|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft niks, iedereen staat er toch met een bord voor zijn kop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Narcist is een woord dat tegenwoordig veel gebruikt word. Door headliner ben ik gaan beseffen dat wij hier allemaal narcistisch zijn hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat geloof ik alleen wanneer ik het zelf zeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
fart for president en voor de rest de vinkentering. Of vinketering. Topic met 6 pagina's. Allemaal bedankjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Narcist is een woord dat tegenwoordig veel gebruikt word. Door headliner ben ik gaan beseffen dat wij hier allemaal narcistisch zijn hahaha Das toch die gozer bij ons op de bank? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haaaaaaa ja die met die neus ogen en oren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klein pikkie volgens de geruchten. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijkbaar zelf weggehaald.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 18:30 schreef igor korneev het volgende:[..] O gut Volgens mij heb ik gisteren een Martin selectie gezien die porto versloeg. Er zijn spelers afgeboekt. 5,9 stelt niks voor. Heb je al terug als je tapia verlengd en verkoopt IPV. Gratis weg te doen. Verstandig inderdaad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia gratis weg doen levert meer op |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sportief gezien bedoel je zeker.. :)) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Tapia kan je niet mee verder hij is nu nuttig. Maar goed als Fer 100prct is , Burger en Kokcu verder, dan is hij een dure overbodige speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Verlengen kost je een bak met geld en elke cent die naar die cavianeuker gaat is dood en dood zonde |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Wat is een bak met geld versus 6 miljoen of meer? Denk dat het salaris word overschat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tekengeld. Salaris. Smartengeld. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hahaha. Komt er ook nog beschermgeld bij? Peruaanse maffia.
Maar ff serieus, wie kan rekenen heeft meer aan een verkochte tapia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, wie kan rekenen heeft meer aan een Kokcu die elke week speelt en een Tapia die oppleurt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 14:19 schreef Stylzz het volgende:Nee, wie kan rekenen heeft meer aan een Kokcu die elke week speelt en een Tapia die oppleurt. Dat kan toch ook. Als hij maar eerst bijtekend. Dan maar banken en de beleging van de zomer verkopen Cashen
Rekenen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo werkt t natuurlijk nooit. Als hij nu bijtekent gaat niemand m kopen volgend jaar zomer.
Simpel. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Onzin. Tapia is interessanter dan boetius. Die ging met een nieuw contract ook voor t 3voud. In no time. Transfer markt is gek geworden, crap is al 7 miljoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ajax verslagen
Zelfs 3e!! Wat een bekende plaats Gouden pik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha! Toch mooi dat ie mee presteert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doen die neuzen gewoon om ons te stangen zeker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft geen speler gekocht in dit team dus wat gouden pik? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat kan ook een goede actie zijn... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Met een gouden pik is aanwezig zijn al genoeg Ach had ik ook even wat om te lachen ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vandaar dat het goed gaat |
|
|
|