|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 18:33 schreef tomson het volgende:Welkom ! Narsingh vond ik altijd wel een goeie speler. Wel lang uit de roulatie geweest. Ben benieuwd. Had niet met zijn prestaties te maken, goed om even de achtergrond te weten. Denk datdie snel zo niet direct wel op niveau is. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
beste jaren moeten nog komen laat dit dan maar bij ons zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Logische aanwinst. Feyenoord had heel weinig diepgang afgelopen seizoen omdat zowel Larsson als Berghuis eigenlijk altijd naar binnen kwamen. Daarnaast hadden die 2 geen echte concurrent. Narsingh is toch een speler die in een seizoen 22 assists heeft gegeven, al is dat wel alweer even terug. Maar goed, ook prettig voor Jorgensen. Daarnaast is ie ook international (geweest) dus dat neemt ie ook mee, net als de ervaring van de premier league. En als bonus is ie ook nog eens transfervrij.
Nu zal ie best een aardig salaris pakken en zijn belangrijkste negatieve punt is natuurlijk dat ie recent nauwelijks gespeeld heeft. Dus wat dat betreft is het een flink vraagteken of ie ons echt verder kan helpen. Maar uiteindelijk denk ik dat, als ie enigzins op niveau is, we hem goed kunnen gebruiken. Als zelfs iemand als Schaken zijn waarde heeft gehad voor Feyenoord, door gewoon door het seizoen heen een aantal bruikbare voorzetten af te leveren, dan zie ik als het een beetje meezit Narsingh in een vergelijkbare rol ook slagen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 07 juli 2019 - 22:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Logische aanwinst. Feyenoord had heel weinig diepgang afgelopen seizoen omdat zowel Larsson als Berghuis eigenlijk altijd naar binnen kwamen. Daarnaast hadden die 2 geen echte concurrent. Narsingh is toch een speler die in een seizoen 22 assists heeft gegeven, al is dat wel alweer even terug. Maar goed, ook prettig voor Jorgensen. Daarnaast is ie ook international (geweest) dus dat neemt ie ook mee, net als de ervaring van de premier league. En als bonus is ie ook nog eens transfervrij. Nu zal ie best een aardig salaris pakken en zijn belangrijkste negatieve punt is natuurlijk dat ie recent nauwelijks gespeeld heeft. Dus wat dat betreft is het een flink vraagteken of ie ons echt verder kan helpen. Maar uiteindelijk denk ik dat, als ie enigzins op niveau is, we hem goed kunnen gebruiken. Als zelfs iemand als Schaken zijn waarde heeft gehad voor Feyenoord, door gewoon door het seizoen heen een aantal bruikbare voorzetten af te leveren, dan zie ik als het een beetje meezit Narsingh in een vergelijkbare rol ook slagen. 100% mee eens! Schaken zorgde met zijn snelheid altijd voor dreiging. En hij en Pelle waren een goed koppel. Ik ben blij met Narsingh! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wacht af, maar hoop op een goede Narsingh |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik ook, maar zie het voorlopig even niet gebeuren. Hij oogt totaal niet fit. Ziet er een beetje uit als een vader die een potje meespeelt met zijn zoontje en zijn vriendjes.
