|
|
ar
|
|
|
Ik had hem een Berghuisje gegeven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi man, zie Burger graag en moet nu kansen krijgen zodat ie zich kan ontwikkelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond hem minder geworden in 019 ,en nu hij minuten mocht maken in Feyenoord 1,zie je echt een groot verschil. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zelfs Tapia of Kelly. Niemand weet het ? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Burger en Fer op het middenveld. Daar kun je ook wel mee thuiskomen. Allebei strijdbaar. En allebei kunnen ze ook nog wel aardig voetballen voor lange slungels. Bovendien komen ze ook nog wel eens over de middenlijn. In tegenstelling tot Clasie en Kelly.
O ja: over Kelly ben ik waarschijnlijk iets te voorbarig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Probeer die eens als alternatief voor de linker of rechter flank anders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 - 12:36 schreef Frstu het volgende:Burger en Fer op het middenveld. Daar kun je ook wel mee thuiskomen. Allebei strijdbaar. En allebei kunnen ze ook nog wel aardig voetballen voor lange slungels. Bovendien komen ze ook nog wel eens over de middenlijn. In tegenstelling tot Clasie en Kelly. O ja: over Kelly ben ik waarschijnlijk iets te voorbarig. Wat betreft Kelly heb ik het ook. Maar hij verdient net zoveel kans als iedereen. En wat Burger en Fer betreft,ik denk een prima idee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt mij na de komst van Fer een overbodige aankoop.
Had El Bouchataoui lekker in de luwte achter Fer laten groeien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij loopt maar te wijzen met die kleine armpjes, ik denk wel als backup voor Fer. Bruikbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speelde beter dan Fer hahaha |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik vond die Kelly gisteren als linkshalf best aardig spelen. Heeft snelheid, speelt naar voren en heeft een prima pass.
Als verdedigende middenvelder vind ik hem minder geschikt, daarvoor mist hij de fysiek, maar wat aanvallender een prima speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vind ik ook. Fer is op zijn plekkie. Kelly een linie naar voren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor wie moet Kelly spelen? Jens is er voorlopig uit
Hou maar vast aan Fer, Burger en Kökcü. Zou ik zeggen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 20:17 schreef MMM het volgende:Voor wie moet Kelly spelen? Jens is er voorlopig uit Hou maar vast aan Fer, Burger en Kökcü. Zou ik zeggen Eens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 20:17 schreef MMM het volgende:Voor wie moet Kelly spelen? Jens is er voorlopig uit Hou maar vast aan Fer, Burger en Kökcü. Zou ik zeggen Ook prima |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onnodige aankoop. Had dat lekker met El Bouchataoui opgelost.
Had salaris gescheeld |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tsja, vroeg ik me gisteren ook af. Ze hadden beter even af kunnen wachten of het wat zou worden met Fer. Lijkt dat hij nu buiten de boot gaat vallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laten we nog even afwachten. Seizoen is nog lang. Fer en Burger (twee posities waar hij in aanmerking voor komt) waren gisteren zeker niet foutloos. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Misschien toch overbodig? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet als je op drie fronten meestrijdt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar is hij beter dan Tapia? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was Sinisterra een maand terug beter dan Larsson? Er is simpelweg geen ruk over te zeggen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hopelijk pikt ie het op anders kan ie met de familie gaan zingen:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Voordeel is dat hij qua lengte nog wel mee mag doen met Onder 19. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gisteren waren ze zelfs bijna gelijkwaardig,maar er is zeker geen pijl op te trekken. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ik vind kelly helemaal niet slecht kan het spel versnellen heeft een goede pass en een goede aannamen. Wel ben ik van mening dat het geen CVM is maar meer een 8 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 12:47 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Ik vind kelly helemaal niet slecht kan het spel versnellen heeft een goede pass en een goede aannamen. Wel ben ik van mening dat het geen CVM is maar meer een 8 Ik vond hem gisteren, voor wat het in deze wedstrijd waard is, best aardig invallen. Is altijd aanspeelbaar, is snel met passen waardoor het tempo er een beetje in komt.
Zie dat liever dan telkens dat rondje om de as draaien in 13.2 seconden van Burger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Bouchataoui moet wijken voor dit.
Ik snap dit niet. Kelly voegt niets toe |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat hij van waarde is in een draaiend team |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zo eens, je hebt hier echt helemaal niets aan. Duizend in een dozijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beviel me juist ook in die 2e helft. Makkelijk in de combinaties en infiltreerde met zn kleine lijf makkelijk in de gaten van een verdediging. Interessant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind hem beter dan Clasie, niet meer dan dat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vond 'm niet verkeerd. Strijder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind hem steeds beter worden,eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Mij nog te vroeg voor die conclusie Penalty opeisen en missen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar had af en toe een paar dwaze ballen, tja wie eigenlijk niet en gewoon op twee meter niet goed geven.. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2019 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt maar had af en toe een paar dwaze ballen, tja wie eigenlijk niet en gewoon op twee meter niet goed geven.. Ja klopt op Haps eentje op een moment dat je denkt dat er een kans uit had kunnen ontstaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hoop kritiek op hem. Deels terecht. Toch zie ik het nog wel zitten in hem. Kan goedkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niemand verdient het om na 2 wedstrijden beoordeeld en gewogen te worden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zeker niet als je zo klein (en dus ook licht) bent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat mag geen reden zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel als je bij elk contact gaat liggen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat het gras nog wat korter geschoren moet worden. Dan komt hij beter tot zijn recht... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:33 schreef CobusIII het volgende:Ik denk dat het gras nog wat korter geschoren moet worden. Dan komt hij beter tot zijn recht... LOL |
|
|
|