|
|
Eide
|
|
|
Het is gewoon ene kutopmerking.
Dat is prima, die mag je net zo goed maken. Maar het is en blijft gewoon een kutopmerking. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Sorry voor die opmerking als hij verkeerd overkomt.Maar ik zie echt niet wat er zo lelijk aan die opmerking is. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat is daar lelijk aan ? hij kraakt veltman nergens af integenstelling tot een paar anderen boven zijn opmerking.. zou veltman juist zoon transfer gunnen dat financieel nog even een slag kan slaan.. maar zie hem ook graag blijven.. na zijn blessure enorm sterk terug gekomen.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Tnx 10 .Ik meen het echt hoor ik ben stom verbaasd wat ik nou verkeerd heb gezegd ? en ik ben zeer verbaasd dat Eide en Loetje waar ik praktisch nooit mee in de clinch lig mij behoorlijk aanpakken.Misshien lees ik er gewoon overheen wat zij nou irritant vinden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 22 juli 2019 - 11:49 schreef p111 het volgende:Tnx 10 .Ik meen het echt hoor ik ben stom verbaasd wat ik nou verkeerd heb gezegd ? en ik ben zeer verbaasd dat Eide en Loetje waar ik praktisch nooit mee in de clinch lig mij behoorlijk aanpakken.Misshien lees ik er gewoon overheen wat zij nou irritant vinden. begrijp hem ook niet.. zou veltman groot gelijk geven ook... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 22 juli 2019 - 11:49 schreef p111 het volgende:Tnx 10 .Ik meen het echt hoor ik ben stom verbaasd wat ik nou verkeerd heb gezegd ? en ik ben zeer verbaasd dat Eide en Loetje waar ik praktisch nooit mee in de clinch lig mij behoorlijk aanpakken.Misshien lees ik er gewoon overheen wat zij nou irritant vinden. Vond het ook overdreven.. Niks geks aan Veltman is nu op een leeftijd dat hij veel moet spelen of nog even zijn zakken moet vullen. Sterk terug gekomen na zijn blessure nooit gezeurd maar vind hem ook geen speler die ik hard zal missen. Zelfde met Schöne zeer belangrijk geweest en een modelprof maar hoeft van mij ook niet meer in de basis. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
a
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|