|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Benieuwd hoe hij en Annet deze soap volgen. Zal ergens wel opgelucht zijn dat hij uit deze hectiek weg is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk iedereen wel. Dankzij haar konden anderen als Gertrude, mevrouw Jorgensen en zelfs vriendin Karsdorp stralen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Kijk dat Martin moest gaan van de Vrinden van Feyenoord kan ik nog begrijpen.. Maar zij heeft toch niets fout gedaan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En van de week weer janken als van Geel afgezeken word en hier zelf de popie jopie uithangen. Net je vriendje. Zou me niet eens verbazen als je van Geel zelf bent. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als jullie nou vanavond samen eens met Berghuis en v Geel uit eten gaan....misschien bloeit er wel iets moois op..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:55 schreef netsurfer het volgende:Kijk dat Martin moest gaan van de Vrinden van Feyenoord kan ik nog begrijpen.. Maar zij heeft toch niets fout gedaan? Maat jij snapt het.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wie zegt dat zij weg is? Er gaan geruchten dat zij één van de investeerders is.... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:57 schreef MMM het volgende:[..] En van de week weer janken als van Geel afgezeken word en hier zelf de popie jopie uithangen. Net je vriendje. Zou me niet eens verbazen als je van Geel zelf bent. jij zegt het ik denk het hahaha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
misschien mag igor er soms wel ff aanzitten bij annet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha in ruil voor positieve comments op het forum hier. Tsja |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:59 schreef CobusIII het volgende:Als jullie nou vanavond samen eens met Berghuis en v Geel uit eten gaan....misschien bloeit er wel iets moois op..... Hahaha, word goedmaak sex met een zweep
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:57 schreef MMM het volgende:[..] En van de week weer janken als van Geel afgezeken word en hier zelf de popie jopie uithangen. Net je vriendje. Zou me niet eens verbazen als je van Geel zelf bent. Zeker als supporter eer ik mijn legendes Eindbaas deze man |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ach ja Kenny en mmm hebben ook intieme pret. Wie weet zijn ze wel 1. Zijn altijd zo close |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:52 schreef netsurfer het volgende:Benieuwd hoe hij en Annet deze soap volgen. Zal ergens wel opgelucht zijn dat hij uit deze hectiek weg is. Meest bekende td. Trots |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:57 schreef MMM het volgende:[..] En van de week weer janken als van Geel afgezeken word en hier zelf de popie jopie uithangen. Net je vriendje. Zou me niet eens verbazen als je van Geel zelf bent. Jij bent echt verschrikkelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft een aantal jaren goed werk verricht, laatste jaren minder gelukkige keuzes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand
Van van Beek een goede speler noemen tot hele rare opmerkingen, nee jij trekt volle zalen.
Dan blijf ik liever mezelf. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ook weer uit je nest gevlogen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yes op zoek naar je auto schijt hem helemaal onder.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 14:09 schreef MMM het volgende:[..] Liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand Van van Beek een goede speler noemen tot hele rare opmerkingen, nee jij trekt volle zalen. Dan blijf ik liever mezelf. Succes daarmee |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Moet mijn wijf hem weer schoonmaken vh weekend |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Eens heeft ons mede wel uit de financiële pleuris gehaald. Maar wat te lang blijven zitten. Had na kampioenschap 2017 weg moeten gaan. Daarvoor goede dingen gedaan en ja daarmee maakte hij zicht bij de meerderheid hier niet populair, maar was wel het juiste voor Feyenoord volgens mij. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 14:39 schreef PieterBos het volgende:[..] Eens heeft ons mede wel uit de financiële pleuris gehaald. Maar wat te lang blijven zitten. Had na kampioenschap 2017 weg moeten gaan. Daarvoor goede dingen gedaan en ja daarmee maakte hij zicht bij de meerderheid hier niet populair, maar was wel het juiste voor Feyenoord volgens mij. Zo is het en niet anders |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach ze heeft toch niks beters omhanden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaja dr zit verstand hoor in de Bosjes. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Scorebordjournalistiek! Hij heeft er werkelijk niets van gebakken en nergens in de organisatie beleid gevoerd. Ik denk dat hij zelf niet eens weet wat de functie van TD inhoud.
Oke...,wanbeleid is ook een beleid... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha ga breien ofzo man reageer niet op mij, Ik ken jou niet en wil dat graag zo houden jij kent mij niet en wil dat ook graag zo houden. Bemoei je met jezelf gozert spreid je vleugels uit en vlieg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 17:47 schreef Positivo het volgende:[..] Haha ga breien ofzo man reageer niet op mij, Ik ken jou niet en wil dat graag zo houden jij kent mij niet en wil dat ook graag zo houden. Bemoei je met jezelf gozert spreid je vleugels uit en vlieg Pffffff stop dan met reageren op mij eikel, geef zelf eerst het goede voorbeeld.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 17:47 schreef Positivo het volgende:[..] Haha ga breien ofzo man reageer niet op mij, Ik ken jou niet en wil dat graag zo houden jij kent mij niet en wil dat ook graag zo houden. Bemoei je met jezelf gozert spreid je vleugels uit en vlieg Op een forum zitten maar dan mag je niet op je reageren. Bijzonder |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 16:08 schreef Leuv het volgende:[..] Scorebordjournalistiek! Hij heeft er werkelijk niets van gebakken en nergens in de organisatie beleid gevoerd. Ik denk dat hij zelf niet eens weet wat de functie van TD inhoud. Oke...,wanbeleid is ook een beleid... Er was 0 ruimte voor wanbeleid, want dan waren we failliet. Probeer subjectief te blijven. Zoals Henk,Leon enkele anderen en ik soms op een goede dag.
Over de laatste 2 jaar mag je mopperen, een nieuwe td verlangen, mij ook allemaal best Maar van geel heeft daarvoor echt goede dingen gedaan. Feyenoord sinds zijn komst heeft t sportief en financieel goed gedaan. Met minder middelen geconcurreerd met de top. Kan AZ nog een puntje aan zuigen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alles voor het kampioenschap prima. daarna gefaald door te pakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijk om te lezen, probeer subjectief te blijven zoals .... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ook jij geile. Moet wel een hele goede dag zijn dan ;-)
Blij dat je geniet, t is een mooie dag met fantastisch leesvoer.
Trots |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ben trots op je geile. Je neemt zelfs de moeite om jezelf subjectiviteit aan te leren. Gaat sowieso erg goed laatste jaar met de posts. Dit meen ik echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 18:34 schreef igor korneev het volgende:[..] Er was 0 ruimte voor wanbeleid, want dan waren we failliet. Probeer subjectief te blijven. Zoals Henk,Leon enkele anderen en ik soms op een goede dag. Hilarisch |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev