|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staat te boek als meest betrouwbare Feyenoord nieuwtjes |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar dan kun je er wel eens naast zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker,zij zitten er niet vaak naast. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nope. De rest aapt veel na. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Schippertje1966
|
|
|
+3 met een handje met pen, lijkt me geen gekke gedachte als je daaruit opmaakt dat hij betekent toch? Of tapia moet de hollandse uitdrukking "punten bijschrijven" kennen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Araujo lijkt nu naar Nantes te gaan.
Dus Rob Jansen zat maar wat te lullen gister over een extra verdediger en geen spits? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nantes was aldoor al een optie |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Pelle zit al in het vliegtuig vanaf China ;) |
|
|
|
|
tor jenstra
|
|
|
Salomon Kalou zit bij Hertha op de bank te verpieteren. Was vorig seizoen nog basis, maar krijgt bij de nieuwe trainer (nog) geen speeltijd. Zou mooi zijn als we hem konden huren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Salomon is toch geen centrum spits ? Net stukje zitten lezen AD, waar vraagtekens gezet worden over het niet halen van een spits, maar de dag is nog niet om. Beter 1 speler met kwaliteit dan 2 zonder. Bovendien vond ik de optie van die Deen ook niet slecht om Larsson in de spits te zetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet echt nog een spits bij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad moet er gewoon een spits komen , topclub onwaardig om zonder spits het seizoen in te gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Belarbi traint mee, spits |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ow even vergeten dat dat een jeugdproduct van onszelf is vergeef het me haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Zou deze dag ons nog wat geven? En spelen er nog geruchten over mogelijke spits? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Erri86
|
|
|
Het is toch godverdomme veel te rustig?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor Nico, Bannis en Belarbi moeten t doen. Elke week 1-0 of 0-1 is ook prima. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ik houd toch nog even hoop tot twaalf uur |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Er komt wat aan ik voel het! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
daarna kunnen ze toch nog transfervrij een bony of een andere spits oppakken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heeft senesi al getekent ?? verdomt stil in maasgebouw |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Zal vandaag gepresenteerd worden stond al met feyenoordsjaal op de foto |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Als Belarbi mee traint zal er geen spits meer komen vrees ik |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Bony tekent vandaag bij B&H albion |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Het moet ook niet halen om het halen worden, dan nog maar een paar weken rommelen voorin. Het is niet de beste optie, maar mochten we tot de winterstop nog steeds deze voorhoeden hebben, (evt. terugval Jorgensen) kun je dan misschien nog een speler kopen/huren. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te stil, komt niks meer denk ik. |
|
|
|
|
Schippertje1966
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 07:38 schreef MMM het volgende:Araujo lijkt nu naar Nantes te gaan. Dus Rob Jansen zat maar wat te lullen gister over een extra verdediger en geen spits? Araujo is uit de stal van jansen(dus probeert hij binnen te loodsen) Jörgensen is ook uit de stal van jansen(daar gaat hij dus geen concurrentie voor binnenloodsen) Vorm van belangenverstrengeling |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Spits vind ik niet erg als dat huur is. Kun je komende periodes nog altijd verder kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marcos Senesi zal gaan spelen met rugnummer 4 en heeft getekend tot 2023. De officiële presentatie volgt spoedig. #Feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Volgens Poolse bronnen heeft Feyenoord verregaande interesse in Catakovic. De spits van Trencin, die nog een jaar onder contract staat, moet zo'n 2-3 ton kosten. ?? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Berghuis moet in de spits, maar die wil graag overal en nergens lopen. Narsingh die jongen kan niet centraal nog voor geen meter kies dan maar Bothegin nu Senesi er is win je nog eens een luchtduel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 17:30 schreef Liefhebbers het volgende:Volgens Poolse bronnen heeft Feyenoord verregaande interesse in Catakovic. De spits van Trencin, die nog een jaar onder contract staat, moet zo'n 2-3 ton kosten. ?? Aanvallende middenvelder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet alleen aub, SPITS MOET! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meer ziek en zwak dan fit. Afgelopen 2 seizoenen. Risico. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Is Veldwijk al gezien bij het maasgebouw?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door FFvhL -- |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Of soren larsen hahaha..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door Roy_Feyenoord123 -- |
|
|
|