|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
welke spits zal dit zijn????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord are in negotiations with a striker (haven't heard a name yet), but no deal was reached yet. Could also be a free agent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord are in negotiations with a striker (haven't heard a name yet), but no deal was reached yet. Could also be a free agent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Vorige week werd er nog iets geroepen over een spits uit Chili.......Jeraldino? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Als Sjaak dit flikt mag ie van mij verlengen tot de zomer |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Geweldig om te zien, hoe alles ontploft, namen die voorbij komen: - Batshuayi - Jeraldino - Guidetti - Bony |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 20:32 schreef Nicotti het volgende:Geweldig om te zien, hoe alles ontploft, namen die voorbij komen: - Batshuayi - Jeraldino - Guidetti - Bony Sanogo :D |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
#Feyenoord probeert Manchester United-aanvaller Mason #Greenwood voor 1 seizoen op huurbasis te contracteren. De Rotterdammers willen voor het sluiten van de transfermarkt nog een spits op huurbasis aantrekken. (Source: English Football XI) |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Wat me meer zorgen baart:
- van de Heijden - Ayoub
Hoor je niks meer over |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
We zijn geen opleidingsinstituut voor Manchester United!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti niet naar Anderlecht.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Die jongen van Man U zou wel een goede kunnen zijn of Piet Veerman of Jan hoe die heten mag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Sjaak heeft er een stokje voor gestoken. |
|
|
|
|
Schippertje1966
|
|
|
quote: Zou wel het getouwtrek verklaren, anderlecht en feyenoord willen hem allebei. Als de keuze aan aan john is gaan wij dat winnen |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Zou me niks verbazen dat ie zichzelf heeft aangeboden bij Feyenoord |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
zou goed kunnen, uurtje vliegen brussel rotterdam |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Die greenwood heeft wel leuke dingen laten zien in die grote pre season potten |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Gaan we nog verrast worden denken jullie mannen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Weet nog een Griek die we 23.59 kochten dus het blijft spannend |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Weet nog een Griek die we 23.59 kochten dus het blijft spannend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Toch zal er een spits moeten komen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij komt. Feyenoord kan het niet maken om het seizoen in te gaan met een halve spits, en een jochie |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: precies...als er geen spits komt, kan je de transferperiode niet echt als geslaagd bestempelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Twee jochies. Is samen een hele spits |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Kan een speler morgen nog gekeurd worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door kraaitje -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
-------Vermeer----- Karsdorp--Ie--Senesi--Haps -----------Fer----------- ----Toornstra--Kokcu----- Berghuis--Jorgensen--Larsson
Prima basis toch, als iedereen fit is? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Het probleem lijkt mij alleen dat bij een speler het papierwerk pas in orde word geaakt nadat hij de keuring doorstaan heeft |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik blijf nog een uurtje op. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Jelle Vossen van Club Brugge wordt genoemd in de Belgische media nadat Club Brugge Diagne heeft gehuurd van Galatasaray. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Wij maar wachten, ik denk dat Sjaak al een wipje heeft gemaakt met zijn vrouw en ligt nu lekker te slapen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door Nicotti -- |
|
|
|
|
Erri86
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 22:59 schreef edjoe het volgende:Jelle Vossen van Club Brugge wordt genoemd in de Belgische media nadat Club Brugge Diagne heeft gehuurd van Galatasaray. Bron?
Lees alleen berichten over 2014 :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 22:59 schreef edjoe het volgende:Jelle Vossen van Club Brugge wordt genoemd in de Belgische media nadat Club Brugge Diagne heeft gehuurd van Galatasaray. Die heeft Feyenoord voorheen ook wel eens op de korrel gehad. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
spits moet gewoon komen , wat een armoe als feyenoord geen spits weet te halen , dozijn verdedigers maar een spits ho maar dat kan toch niet , nog een half uur ik geloof er niet meer in , troost exit wel v geel weg werken maar vervolgens zelf er geen klote van bakken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tik tok tik tok tik tok.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Zo raar er lekt nog niets uit, komt er dan geen extra spits |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik volg je kenny, ik kan troost op wat onhandig heden na weinig kwalijk nemen. Niemand durft td te zijn na de hoge verwachtingen die zijn ontstaan bij de achterban, na het miraculeuze kampioenschap en de daaropvolgende stagnering.
Het zijn de vrienden van Feyenoord die van geel achteraf zsm hun belang had moeten afkopen, al is het voor een goed deel.(30 miljoen is geen kattenpis) Zij zorgen voor verdeeldheid. Dit is ook de rede waardoor ik met tegenzin naar externe investeerders kijk, waar laatst over werd geopperd. Allemaal kapiteins op 1 schip
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
|
|
|
Erri86