|
|
van geil
|
|
|
Het publiek wordt gevraagd, duimpje omhoog, of naar beneden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die was heftig he, wel fervelend voor dat omaatje. Eens trouwens, krukken de Kuip uit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Martin kan de boel gelukkig niet meer ferpesten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Ferziekte de hele club. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed dat je het nog ff Fermeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Messias Martin heeft veel geofferd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Blinkend in de nieuwe ferf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fermoeid door de zware trainingen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ferarming.,.shit.
Toch weer ar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is zo een goede voetballer dat hij transFer weg mag |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Niet mee eens, transFervrij ophalen weigeren zou dom zijn. Samen met Narshing Jorgenson en Berghuis op 10 haal je met Fer wel kracht en extra scorend vermogen binnen op het middenveld, wat vorig jaar diep triest was. Slechter gaan die mannen het niet doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 18:44 schreef Bol.Ron het volgende:Niet mee eens, transFervrij ophalen weigeren zou dom zijn. Samen met Narshing Jorgenson en Berghuis op 10 haal je met Fer wel kracht en extra scorend vermogen binnen op het middenveld, wat vorig jaar diep triest was. Slechter gaan die mannen het niet doen. Met elke oudere speler die je toevoegt ontneem je de eigen jeugd de kans om te groeien. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
moet een goede mix worden met de ervaren ouderen , alleen maar met de jonkies gaat niet lukken die verzuipen , japie gaat aan de gang met de jeugd daar heb ik alle geloof in |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vertrouw in deze op Jaap Aap. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 19:01 schreef kenny het volgende:moet een goede mix worden met de ervaren ouderen , alleen maar met de jonkies gaat niet lukken die verzuipen , japie gaat aan de gang met de jeugd daar heb ik alle geloof in Een goede mix wel ja, maar een kreupele die eindeloos degradeerde in Engeland asiel bieden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das nie om te lachen wa ;) Ik neem de woorden van Ace maar al te graag aan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 19:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Een goede mix wel ja, maar een kreupele die eindeloos degradeerde in Engeland asiel bieden... zeg ook niet dat feyenoord fer moet halen , ik heb ook twijfel of het verstandig is om hem te halen aan een haps 2.0 zitten we ook niet op te wachten , het is jammer dat hij blessure gevoelig is blijft wel een goede voetballer en goeie jongen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
1 jarig bewijs contract, met een bescheiden salaris zou ik wel aandurven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beter dan hoe Ron werd weggestuurd paar jaar geleden |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Aangezien hij transFERvrij is en als hij een normaal salaris krijgt, kan je er geen buil aan vallen. Je kunt hem ook niet opstellen, natuurlijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit komt op mij over als kijken hoe fit hij is en dan eventueel vastleggen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij blijft alleen als ie op 10 mag hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Middenveld Fer Berghuis kokcu lekker aanvallend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mee op trainingskamp dus, naast fitheid idd, ook ff zien hoe supporters na Ferraad nu reageren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kelly, Fer eventueel.
Dag jeugd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 19:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Een goede mix wel ja, maar een kreupele die eindeloos degradeerde in Engeland asiel bieden... Je wens is vervuld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
een fitte fer is absoluut een versterking , maar hoe fit of blesure gevoelig is hij ? feyenoord probeert dat nu gewoon uit zonder verplichtingen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: gedeeltelijk mee eens , kokzu moet de lijn doorzetten en zal veel aan spelen toekomen , wehrmann , burger en El Bouchataoui zijn veel belovende talenten voor het middenveld en moeten dit jaar veel invallen enzo minuten maken , voor basis komen ze nog tekort zeker om heel seizoen vol te houden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wehrmann niet goed genoeg
Andere 3 moeten gaan spelen, minuten maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|