|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ferdoe je tijd niet aan je te ferergeren van zulke fervelende woordgrapjes, heeft het legioen trouwenss al een fersje voor Fer? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 13:47 schreef VVout het volgende:Ferdoe je tijd niet aan je te ferergeren van zulke fervelende woordgrapjes, heeft het legioen trouwenss al een fersje voor Fer? Zo Fer weg
My Bonnie is oFer the ocean
It was a Fery good year
Etc etc etc |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
With the ferry we gliding ofer the Maas, last meters walking to the Coolsingel shouting Fer je bent de baas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Frou frou frou fer laalalalalalalalalaalal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kenner/Zienert.. manman
Wolfswinkel erbij, goede spits, ervaring, niet al te duur. Een LCV die z'n mannetje staat, en een RB. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Yep.. Het is zoals het is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 17:51 schreef ar het volgende:[..] Kenner/Zienert.. manman Wolfswinkel erbij, goede spits, ervaring, niet al te duur. Een LCV die z'n mannetje staat, en een RB. Nou, maakte echt een lekkere indruk met Basel tegen PSV |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 13:44 schreef netsurfer het volgende:Ben ik de enige die de Fer woordspeling-grapjes zo langzamerhand ferschrikkelijk fervelend, fergezocht en ferspelbaar begin te vinden? Nog even en ik fervloek ze! Zal maar in je nickname staan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stond overal buiten die wedstrijd... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit gaat nooit ophouden hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fer: ''Ik kreeg weer een warm welkom''
Leroy Fer tekende deze week dan eindelijk bij Feyenoord en startte vandaag tegen Southampton in de basis. De middenvelder is blij met de minuten die hij tot dusfer mocht maken.
"We maken steeds stappen", begint Fer voor de camera van FOX Sports. "Ik heb twee keer een helft gespeeld en nu zestig minuten. Hopelijk volgende wedstrijd weer wat langer. Dat is een competitiewedstrijd; de trainer gaat nu de beste elf opstellen. Ik hoop daar deel van uit te maken."
Het resultaat van de wedstrijd tegen Southampton, een 1-3 nederlaag, is minder positief. "Bij vlagen speelden we goed voetbal. Je krijgt alleen drie tegengoals die niet hoeven. Zeker die eerste twee. Een foutje van Sven en van mijzelf ook. Ik verloor de bal op het middenveld. De vrije trap gaat er ook lullig in. Ik denk dat we daar sowieso aan moeten gaan werken. Dat gaf de trainer ook aan."
"Bij die foutjes moeten we beter staan. Beter coachen, beter communiceren met elkaar. Als je goed wil voetballen, moet je elkaar honderd procent scherp houden. Ik denk dat dat beter kan", geeft Fer aan.
Fer tekende deze week zijn contract en heeft dus eindelijk duidelijkheid over zijn komende seizoen. "Voor mezelf is dat natuurlijk een heerlijk gevoel. Ik kreeg de kans om hier mee te trainen en zo m'n contract af te dwingen." Van de supporters, die Fer deze week vroeg hem te 'Fergeven', kreeg hij een groot applaus. "Ik kreeg een warm welkom afgelopen woensdag en vandaag weer. Het is heerlijk om er zo af te gaan, met de support van het Legioen." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speciaal voor Piet.
Fer///Held!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is ook echt een beest als je hem ziet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In zijn loop vandaag moest ik aan van Gobbel denken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog een tikkeltje te dik ook Narsingh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat kan ,maar ze hebben nog tijd Piet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een week op water en brood piet! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij moet nog wat vet ferliezen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Grappig ,hopelijk blijft hij fit en word hij nog sterker en sterker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoop spandoekjes voor Lerra. Nou is het leuk geweest, tijd om te voetballen <3 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer is een echte versterking tot nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens Derksen een bierpens. Nou, dan ben ik jabba the hut |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook zo. Maar geef mij dan ook maar zo’n pens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Volgens mij is iedereen overtuigd van de voetbalkwaliteiten van Fer...de vraag is of hij heel blijft. Gezien zijn verleden is dat een risico. Ik hoop echt dat hij heel blijft, dat is goed voor Feijenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De meeste voetballers krijgen te maken met blessures. Daar moet je niet alles aan laten afhangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je weet pas wat je mis, Als hij er niet is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: en hij was er niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Burger ook niet, ayoub ook niet, toornstra ook niet, botje en ari ook niet, larsson ook niet, jorgenssen ook niet etc... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Goede speler als ie fit is echt een beest. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Al lang je moet je maar bij de feiten neerleggen voorlopig is het bidden , hopen en punten sprokkelen. Hopelijk Europees door en je verder niet al te druk maken is niet anders met deze organisatie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik heb het al vanaf het begin gezegt. Powerhouse Fer! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 13:47 schreef VVout het volgende:Ferdoe je tijd niet aan je te ferergeren van zulke fervelende woordgrapjes, heeft het legioen trouwenss al een fersje voor Fer? oFerschat |
|
|
|