|
|
Fart
|
|
|
Ik hoop dat deze stinkmof een dag voor het tekenen van een contract Matavsje doet op de training. Stink rat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer is gewoon n goede gozer, die niets verkeerds deed. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Laat hem lekker bij Twente ballen dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moest verkocht worden. We hadden geld nodig. Wijnaldum toen ook.
Ik snap de emoties wel |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Fer ging omdat zijn mattie WIjnaldum weg ging. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2019 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Moest verkocht worden. We hadden geld nodig. Wijnaldum toen ook. Ik snap de emoties wel Ik heb liever Wijnaldum terug... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wijnaldum vind ik helemaal een top gozer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Deze reacties zijn erger MMM.....ik snap de emoties, maar come on, we hadden Been als trainert......dat seizoen is mijn diepte punt geweest als supporter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus een speler als Fer hebben we niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Fer kon/kan toch ook cv naast het middenveld ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, meer voor de verdediging in een 4-1-2-3 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Klopt als hij fit is, is hij met Berghuis ver uit de beste! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben ook gecharmeerd van een fitte Fer. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , maarja fit zijn is misschien groot probleem |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verder goede gozer en geen probleem dat hij toen vertrok , feyenoord moest toen ook gewoon verkopen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Twente is sportief een betere club. Lekker daar laten ballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit zou dan onze 6 moeten worden. Fit, een aanwinst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door ar -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hopen dat ie nooit meer fit wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is dat de roep om Kramer? Zou het plaatje compleet maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op zich prima dat ie meetraint. Voor hemzelf ook natuurlijk. En vanuit Feyenoord, zo kan je altijd nog zien of het wat is zonder dat je ergens aan vast ligt. Maakt ie indruk, kan je hem altijd nog een contractje geven.
Maar los van zijn fitheid/niveau, iemand met zijn power en fysiek hebben we momenteel eigenlijk niet. Dus wat dat betreft staat de deur wel op een kier natuurlijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Contract aanbieden en aan die Duitsers verhuren. Voelt ie zich lekker thuis |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maak je hun sterker mee. Liever niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Psv heeft affelay dat vind ik een grotere risico. Toch al 33 jaar en die gaan er ook voor. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dan gewoon lam trappen en verlies pakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tapia zo goed als zeker verkocht? Dan zal Fer ook wel snel een contract krijgen, even fitheid testen en dan snel vastleggen.
Aan de ene kant jammer dat er dan toch weer vrij veel spelers straks in de basis staan die eind 20 zijn, (Toornstra, Jorgensen, Berghuis, Fer, Narsingh, Botteghin(30) Aan de andere kant begint het elftal zo wel vorm te krijgen met mooie namen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2019 - 12:36 schreef moa het volgende:Tapia zo goed als zeker verkocht? Dan zal Fer ook wel snel een contract krijgen, even fitheid testen en dan snel vastleggen. Aan de ene kant jammer dat er dan toch weer vrij veel spelers straks in de basis staan die eind 20 zijn, (Toornstra, Jorgensen, Berghuis, Fer, Narsingh, Botteghin(30) Aan de andere kant begint het elftal zo wel vorm te krijgen met mooie namen. Nou wat een mooie namen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan er zo 3 noemen die hun moeder nog zouden verkopen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken dr zo 1 noemen die dr zou omleggen als die dr beter van werd |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Brede selectie met veel concurrentie, is alleen maar goed. Als stam kiest voor dezelfde namen als vorig jaar dan zijn dat toch echt de sterkste spelers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tapia verkocht ?????????????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zag vanmiddag dat spandoek wat destijds in de Kuip hing tijdens Feyenoord - Twente. Humor.
Zocht net het wedstrijdtopic daarvan maar kon hem niet vinden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kunnen we nu stoppen met die irritante woordgrapjes? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Sorry, ik ben ferbaal wat fertraagd.
Oke ar is goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Poeh dat zou een zegen zijn, begint wel te storen al die etenswaren en “fer”wijzingen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit forum is erg serieus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Vind ik wel, maar jij verwacht natuurlijk Messi en Ronaldo, al het andere is troep. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2019 - 23:54 schreef moa het volgende:[..] Vind ik wel, maar jij verwacht natuurlijk Messi en Ronaldo, al het andere is troep. Fer- heeft werkelijk niets gepresteerd de afgelopen 10 jaar en is blessure gevoelig Narsingh- ook al tijden uit beeld Botteghin ver over de heuvel Toornstra- de eeuwige nummer 12
Blijven jorgensen en Berghuis over... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Fer blessure gevoelig dan maar wegstrepen, blijft alleen pedofiel en nsb-er over. Word gelijk wat enthousiaster.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat hem aub een contract ondertekenen.. Ik kan niet wachten hier.. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker een keer in zijn kroeg geweest en niet betaald |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Rotte tomaten op z'n knar. Vies mens is het.
Genoeg andere clubs die zijn ontzettend grote kwaliteiten kunnen gebruiken. We waren toen niet goed genoeg, zijn dat nu ook niet. |
|
|
|