|
|
kenny
|
|
|
quote: denk ik ook zou wel slim zijn in ieder geval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2019 - 18:16 schreef ar het volgende:Of goede zaak. Tussentijds kan er altijd worden verlengd. Mocht het tegenvallen zit je weer met een langdurig contract.. iets met Martin van Geel? Klopt en er zullen waarschijnlijk idd afspraken zijn gemaakt. Ik vind het een verstandige keuze. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Stam wil hem graag, ik ben wederom erg benieuwd! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is ie halverwege de kapperszaak uitgerend? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
In ieder geval eens een verrassende aankoop.
Laten we hem vooral een echte kans geven. Een kans die Tapia, Amrabat en Ayoub nooit hebben gehad op die positie. Nu hopen dat er meer spelers vrijlopen zodat Kelly ook daadwerkelijk aan voetballen toekomt en de bal kwijt kan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geven hem een kans. Maar niet echt veelbelovend. Had van Geel hiermee gekomen...Manmanman. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schijnt toch 3 jaar te zijn.
En komt transfervrij.
Van mij had het niet gehoeven, geef mij maar jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gratis kan alleen maar meer waard worden, snap t wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Niet erg belangrijk vooralsnog nee. Hopelijk bescheiden salaris, best dan |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Misschien kan ie best een deuntje zingen...,als ie maar kan voetballen! Ik lees net dat Ayoub heeft gezegd dat iedereen wel bij Feyenoord wil voetballen...., als we maar geen afvoerputje van de eredivisie worden,geld is er niet.... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2019 - 21:26 schreef Alexi het volgende:[..] Misschien kan ie best een deuntje zingen...,als ie maar kan voetballen! Ik lees net dat Ayoub heeft gezegd dat iedereen wel bij Feyenoord wil voetballen...., als we maar geen afvoerputje van de eredivisie worden,geld is er niet.... Als ze allemaal gratis zijn valt er wellicht wat aan te verdienen. Mits het salaris bescheiden is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2019 - 21:12 schreef MMM het volgende:Schijnt toch 3 jaar te zijn. En komt transfervrij. Van mij had het niet gehoeven, geef mij maar jeugd. Is 3 jaar geen jeugd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liam can’t wait to meet your wives and girlfriends! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Especially the longer ones and on high heels. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als Fer komt zou ik sowieso oppassen met jeugd. Die is niet vies van een lekker jong ding. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer doet het eerder met paarden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maakt hem weinig uit, als ze maar niet ouder dan 13 zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat ie dr maar vanaf flikkert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Brian Tevreden kent Kelly. "Zeer goede speler." Soort Xavi...Zegt ie. Blijf het een aparte aankoop vinden. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We gaan t zien, we hebben wel weer een nieuwe laaf |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zoals ik eerder opmerkte, is hij er een van die zingende Kelly family ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik neem alvast een voorschotje. Liam///held!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus hopen we het beste ervan. Hup kereltje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie is veel te klein!
Feyenoord: Hold my beer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik voorzie het koningskoppel Jørgensen / Kelly. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Clasie is wel een tikkie breed. Oh, wacht. Hij geeft vaak een tikkie breed. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja daarom oa gratis |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Ik las dat zijn contract bij Reading was ontbonden. Dan zijn we toch geen percentage verschuldigd aan Reading bij een evt. verkoop? Of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Iemand die ieder geval makkelijk een pingel neemt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: en hoe , heeft een heerlijk pegel , trapt uit stand vanonder uit zijn heup en half vreef en hard en zuiver , aan zijn traptechniek mankeert niks als je zo de verschillende filmpjes bekijk kan het zomaar een nieuwe held in de kuip worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ja als hij die kwaliteiten heeft als word beschreven dan is dat logisch. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2019 - 22:00 schreef Fart het volgende:Als Fer komt zou ik sowieso oppassen met jeugd. Die is niet vies van een lekker jong ding. Ga je schamen man, dit begint een beetje zielig te worden. Zegt vooral lekker veel over jezelf. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juli 2019 - 12:37 schreef moa het volgende:[..] Ga je schamen man, dit begint een beetje zielig te worden. Zegt vooral lekker veel over jezelf. Snap niet zo goed wat je bedoeld Hij leg een 13 jarige aan te douwen, niet ik. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar he .. gewoon terug halen. Want misschien wel goed voor de club. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Is dat nou een hele grote 8, of een heel klein shirtje?
Is het nou al duidelijk hoe groot (beter: klein) deze man eigenlijk echt is? Ik lees veel verschillende lengtes, variërend van 1.63 tot 1.78
Hoe dan ook, het is duidelijk dat hij niet is gehaald om zijn kopkracht.
Heb gisteren filmpje op YouTube van hem gezien, zag er goed uit. Verbeterde versie van Clasie. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nah, ben jij vijandig zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Keek em ook net en wou hem plaatsen, weer buitengewoon actief de laatste tijd klapwiek. Leuk interview trouwens, hoop dat ie happy wordt bij Feyenoord en wij met hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juli 2019 - 17:19 schreef VVout het volgende:Keek em ook net en wou hem plaatsen, weer buitengewoon actief de laatste tijd klapwiek. Leuk interview trouwens, hoop dat ie happy wordt bij Feyenoord en wij met hem. Ben weer vrijgezel he.. (??????)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juli 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|