Een jaar bank zitten heeft hem geen goed gedaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Positief dat hij minuten kan maken. Ben benieuwd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Van Geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerste assist is alvast binnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima binnenkomer zo in de Kuip. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Topspeler zie je nu al
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Is gewoon een aanwinst net zoals Fer dat is en hopelijk Karsdorp straks ook snel. Toch drie serieuze versterkingen zonder dat het echt iets gekost heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 - 09:22 schreef moa het volgende:Is gewoon een aanwinst net zoals Fer dat is en hopelijk Karsdorp straks ook snel. Toch drie serieuze versterkingen zonder dat het echt iets gekost heeft. Precies |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Was vanavond ook helemaal niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We wisten toch dat hij 0 speelritme had ? Realistisch gezien heeft deze man nog tijd en krediet lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelde niet slechter dan de rest In t begin zelfs 1 van de betere |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 22:37 schreef tomson het volgende:[..] We wisten toch dat hij 0 speelritme had ? Realistisch gezien heeft deze man nog tijd en krediet lijkt me. Is ook zo. Hoop dat 't snel beter wordt. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Hij is alleen gevaarlijk als hij ruimte voor zich heeft en met een goede steekpass wordt weggestuurd. Als hij zelf iets moet gaan doen, is het niet veel. Zolang er geen afmaker in de spits staat, heeft het ook niet veel zin om hem van de zijkant voorzetten te laten geven. Ik zie liever Sinistera spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Narsingh. Goed voor uitwedstrijden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: En dan het liefst bij een 0-2 voorsprong, dan kan hij fijn gaan. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 09:03 schreef netsurfer het volgende:Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Hij is alleen gevaarlijk als hij ruimte voor zich heeft en met een goede steekpass wordt weggestuurd. Als hij zelf iets moet gaan doen, is het niet veel. Zolang er geen afmaker in de spits staat, heeft het ook niet veel zin om hem van de zijkant voorzetten te laten geven. Ik zie liever Sinistera spelen. Ja die kapbeweging en uithaal in de kort ruimte tweebening heb jij gemist je kan zo bij de scouting |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 13:24 schreef Positivo het volgende:[..] Ja die kapbeweging en uithaal in de kort ruimte tweebening heb jij gemist je kan zo bij de scouting 1 actie..... goh goh |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja meer was er niet te zien behalve het gestuntel van Ari en Bot toch en Vermeer die een duit in het zakkie deed.
Larsson speelde verstoppertje met Berghuis hadden geen zin dan valt dat op. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Daarom had hij veel meer moeten laten zien tegen zo'n "amateurclubje" |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 13:24 schreef Positivo het volgende:[..] Ja die kapbeweging en uithaal in de kort ruimte tweebening heb jij gemist je kan zo bij de scouting Dat kappen was aardig, maar het vervolg was niet echt briljant hoor. Leek wel of hij zelf schrok dat de bal nog niet van zijn voet was gesprongen. Had hij meer mee kunnen doen.
Als dat alles is in 90 minuten dan ben jij snel tevreden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja collectieve wanprestatie heb er wel vertrouwen in we gaan het zien |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
7uciano laat trouwens weten dat hij, waarschijnlijk als hij geen pijntjes meer heeft, gaat vlammen tegen Utrecht. Dat ze het maar even weten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 16:33 schreef netsurfer het volgende:7uciano laat trouwens weten dat hij, waarschijnlijk als hij geen pijntjes meer heeft, gaat vlammen tegen Utrecht. Dat ze het maar even weten. Het gerucht gaat dat hij al gereserveerd heeft bij de Mexicaan voor zaterdag. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Typisch een buitenspeler die assists geeft en geen goals maakt.
Dus waar zet je hem dan neer? In de spits. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2019 - 21:22 schreef Frstu het volgende:Typisch een buitenspeler die assists geeft en geen goals maakt. Dus waar zet je hem dan neer? In de spits. Eerst maar 10 kilo afvallen . Vorige week trok hij zijn shirt omhoog om het zweet van zijn voorhoofd te vegen .Er kwam me daar een belly te voorschijn. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2019 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eerst maar 10 kilo afvallen . Vorige week trok hij zijn shirt omhoog om het zweet van zijn voorhoofd te vegen .Er kwam me daar een belly te voorschijn. Haha, dat moet hij inderdaad niet teveel doen.
Je kan erop wachten dat hij snel weer tegen een volgende blessure aan gaat lopen. Zijn speltype botst natuurlijk enorm met dat overgewicht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:49 schreef netsurfer het volgende:[..] Haha, dat moet hij inderdaad niet teveel doen. Je kan erop wachten dat hij snel weer tegen een volgende blessure aan gaat lopen. Zijn speltype botst natuurlijk enorm met dat overgewicht. 0 Ja man was echt bizar die vetrol die tevoorschijn kwam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Breekt de val als je op het gras stuitert, kan geen kwaad. |
|
|
|