|
|
van geil
|
|
|
Ik zou echt even lezen als ik jou was wat subjectief betekent , je zet jezelf aardig voor lul zo. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Niet nodig. Dat weet jezelf ook. In 2010 kon iedereen alleen maar dromen van wat er van 2011 tot 2017 is bereikt. Ik hoop dat je het eens bent anders ben je al je subjectiviteit inmiddels weer kwijt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En na 2017 ging er iets geweldig fout, das niet te pruimen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Geweldig fout vind ik overdreven. Maar dat er iets anders moest komen, kan ik mee leven.
Geen grote schades geleden zoals pre van geel. En let maar op, een aantal van zijn aankopen gaan alsnog opleven en wat opleveren. Gaan over de hele aankoop reeks onder aan de streep winstjes pakken.
Geen club traditioneel onder ons, die op eigen kracht, ons onder van geel ,voorbij is gestreefd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sorry hoor, de boel was in slaap gesukkeld en werd tijd dat er wat gebeurde.
Het bedrag dat we bijv.voor St. Juste hebben gevangen is mooi, maar niet echt vanzelfsprekend. Ja, als we weer gaan presteren komen er ook weer aanbiedingen, maar voorlopig kan je in je handen klappen met wat er staat. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Iets is objectief als het onafhankelijk is van de waarneming of voorkeuren van mensen: als er geen interpretatie bij nodig is. Dit staat tegenover subjectief. Het begrip heeft filosofische aspecten, en het begrip in de zin van 'neutraal' of 'onpartijdig' is onder meer van wezenlijk belang in de journalistiek en bij de rechtspraak. Het onderscheid tussen objectiviteit en subjectiviteit wordt vaak gekoppeld aan het verschil tussen feiten en meningen. De mogelijkheid van objectiviteit wordt door verschillende filosofen in twijfel getrokken, zoals de postmodernen. Zij betogen dat mensen, door hun onderlinge verschillen, slechts subjectieve interpretaties van de werkelijkheid kunnen maken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Er staat gewoon een sterk elftal dat gaat meeedoen om plaats twee. Karsdorp, Fer, Narsingh, Jorgensen. Kokcu, Toornstra zijn gewoon sterke spelers en dan heb je nog Haps, Johnson, Le , Ricky, Bijlow, Malacia, Burger, Tapia verlengen en Sinistera en geen schuld |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:57 schreef MMM het volgende:[..] En van de week weer janken als van Geel afgezeken word en hier zelf de popie jopie uithangen. Net je vriendje. Zou me niet eens verbazen als je van Geel zelf bent. Hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi dat mensen spreken over een sterke selectie en dan Johnston en Ié noemen. Die ze nog nooit hebben zien spelen.
Heerlijk vind ik dat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sinisterra doet het wel ok nu. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hopelijk zet hij door, kan een goede worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 20:26 schreef MMM het volgende:Mooi dat mensen spreken over een sterke selectie en dan Johnston en Ié noemen. Die ze nog nooit hebben zien spelen. Heerlijk vind ik dat Je hebt best een aardige selectie om een leuk team op te stellen...je moet wel spelen naar de mogelijkheden die je hebt of anders gerichte aankopen doen naar het spel wat je voor ogen hebt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die andere bij elkaar opgetelde 120 minuten was hij dat ook al maat haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was het dan werkelijk nodig dat ie zo lang bankzitter was? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Gio was niet zo erg avontuurlijk... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 20:26 schreef MMM het volgende:Mooi dat mensen spreken over een sterke selectie en dan Johnston en Ié noemen. Die ze nog nooit hebben zien spelen. Heerlijk vind ik dat Ga er maar vanuit dat die jongens kunnen voetballen anders zit je niet vanaf je achtste bij de grootste club van Engeland of speel je bij Barca B. Ze hebben hen niet naast jou in de ballenbak van de Ikea gescout.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 20:40 schreef Positivo het volgende:[..] Ga er maar vanuit dat die jongens kunnen voetballen anders zit je niet vanaf je achtste bij de grootste club van Engeland of speel je bij Barca B. Ze hebben hen niet naast jou in de ballenbak van de Ikea gescout. Dit is nog dommer dan dom.
