|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje meer body krijgen dan zie ik het wel zitten in deze jongen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoi hoi we hebben weer een held....................afwachten maar |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Hij kan af en toe wat statisch zijn. Maar hij is echt heel scherp voor de goal. En hij heeft echt een "Van Persie"-achtige techniek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede talentvolle speler.
Heeft meer dan Vente vind ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zelfs een barkruk is beter dan Dylan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt niet helemaal goed im zn bovenkamer te zijn.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
In de vorm van agressief of zo? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Bannis? In wat voor een opzicht? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zit ie ook op dit forum dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das niets bijzonders in het voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een collega van me heeft bij Dordrecht gevoetbald en zei dat hij regelmatig ontspoort.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2019 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:Een collega van me heeft bij Dordrecht gevoetbald en zei dat hij regelmatig ontspoort.. Zag je al in het filmpje, komt van de straat en moet zich schikken in een bepaalde weg. Welke het wordt staat in de sterren geschreven en kan je als Feyenoord tot op zekere hoogte mee helpen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2019 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:Een collega van me heeft bij Dordrecht gevoetbald en zei dat hij regelmatig ontspoort.. Tja, is een Marokkaan toch? Zou me pas zorgen maken als hij niet regelmatig ontspoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mag bij het eerste blijven meetrainen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of zonder spits en anders Bannis aub. Vente kan er echt niets van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hmm ja.. ondanks die heerlijk historische naam gaat het m niet worden met Dylan. Sorry Dylan , Dordt is niet heel ver van de BAJA ®️ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Valt nog niets over te zeggen. Het ventje is 17, Vilhena begon ook pas na zijn 23ste een beetje bij het juiste niveau aan te haken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede loopacties, veroorzaakte de rode kaart en legt bal klaar voor Toornstra bij de 3-3.
Begin hier nou gewoon mee als Jorgensen niet fit is. De jeugd zou de kans krijgen toch? Daarom spelen we met nietsnut Larsson op de flank en Narsingh als spits wat hij niet is.
Elke wedstrijd dat Jaap niet kiest voor een echte spits (Jorgensen of Bannis), begint het lachwekkender te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay prima persoonlijk lijkt hij mij nog iets te licht voor de eredivisie maar zag er gisteren aardig uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2019 - 10:26 schreef RenatoBos het volgende:Okay prima persoonlijk lijkt hij mij nog iets te licht voor de eredivisie maar zag er gisteren aardig uit Zal na 60 minuten op zijn, maar dat zie je dan wel weer. Het is tenminste een spits en heeft kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2019 - 10:28 schreef MMM het volgende:[..] Zal na 60 minuten op zijn, maar dat zie je dan wel weer. Het is tenminste een spits en heeft kwaliteit. Laat maar zien hoor als Nicolai er niet is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben ook voor. Hij is jong maar wel de enige andere spits na Jorgensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Myron Boadu, 14 januari 2001 (18 jaar) Naoufal Bannis 11 maart 2002 (17 jaar)
Ik zeg, t kan prima. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We zullen zien hoe hij er over denkt.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben je mal, gewoon Narsingh in de spits hoor. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote: Ben ook bang van niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En nu zondag beginnen met Bannis in de spits Jaap. Als je iets kapot wil maken,dan doe je dat maar in 020 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ha ja en straks weer lezen van niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op de valreep kiest hij voor....? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
O shoot, ging niet goed. Maar alsnog :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit door de blessures van Jorgensen en Bozenik bij het eerste. Leuk. Hopen dat hij indruk kan maken.
Azarkan mag er ook wel bij van mij nu O21 voorlopig geen potjes kan spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is wel een echte centrumspits dacht ik, nu nog ballen voor van Linssen en Berghuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vente was eigenlijk in beeld maar niet topfit.
Zucht. Investeer in Bannis. Vente is en zal nooit de eerste spits worden bij ons.. |
|
|
|