|
|
van geil
|
|
|
Jorgensen lijkt wel bevroren .; |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie brengt continue zijn medespelers in de problemen met zijn ziekenhuisballetjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met dit middenveld kom je nergens. 0 voetbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Toch opvallend. Lijkt er steeds meer op dat ie klaar is bij Feyenoord. Wordt al wedstrijden lang voortijdig gewisseld en nu al zelfs bij de rust. En der was natuurlijk dat incident bij de wissel, die hem ook de (reserve)aanvoerdersband kostte. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stylzz zit op het puntje van zijn stoel, Vilhena valt in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Toch opvallend. Lijkt er steeds meer op dat ie klaar is bij Feyenoord. Wordt al wedstrijden lang voortijdig gewisseld en nu al zelfs bij de rust. En der was natuurlijk dat incident bij de wissel, die hem ook de (reserve)aanvoerdersband kostte. Zou goed nieuws zijn. Niet terughalen ook. Zelfs niet voor 0 euro. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Toch opvallend. Lijkt er steeds meer op dat ie klaar is bij Feyenoord. Wordt al wedstrijden lang voortijdig gewisseld en nu al zelfs bij de rust. En der was natuurlijk dat incident bij de wissel, die hem ook de (reserve)aanvoerdersband kostte. Bar en boos zo slecht, tegen zo'n tegenstander , ook dat nog. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Toch opvallend. Lijkt er steeds meer op dat ie klaar is bij Feyenoord. Wordt al wedstrijden lang voortijdig gewisseld en nu al zelfs bij de rust. En der was natuurlijk dat incident bij de wissel, die hem ook de (reserve)aanvoerdersband kostte. Gefrustreerd dat zijn binding met t legioen weg is. Komt er niet uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou er ook niet meer aan beginnen. Hij heeft de kans gehad en overduidelijk niet gegrepen. Tis en blijft ergens jammer, want het blijft wel een jongen van de club, maar je kan niet blijven trekken aan een dood paard. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Was bij vlagen aardig voetbal de eerste 25 minuten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien wel het laatste zetje geweest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt en daarna werd Feyenoord weggespeeld en mag je nog blij zijn dat je in de wedstrijd zit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De enige manier dat ik dit uit kan kijken is dat t merendeel volgend jaar niet meer speelt |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja ben er ook niet heel rouwig om maat Clasie stoort mij niet bijzonder. Ook geen hoogvlieger geweest dit seizoen. Best zo. Toch heeft hij wel een aantal goede momenten en passes gehad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 20:43 schreef igor korneev het volgende:Ja ben er ook niet heel rouwig om maat Clasie stoort mij niet bijzonder. Ook geen hoogvlieger geweest dit seizoen. Best zo. Toch heeft hij wel een aantal goede momenten en passes gehad Snel tevreden.
Maarja van Geel heeft m gehaald..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik stoort me meer aan anderen. Maar ben geen klager. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik mag toch aannemen dat dit zijn laatste wedstrijd is voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwkoop is ook echt bagger hoor |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Maakt niks uit, kan gerust een speler van van geel gaat vinden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zijn ze in t Maasgebouw ook niet. Tevreden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan zou er wel wat meer actie zijn. Jan de Jong laten zitten is de volgende fout. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens echt slecht, lichte paniek in zijn spel ofzo.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je nu de opstelling bekijkt he. Dan wil je toch alleen Malacia, Kökcü, Berghuis en eventueel Jorgensen (tenzij er een leuk bod komt) nog zien. En ervan uitgaan dat Tony weggaat.
3 / 4 van de 12.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Wat ik mij meer afvraag is hoe het zit met jou en van geil. Zijn jullie nog heel jong en hebben jullie al die ellende van weleer niet meegemaakt, fan sinds 2012 ofzo, of heel oud en vergeet achting?
Niet om lelijk te doen, maar jullie streven en verwachting ligt zover ervoven ten opzichte van de ruim 100 jaar historie van de club. Of is t een vorm van sm? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 20:52 schreef igor korneev het volgende:[..] Wat ik mij meer afvraag is hoe het zit met jou en van geil. Zijn jullie nog heel jong en hebben jullie al die ellende van weleer niet meegemaakt, fan sinds 2012 ofzo, of heel oud en vergeet achting? Niet om lelijk te doen, maar jullie streven en verwachting ligt zover ervoven ten opzichte van de ruim 100 jaar historie van de club. Of is t een vorm van sm? Vaker meelezen. Dat vreemde gepraat over historie.
Het had na de titel anders gemoeten. Dan hadden we erbij kunnen zitten, in ieder geval bij PSV.
Maar ik ga niet weer alles uitleggen hoor, sorry. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wat een mongool die Turk, echt uit het jostihuis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 20:52 schreef igor korneev het volgende:[..] Wat ik mij meer afvraag is hoe het zit met jou en van geil. Zijn jullie nog heel jong en hebben jullie al die ellende van weleer niet meegemaakt, fan sinds 2012 ofzo, of heel oud en vergeet achting? Niet om lelijk te doen, maar jullie streven en verwachting ligt zover ervoven ten opzichte van de ruim 100 jaar historie van de club. Of is t een vorm van sm? Laat mij er even buiten , mafkees. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Was gewoon een voorzet joh ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi balletje en prima afgemaakt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
@mmm Ja blabla. Zoals de vorige 15x dat ze kampioen zijn geworden en toch niet vast konden houden.
Streven naar het beste doet elke supporter. En een Feyenoorder kan ook nog zijn verlies nemen als het niet lukt boven die eeuwige 3e plaats uit te stijgen. Die zal niet zijn club dagelijks afbranden zeg maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Je hebt ook je dagen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 20:59 schreef igor korneev het volgende:@mmm Ja blabla. Zoals de vorige 15x dat ze kampioen zijn geworden en toch niet vast konden houden. Streven naar het beste doet elke supporter. En een Feyenoorder kan ook nog zijn verlies nemen als het niet lukt boven die eeuwige 3e plaats uit te stijgen. Die zal niet zijn club dagelijks afbranden zeg maar Wat jij wilt. Ik ben te moe om hier nog op te reageren. Elke keer dezelfde ongein.
Blij dat je genoten hebt de afgelopen 2 seizoenen. Op naar meer van dit soort jaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zagen jullie dat staatje net met gecreëerde kansen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kokcu is toch vaak betrokken bij goals als ie speelt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Stond daar nou bij dat statistiekje van gecreerde kansen dat bij Fox in beeld kwam, Larsson op 2?
Was een statistiek van het hele seizoen voor alle spelers dacht ik. Zag volgens mij Tadic op 1 en Berghuis op 3.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|