|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Wordt gekkenhuis vandaag. Zin an. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van nu tot en met maandag moet t gebeuren.
Even kijken. In: Senesi, Araujo en spits?
Uit: Ayoub, Van der Heijden, Nieuwkoop en Botteghin?
Verhuur: Summerville? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat hebben we aan verhuren.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nou nee, er was er niet een bij ons in de eenheid, wat we niet hadden is een conditie probleem. Even over die transfers, er zijn 2 spelers voor een redelijk bedrag verkocht, en in mijn rekensommetje moet je die Senesi vast kunnen leggen. Waar zijn die transfer inkomsten dan gebleven? En deze mogelijke aankoop heeft toch geen externe financier toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In geval van Nieuwkoop betekent het gewoon afscheid nemen. Je spaart een jaar salaris uit. Niemand gaat Nieuwkoop kopen met nog een eenjarig contract en nauwelijks wedstrijd ritme. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 09:01 schreef Stylzz het volgende:Van nu tot en met maandag moet t gebeuren. Even kijken. In: Senesi, Araujo en spits? Uit: Ayoub, Van der Heijden, Nieuwkoop en Botteghin? Verhuur: Summerville? Waar mag ik tekenen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:[..] In geval van Nieuwkoop betekent het gewoon afscheid nemen. Je spaart een jaar salaris uit. Niemand gaat Nieuwkoop kopen met nog een eenjarig contract en nauwelijks wedstrijd ritme. Zit wat in. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wel apart inderdaad om een speler in zijn laatste jaar te verhuren. Maar Sjaak weet echt wel wat hij doet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:[..] In geval van Nieuwkoop betekent het gewoon afscheid nemen. Je spaart een jaar salaris uit. Niemand gaat Nieuwkoop kopen met nog een eenjarig contract en nauwelijks wedstrijd ritme. Onjuist blijkt nu. Nieuwkoop heeft contract verlengd t/m 2021 met optie voor nog een jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zie Feyenoord.nl van vandaag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Druk druk druk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 09:01 schreef Stylzz het volgende:Van nu tot en met maandag moet t gebeuren. Even kijken. In: Senesi, Araujo en spits? Uit: Ayoub, Van der Heijden en Botteghin? Verhuur: Summerville ✓ Nieuwkoop ✓ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens kan t niet anders dat Araujo vandaag gaat tekenen en de logische vervanger van Bart is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Betere keuze dan Cambuur |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: weet je niet , hij moet veel wedstrijden spelen , hoop dat troost wel bedongen heeft dat hij aan spelen toe moet komen ipv huren voor de breedte wel erg goed dat hij verhuurd wordt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 11:53 schreef kenny het volgende:[..] weet je niet , hij moet veel wedstrijden spelen , hoop dat troost wel bedongen heeft dat hij aan spelen toe moet komen ipv huren voor de breedte wel erg goed dat hij verhuurd wordt Dat is zeker zo ,maar het ontbreekt Ado behoorlijk aan creativiteit in het elftal. Daarbij mogen wij er vanuit gaan dat er speeltijd bedongen is. Ook denk ik dat deze transfer uit de koker van Kuyt en Janssen komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar blijven die aankopen ??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een voordeel er is geen lek in de woordvoering. Dat verklaart ook de rare op,erkingen van de zgn feyenoord watchers van het AD, en Telegraaf, en niet vergeten de vervuilde informatie VI |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kink in de kabel bij de transfer van Marcos Senesi naar Feyenoord. Fiorentina zou bezig zijn een bod voor te bereiden op de verdediger. Naar verluidt 25 miljoen euro, inclusief ploeggenoot Adolfo Gaich. San Lorenzo wil tot die tijd niet praten met Feyenoord. |
|
|
|
|
Schippertje1966
|
|
|
Werd gisteren nog gezegd dat san lorenzo akkoord was met 7.5 miljoen euro. Lekker betrouwbaar duus die argentijnen |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Wat een rust vandaag had er meer van verwacht |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Lekker wegblijven dan. Zo belangrijk is ie ook weer niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 15:45 schreef MMM het volgende:Kink in de kabel bij de transfer van Marcos Senesi naar Feyenoord. Fiorentina zou bezig zijn een bod voor te bereiden op de verdediger. Naar verluidt 25 miljoen euro, inclusief ploeggenoot Adolfo Gaich. San Lorenzo wil tot die tijd niet praten met Feyenoord. San Lorenzo verlangt 7,5 miljoen voor Senesi en 8 miljoen voor Gaich. Maar Fiorentina bied 25 ? rare jongens die Romeinen. Lijkt me onzin dit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 17:00 schreef moa het volgende:[..] San Lorenzo verlangt 7,5 miljoen voor Senesi en 8 miljoen voor Gaich. Maar Fiorentina bied 25 ? rare jongens die Romeinen. Lijkt me onzin dit. Lijkt me ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie gaater nou 25 m bieden als er 15,5 wordgevraagd..d;-))))) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als dat waar is kijken of er nog een plan b is, of zou dit die Peruvian zijn ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Fiorentina biedt een miljoen meer voor Senesi. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan zou ik zeggen investeren van je inkomsten van de EL. Maar ik geloof nooit dat Roma 85% van de transfer bedrag gaat nemen die willen 100% |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 17:13 schreef piet de paler het volgende:Dan zou ik zeggen investeren van je inkomsten van de EL. Maar ik geloof nooit dat Roma 85% van de transfer bedrag gaat nemen die willen 100% Fiorentina gaat ook voor de 100%...Feijenoord betaalt 7,5M voor 75%-85%, dat is zo tussen de 9-10M voor 100%. Fiorentina betaalt 10M, maar heeft die spits in de deal betrokken (die is meer waard). Dus een package deal. Dan kom je wel boven de 20M uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 17:21 schreef CobusIII het volgende:[..] Fiorentina gaat ook voor de 100%...Feijenoord betaalt 7,5M voor 75%-85%, dat is zo tussen de 9-10M voor 100%. Fiorentina betaalt 10M, maar heeft die spits in de deal betrokken (die is meer waard). Dus een package deal. Ik las dat ie spits 8m moest kosten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens transfermarkt vertegenwoordigt die Gaich een waarde van 10m.. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
als die voor 31-8-2019 nog gekeurd moet worden hebben we nog kort dag. Dan zou hij toch al onderweg moeten zijn, of er moet een dokter naar daar zijn |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nou, we hebben nog 10M te besteden en nog 2 dagen te gaan. Wat zullen we daar eens voor kopen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 17:28 schreef CobusIII het volgende:Nou, we hebben nog 10M te besteden en nog 2 dagen te gaan. Wat zullen we daar eens voor kopen? Fokking veel woppers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord heeft eerste kooprecht bedongen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Betekent dat niet gewoon dat ze de kans krijgen om hoogste bieder te blijven? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi maar zegt dat wat bij die Argentijnen als ik alles zo lees.. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Duurt lang... geloof nooit dat alleen wat administratieve romslomp zolang opzich laat wachten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door yoghurt17 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat betekend dat zij als eerste club de mogelijkheid hebben om aan de vraagprijs te voldoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De club is zeker onbetrouwbaar in de onderhandelingen. Maar als Feyenoord zich gewoon aan de voorwaarden houd ,is het redelijk bindend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De stilte is oorverdovend. |
|
|
|