 2019 - 04:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 23:48 schreef ras het volgende:
Er wordt weer veel te lang gewacht op het aantrekken van een spits, terwijl je nu al 6 verliespunten onnodig hebt opgelopen. Jorgensen is blessuregevoelig en heeft een hekel aan kunstgras, dus schiet toch eens op met het aantrekken van een goede spits.
Ach dat is volgend jaar weer zo..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2019 - 06:56   quote  deeplink  
De kans is groot dat Feyenoord er een Argentijnse aanwinst bij krijgt, meldt het Algemeen Dagblad donderdagochtend. Volgens de ochtendkrant is een akkoord tussen Feyenoord en San Lorenzo over de 22-jarige verdediger Marcos Senesi (links op de foto) nabij.

De jeugdinternational van Argentinië staat nog tot de zomer van 2020 onder contract bij zijn huidige club en moet volgens het AD circa zeven miljoen euro kosten. De vraag van San Lorenzo en het aanbod van Feyenoord komen naar verluidt steeds dichter bij elkaar in de buurt. De Rotterdammers verkochten Jeremiah St. Juste onlangs voor negen miljoen euro aan FSV Mainz 05 en hebben dus budget om de transfermarkt op te gaan.

Feyenoord haalde deze zomer met George Johnstond, Rick Karsdorp en Edgar Ié al drie nieuwe verdedigers naar De Kuip, terwijl ook Leroy Fer in het hart van de verdediging kan spelen. De club werd de laatste tijd al aan twee andere Argentijnen gelinkt: Adolfo Gaich en Álvaro Barreal. Hun komst lijkt echter minder waarschijnlijk.

De stadionclub komt donderdagavond om 19.30 uur in actie. Het Israëlische Hapoel Beer Sheva is dan de tegenstander in de Europa League.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2019 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 09:35 schreef Stylzz het volgende:
Mochten we de groepsfase halen, komen er versterkingen
Anders niet denk ik
Zie, zo kan ik ook een telegraaf vol schrijven:
http://www.soccernews.nl/news/610384
Milo
 Milo - donderdag 22 augustus 2019 - 07:39   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd? Karsdorp, senesi, Edgar, Haps? Botteghin geen aanvoerder meer. Band naar leroy?
windoweyes
 windoweyes - donderdag 22 augustus 2019 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 06:56 schreef Stylzz het volgende:
De kans is groot dat Feyenoord er een Argentijnse aanwinst bij krijgt, meldt het Algemeen Dagblad donderdagochtend. Volgens de ochtendkrant is een akkoord tussen Feyenoord en San Lorenzo over de 22-jarige verdediger Marcos Senesi (links op de foto) nabij.

De jeugdinternational van Argentinië staat nog tot de zomer van 2020 onder contract bij zijn huidige club en moet volgens het AD circa zeven miljoen euro kosten. De vraag van San Lorenzo en het aanbod van Feyenoord komen naar verluidt steeds dichter bij elkaar in de buurt. De Rotterdammers verkochten Jeremiah St. Juste onlangs voor negen miljoen euro aan FSV Mainz 05 en hebben dus budget om de transfermarkt op te gaan.

Feyenoord haalde deze zomer met George Johnstond, Rick Karsdorp en Edgar Ié al drie nieuwe verdedigers naar De Kuip, terwijl ook Leroy Fer in het hart van de verdediging kan spelen. De club werd de laatste tijd al aan twee andere Argentijnen gelinkt: Adolfo Gaich en Álvaro Barreal. Hun komst lijkt echter minder waarschijnlijk.

De stadionclub komt donderdagavond om 19.30 uur in actie. Het Israëlische Hapoel Beer Sheva is dan de tegenstander in de Europa League.
Hoopvol nieuws!
windoweyes
 windoweyes - donderdag 22 augustus 2019 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zie, zo kan ik ook een telegraaf vol schrijven:
http://www.soccernews.nl/news/610384
Waarschijnlijk beter, aangezien Álvaro Barreal èn geen spits is (rechtsbuiten) èn geen 6M kost (1M), volgens transfermarkt.com.
Positivo
 Positivo - donderdag 22 augustus 2019 - 08:03   quote  deeplink  
Senesi rond dat zou topnieuws zijn sterke elftallen beginnen achterin!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door Positivo --
Positivo
Plus 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door Positivo --
Positivo
Plus 2

netsurfer
 netsurfer - donderdag 22 augustus 2019 - 10:08   quote  deeplink  
Zou er erg blij van worden.

Dan zijn we redelijk klaar. Een spitsje erbij zou fijn zijn, dan moeten ze ons daar op de laatste dag nog maar even mee verrassen.

En in de tussentijd zoveel mogelijk lozen (Jan-Arie, Bot en nog een paar)
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2019 - 10:16   quote  deeplink  
Senesi. Dan wel DIRECT Botteghin, vd Heijden en van Beek lozen
netsurfer
 netsurfer - donderdag 22 augustus 2019 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 10:16 schreef MMM het volgende:
Senesi. Dan wel DIRECT Botteghin, vd Heijden en van Beek lozen
Bot en Arie hebben nog maar contract voor 1 jaar, dat gaat wel lukken. Die vinden wel wat, anders contract afkopen.

Van Beek ligt helaas nog tot 2021 vast, daarvoor moet er dus echt een club komen om hem te halen. Zie het niet gebeuren.
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 10:20 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Bot en Arie hebben nog maar contract voor 1 jaar, dat gaat wel lukken. Die vinden wel wat, anders contract afkopen.

Van Beek ligt helaas nog tot 2021 vast, daarvoor moet er dus echt een club komen om hem te halen. Zie het niet gebeuren.
Dat laatste vrees ik ook
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2019 - 10:23   quote  deeplink  
Snap alleen niet dat ze Barreal willen. Is een rechtsbuiten?
netsurfer
 netsurfer - donderdag 22 augustus 2019 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 10:23 schreef MMM het volgende:
Snap alleen niet dat ze Barreal willen. Is een rechtsbuiten?
Groeibriljantje? Investering voor de toekomst?
van geil
 van geil - donderdag 22 augustus 2019 - 11:11   quote  deeplink  
Dost :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2019

0.0361771