Er zitten tig spelers bij Liverpool en Barça B die uiteindelijk ergens in het oostblok terecht komen. Zegt werkelijk niets. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 21:37 schreef MMM het volgende:[..] Dit is nog dommer dan dom. Er zitten tig spelers bij Liverpool en Barça B die uiteindelijk ergens in het oostblok terecht komen. Zegt werkelijk niets. Journalisten Engeland lyrisch over Johnson terugkoopclausule en Le,oa Lille en 1 Interland voor Portugal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 21:40 schreef Positivo het volgende:[..] Journalisten Engeland lyrisch over Johnson terugkoopclausule en Le,oa Lille en 1 Interland voor Portugal. Er is geen terugkoopclausule, alleen 30% doorverkooppercentage. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Op tv zei Hendriks van wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nah Helene Hendriks suggereerde alleen dat er zoiets evt in kon zitten (om de lage transfersom te verklaren). Niet dat het zeker was. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 21:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nah Helene Hendriks suggereerde alleen dat er zoiets evt in kon zitten (om de lage transfersom te verklaren). Niet dat het zeker was. Ok was in ieder geval een positief verhaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 21:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nah Helene Hendriks suggereerde alleen dat er zoiets evt in kon zitten (om de lage transfersom te verklaren). Niet dat het zeker was. Lekker sateetje ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 21:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nah Helene Hendriks suggereerde alleen dat er zoiets evt in kon zitten (om de lage transfersom te verklaren). Niet dat het zeker was. Lekker sateetje ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Met Kokcu, Sinistera en Berghuis hebben we toch wel weer zo'n 20M aan kapitaal op het veld? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk het wel ja. Als ik een inschatting zou moeten maken dan zou ik zeggen dat Berghuis grofweg 15 miljoen waard is. Kokcu zo'n 8. Sinisterra misschien 3 op het moment. Maar als ze de stijgende lijn kunnen doorzetten, zullen zeker die laatste twee meer waard worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Reageer eens wat minder en laat anderen in waarde. Zoek wat meer hobbies. Of vriendjes. Of ga marcheren met carnaval. Nee echt, een goede raad: Reageer inhoudelijk of reageer niet. Het lijkt zo vaak op stiekem muggen knijpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Kokcu alleen al in deze markt |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja ze verlangde al 20 voor Berghuis alleen. Al heeft Berghuis er een financieel voor hem slimme soap van gecrey. En salaris verhoging en versoepeling in de vraagprijs |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is al zoveel gejank verkocht. - weinig kapitaal op het veld - bijna failliet - Spelers afgeschreven - een trainer beschermen die conservatief aan 13 spelers vasthield
Maar goed, janken doet iedereen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
We zullen het er nooit helemaal over eens zijn. Mijn mening: hij heeft het heel behoorlijk gedaan, vooral in de eerste paar jaar, had daar ook wel wat geluk bij.
We moeten nog maar zien of het trio Troost/Kuijt/Rob Jansen het beter gaat doen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 13:04 schreef netsurfer het volgende:We zullen het er nooit helemaal over eens zijn. Mijn mening: hij heeft het heel behoorlijk gedaan, vooral in de eerste paar jaar, had daar ook wel wat geluk bij. We moeten nog maar zien of het trio Troost/Kuijt/Rob Jansen het beter gaat doen. Het ligt er helemaal aan wat je van een TD verwacht. Op de korte termijn zal het 3-tal best functioneren maar op de lange termijn heeft dit natuurlijk geen enkele zin. Een club technisch leiden is natuurlijk veel meer dan wat spelertjes aantrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Reis maar met een grote piemel in je kont, de hele wereld rond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gelukkig zitten de lulletjes van de VVF er nog. Willen niet van hun aandelen af bedankt voor jullie hulp nu zonder winst graag de eer aan jezelf houden ! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die fascinatie van jou mbt grote piemels die in konten gestoken moeten worden en dan ook nog door grote negers....is dat een trauma uit het verleden of een fantasietje met jou in de rol van ontvangende partij? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 17:20 schreef CobusIII het volgende:[..] Die fascinatie van jou mbt grote piemels die in konten gestoken moeten worden en dan ook nog door grote negers....is dat een trauma uit het verleden of een fantasietje met jou in de rol van ontvangende partij? Fantasie om te zien hoe hij ontvangt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ohh ok, je wilt kijken hoe dat bij v Geel gebeurt en dan fap fap fap...? |
|
|
|