|
|
MMM
|
|
|
Fer is voetballend nou niet heel erg sterk zoals van Persie of Berghuis zelf, dus dat zal niet zo. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Mee eens. Maar hij is wel een beetje een slijmert soms |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Denk t ook Misschien wil hij z'n salaris opofFerren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mannen jullie kunnen stoppen, de woordgrappen prijs is vergeven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze gokken op een troostprijs. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of de Ferplay award haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Wie t Ferst kan plassen iig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 08:48 schreef MightyAce het volgende:Jan de Jong: we gaan vol voor de jeugd! - Marsman (28) - Fer? (29 jaar) - Toornstra verlengd (30 jaar) Je kunt niet alles van de jeugd af laten hangen, zo naïef ben ik niet. Maar wanneer gaan we ook maar iets zien van deze uitspraak? Maar dit staat de jeugd niet in de weg. Marsman is gekomen zodat de jeugd verhuurd kan worden (Ten Hove). Toornstra is al jaren de 12e man. Fer, je hebt twee middenvelders minder, basisspelers. We hebben volgens mij niet voldoende jeugd om dat op te vangen, dus kan je ver er bij halen, ervaring telt in dit geval voor de jonge spelers. Een transFervrije speler hoeft niet per se voor de basis gehaald te worden. |
|
|
|
|
Wyatt.
|
|
|
Fer: Linke soep, overal waar hij geweest is moest zijn club degraderen. Gewoon Voor Schouten gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bord op schoot zeg maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, Excelsior is gedegradeerd en niemand heeft m opgepikt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij was toch de Ferrader ? Ik weet het niet of dit een versteking is. Is hij in staat de leidng in het veld op zich te nemen, en ja schouten ook niet. Kortom Piet tast in het duister |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 - 12:56 schreef piet de paler het volgende:Hij was toch de Ferrader ? Ik weet het niet of dit een versteking is. Is hij in staat de leidng in het veld op zich te nemen, en ja schouten ook niet. Kortom Piet tast in het duister Oppassen Piet, je weet wie er hier graag in het duister zitten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De donkere kamertjes van zuiden? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Leroy Fer:
wedstrijden 387 goals 59 assists 45
Jordy Clasie:
wedstijden 305 goals 14 assists 36
Conclusie: per saldo ga je er op vooruit. Zeker als je weet dat Fer jarenlang veel zwaardere wedstrijden (Premier League) heeft gespeeld dan Clasie (Eredivisie).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar hoe staat hij er nu voor qua fysiek? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Soms doet ie mee en soms weer niet omdat ie pijntjes heeft en moet deels als voorbeeld voor de groep gaan dienen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 - 12:56 schreef ar het volgende:Maar hoe staat hij er nu voor qua .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goede speler en goede jongen , vind het wel een goede versterking maar hij blijft heel blessure gevoelig daarom lastig , kijk naar haps in potentie de beste linksback van nederland maar ook blessure gevoelig en wat heb je er dan eigenlijk aan ? niks want hij speelt nooit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik verwacht dat Fer veel minder vaak geblesseerd al zijn bij Feyenoord. Minder op zn tenen, zekerder van een plek, fysiek minder belastend. Komt hopelijk goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik had een tekst gekopieerd en geplakt,toen werd deze pagina 3 meter breed haha En dus moest ik het maar ff verwijderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met Leroy spelen we iedereen omFer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 - 18:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik had een tekst gekopieerd en geplakt,toen werd deze pagina 3 meter breed haha En dus moest ik het maar ff verwijderen Aha.. :) En nu? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu is het overal al te lezen ,Nuytinck en Jahanbahkhs ;) Oh maar ik heb een nieuwe gezien Mats Seuntjes |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 - 20:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu is het overal al te lezen ,Nuytinck en Jahanbahkhs ;) Oh maar ik heb een nieuwe gezien Mats Seuntjes Kijk, nu slaan we gelijk weer door. Nuytinck is voor mij al twijfel, maar Seuntjes is op en top middelmaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoort wie klopt daar kinderen ,, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het Seuntjes zeker?
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal eens even vragen naar zijn naam,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is Seuuuntjes ,ja Seuntjes ,die scoort straks aan de lopende ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vermoed dat Stam vol met de jeugd aan de slag wil. Voor hem zou dat publiekelijk bonuspunten opleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2019 - 09:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vermoed dat Stam vol met de jeugd aan de slag wil. Voor hem zou dat publiekelijk bonuspunten opleveren. ... Zolang ie niet Katholiek is wel ja |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zou mijn voorkeur hebben, lijkt me oferbodig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De transFer is nog Ferweg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft ferdomme doorgaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Per brancard onder de helikopter gepresenteerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat tie zo ronddraait net als dat omaatje op die video uit de VS hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Seuntjes ligt vastgebonden op de wieken . |
|
|
|