|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat je gewoon moet doen Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha. Stylzz is in vorm! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Grote Topper van ons allen gefeliciteerd dat je blijft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
kijk dat had ik ferwacht. goedzo gozert |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha jij gaat nooit weg uit het zeer mooie Zeeland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeeland is zeker mooi. Alleen die Zeeuwen verpesten het uitzicht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn een beetje de Fransozen van Nederland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, is uitgebreid onderzocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu officieel Ferlengd trouwens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede zaak. Duurde even, maar toen hij echt fit was, grofweg vanaf de tweede seizoenshelft, ging zijn niveau ook omhoog. En dan is hij belangrijk. Als hij fit blijft, kunnen we hem goed gebruiken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ferlenging Feyenoord Fer Fertig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Goede zaak. Duurde even, maar toen hij echt fit was, grofweg vanaf de tweede seizoenshelft, ging zijn niveau ook omhoog. En dan is hij belangrijk. Als hij fit blijft, kunnen we hem goed gebruiken. Valt wel een kanttekening bij te maken. Een andere oorzaak dat hij beter oogde was dat advocaat hem dichter tegen Botje en Senesi liet spelen, waardoor hij niet meer verzoop op het middenveld. Consequentie was wel dat kokcu en toornstra veel meer vuile meters moesten maken.... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zo het dan dat fer als centrale verdediger wordt neergezet? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2020 - 08:59 schreef CobusIII het volgende:[..] Valt wel een kanttekening bij te maken. Een andere oorzaak dat hij beter oogde was dat advocaat hem dichter tegen Botje en Senesi liet spelen, waardoor hij niet meer verzoop op het middenveld. Consequentie was wel dat kokcu en toornstra veel meer vuile meters moesten maken.... Kan ik me in vinden. Advocaat had de organisatie beter op orde. Al duurde het zelfs onder Advocaat even voordat Fer echt een meerwaarde ging worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Goede zaak. Duurde even, maar toen hij echt fit was, grofweg vanaf de tweede seizoenshelft, ging zijn niveau ook omhoog. En dan is hij belangrijk. Als hij fit blijft, kunnen we hem goed gebruiken. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Fer in voorselectie Oranje. Alhoewel ik het hem gun, snap ik niet waarom. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De laatste wedstrijden stond er wel een kerel |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dat is het probleem ook nooit bij Fer. Je loopt nu eenmaal niet makkelijk om hem heen.
Maar als spelmaker vind ik hem vaak minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Fer... Gepasseerd station. Beschamend dat hij zo op een voetstuk geplaatst wordt. Daaraan zie je dat we een tekort aan geld hebben.
Beetje hetzelfde als zeggen dat de sushi bij een wokrestaurant net zo lekker is als bij een sushi restaurant, enkel omdat een avond goeie sushi eten 3x zo duur is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Bij Koeman zit er meestal wel een idee achter. Al is het alleen maar om Feyenoord spelers te triggeren dat ze in beeld kunnen zijn bij Oranje.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 21:42 schreef Fart het volgende:Beetje hetzelfde als zeggen dat de sushi bij een wokrestaurant net zo lekker is als bij een sushi restaurant, enkel omdat een avond goeie sushi eten 3x zo duur is. Willen we sushi op het middenveld bij Feyenoord? Dan kunnen we Shinji Ono wellicht terughalen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Meeste sishi restaurants hier in NL worden beheerd door Chinezen. Dat vergroot je zoek gebied |
|
|
|
|
pat
|
|
|
sushi, gadverdamme
leroy gefeliciteerd met deze onverwachtte selectie (zo kan het ook he, gewoon de boys steunen) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top Fer, één van je doelstellingen toch bereikt door naar Nederland te komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op Rijnmond vonden ze hem dramatisch spelen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet slechter dan een aantal anderen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Matig naar mijn mening, niet dtamatisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je een driemans middenveld heb waar er 1 ver onder de maat presteert ,dan doen ze dat daardoor geregeld alle 3. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet geweldig, maar er waren er een hoop minder. Waaronder de andere twee startende middenvelders. Dus niet de eerste of tweede die ik eruit zou pikken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dus zal hij wel gaan scoren :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Bij Nico is alles vanaf de zwangerschap slechter geworden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ow shit.. Krijgen we daarna het gebaar van een neger van 2 meter met een bal onder z'n shirt en een duim in z'n giechel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feli Fer, op naar de volgende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd met je dochter! Maar soms verbaas ik mij over de gekozen naam. Castle...? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: En dan als tweede naam Fleurella. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet rascistisch bedoeld.........de gekleurde medemens geeft meestal vreemde namen aan hun nieuwgeborene |
|
|
|