|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Doet mij denken aan mijn carbon vishengel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Voorspeld weinig goeds...... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijn, ook hier weer een hoop blije gezichten :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sam moest zichzelf beheersen om niet spontaan in zingen uit te barsten.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ? Staat een Feyenoord embleem op hoor. Denk dat ie bij lange mensen misstaat dat dan weer wel.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat blauwe is best mooi gedaan. Persoonlijk vindt ik fluor niet mooi in kleding. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 15:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] ? Staat een Feyenoord embleem op hoor. Denk dat ie bij lange mensen misstaat dat dan weer wel.. Gewoon eerste indruk. Door dat spuuglelijke neon denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 15:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] ? Staat een Feyenoord embleem op hoor. Denk dat ie bij lange mensen misstaat dat dan weer wel.. Denk dat ze over een (klein) buikje ook prima vallen B-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik denk dat ze over een paar stevige DDD ook goed vallen, in ieder geval al een stuk beter voor de presentatie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 17:10 schreef VVout het volgende:Ik denk dat ze over een paar stevige DDD ook goed vallen, in ieder geval al een stuk beter voor de presentatie. Die heb ik niet he VVout. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kleintje dan he d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan ga je er één zoeken en maak je een foto voor ons hier op het forum ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 15:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] ? Staat een Feyenoord embleem op hoor. Denk dat ie bij lange mensen misstaat dat dan weer wel.. Ik ook van jou |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Lelijk lijkt wel een runningshirt gewoon groen en wit wat is daar mis mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weer dat lichte blauw.. Gaat hem weer niet worden, scheelt weer 90 piek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zeker Al dan wel origineel of nep..:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met adidas hoef je niks spectaculairs te verwachten. Overigens vind ik het niet lelijk,maar ze speelde vandaag net witte sokken terwijl Ik toch op de foto dacht groene sokken gezien te hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had gehoopt op een mooi donkerblauw shirt. Net als de kleur van het broekje. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wel redelijk. Maar dan wel met gele kousen. Zoals van de week met witte was het niet af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2019 door netsurfer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het thuisshirt vind ik helemaal ok. De verhouding met de letters is prima. En het donkerblauwe trainingsshirt is echt baas.. die ga ik halen. |
|
|
|