|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: :)
Goed bezig Mighty.
Ik hoop wel dat hij vanavond een hele goede avond heeft. In dit soort wedstrijden kan hij van groot belang zijn. Mag hij daarna weer even rust pakken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 10:09 schreef netsurfer het volgende:[..] :) Goed bezig Mighty. Ik hoop wel dat hij vanavond een hele goede avond heeft. In dit soort wedstrijden kan hij van groot belang zijn. Mag hij daarna weer even 14 big macs pakken. Vooruit. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
I see what you did there. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Belangrijk vanavond. Je ziet wel dat ie niet naast z'n schoenen moet gaan lopen, kost je nog bijna een tegengoal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fit blijven en we hebben een sterkhouder erbij in het team. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nieuwe aanvoerder? Of komt Jens nog terug op de plek van Tapia? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Natuuuuuuuuuuuurlijk als hij weer fit is gaat hij weer scoren en aanvoerder worden ik mis hem wel, samen met Nicolai
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: De vraag stellen is hem beantwoorden met die lekkere tieten van je. Heerlijk wakker worden ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heerlijk die ontlading. Dat missen we te veel in onze selectie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis over fer:
Vooral Fer maakt indruk. "Ongekend. Hij speelde echt ijzersterk. En het is een geweldige jongen in de selectie. Deze groep wordt ook door hem steeds hechter, dat hebben we nodig dit seizoen." |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Laat ze het maar zien in de competitie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 11:10 schreef RenatoBos het volgende:Berghuis over fer: Vooral Fer maakt indruk. "Ongekend. Hij speelde echt ijzersterk. En het is een geweldige jongen in de selectie. Deze groep wordt ook door hem steeds hechter, dat hebben we nodig dit seizoen." Fer over Berghuis:
"Ik heb hem mijn kapsel aanbevolen" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Toch kan ik slecht begrijpen dat iemand die dagelijks traint (twee maanden lang) niet wedstrijdfit is.
Kan hij nu wel veel wedstrijden achter elkaar spelen? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2019 - 19:01 schreef Frstu het volgende:Toch kan ik slecht begrijpen dat iemand die dagelijks traint (twee maanden lang) niet wedstrijdfit is. Kan hij nu wel veel wedstrijden achter elkaar spelen? Als ik zo kijk mogen we allemaal gelukkig zijn dat hij levend het einde van elke wedstrijd haald. Het oogt bij hem allemaal ongezond.Je ziet ook dat hij er in de wedstrijd alles geeft wat hij heeft.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Weet niet hoe t bij Fer zit. Maar krachthonk en kunnen ook averechts werken. Je kan er verzuurd van raken. Kan je herstel functie verstoren. Vind zelf dat t een beetje teveel gebeurt bij voetballers tegenwoordig.
Vroeger kwam ik t team met John de wolf nog weleens tegen hardlopen op t strand. John lag soms met een paar dames te pronken voor de strandtent daarna ter ontspanning |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leroy gelooft in kampioenschap... HELD |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wie zien wel waar het schip strand... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: kampioenschap rotti eten... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Waar slaat dat op hij eet liever kousenband met kip en pindasoep. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft zich nu al terug verdiend middels de EL , en al meer gescoord dan Clasie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja en dat terwijl "we" "allemaal" geen voorstanders zijn van t terughalen van oude spelers. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Heeft vooral te maken dat er iemand is opgerot. Dan worden oude puswonden ineens weer dichtgenaaid |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een gelul. Was vanaf dag een tegen terugkomst Clasie. En vanaf dag een voor terugkomst Fer . Zit in mijn ogen 3 klassen verschil tussen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elia en Janmaat wegblijven .( de laatste mag alleen gratis komen) Wijnaldum mag ook terugkomen . Karsdorp mag voor het leven tekenen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 16:31 schreef van geil het volgende:Wat een gelul. Was vanaf dag een tegen terugkomst Clasie. En vanaf dag een voor terugkomst Fer . Zit in mijn ogen 3 klassen verschil tussen. In dit korte topic zie ik in 2 posts al dat je hem overbodig vind en er. Ferader Ik weet niet wat jouw welkomst spreuken verder zijn? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Even geduld aub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer echte held. Dat trekt me weer naar de Kuip. Net als Karsdorp , en de andere nieuwe gezichten waar ik benieuwd naar ben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hebt zeker een punt maat ziet er mijn inziens ook allemaal een stuk beter uit dan voorgaande jaren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ben ook altijd voorstander geweest voor het halen van Fer. Soms moet je het verleden het verleden laten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:Je hebt zeker een punt maat ziet er mijn inziens ook allemaal een stuk beter uit dan voorgaande jaren En velen met ons, mijn groepje staat ook weer te popelen . Ieder heeft zijn eigen visie en helden, maar ik ben echt opgelucht. Frisse wind is altijd goed, zeker als er kwaliteit en karakter bijkomt zoals nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:Je hebt zeker een punt maat ziet er mijn inziens ook allemaal een stuk beter uit dan voorgaande jaren En velen met ons, mijn groepje staat ook weer te popelen . Ieder heeft zijn eigen visie en helden, maar ik ben echt opgelucht. Frisse wind is altijd goed, zeker als er kwaliteit en karakter bijkomt zoals nu. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja als je het goed doet heb je vrienden |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:Je hebt zeker een punt maat ziet er mijn inziens ook allemaal een stuk beter uit dan voorgaande jaren Eerst zien ,dan geloven |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ook een warm welkom vanaf dag 1 van fart |
|
|
|